dyziek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Witam!Mam pytanie odnosnie wymiany oleju w lagach w XT600. Olej dedykowany przez fabryke to, z tego co wiem, 10W. Czy dopuszczalne jest zalanie oleju 5W i czy wowczas zawiecha nie bedzie zbyt miekka? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 normalnie XT jest mięki a teraz to z niego juz bedzie prawdziwy tapczan :P Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 tapczan tapczanem, ale czy taka zmiana bardzo odczuwalnie wplynie na charakterystyke pracy zawiechy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Nie widzę sensu zmiany w tą stronę. Ja do większości motocykli, w których zalecany jest 10W zalewam (oczywiście po konsultacji z właścicielem) Mobila 15-20. Znacznie lepsze zachowanie motocykla na naszych gównianych drogach, gdzie często seryjne tłumienie nie sprawdza się. Wbrew pozorom, miękkie tłumienie nie sprawdza się na dziurach, bo łatwo jest dobić amortyzator. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Podłączam się. Poradźcie jak wymienić olej i siemeringi w XT600E. Robiłem to już kiedyś w Virago, ale tam wyglądało inaczej.Czy po wyjęciu lag z półek mam odkręcić te duże korki z góry? Na dole nie widzę otworów spustowych. A może jestem ślepy?No i jak wydłubać uszczelniacze, żeby nie uszkodzić powierzchni wewnętrznych rur? Czy dla zwiększenia napięcia wstępnego sprężyn (cel - usztywnienie przodu) mogę do standardowej sprężyny dołożyć wytoczoną tulejkę aluminiową jako dystans? Jak długa może być, żeby przy maksymalnym ugięciu dobić do odbojnika, a nie zderzyć ze sobą zwojów sprężyny? Będę wdzięczny doświadczonym za praktyczne rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.