tomason2 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 lepiej wspawaj rure od wsk pod silnik dobre mocowanie to połowa sukcesu :Dnajlepiej połautomatemTa, ty myslisz, ze tam jest dużo miejsca ? Spokojnie z mocowaniem silnika będe dzis rozkminiał. Oczywiście budowa tego bolida musi zakonczyć sie powodzeniem. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 zawsze mozna podniesc przod wyzej wsumie to ja myslalem nad pewną czescia ramy wsk tak by to weszło ew. zwiekszyc troche kąt glowki by kolo nie chaczylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 ja zbudowałem takie coś do dokładnego umocowania silnika uciąłem kołyske od starej wsk po wypadku (którą sam tak załatwiłem) wspawałem do ramy od motoryny i mocowanie silnika rozwiązane. Niestety miało to bardzo mały prześwit. dlatego dałem przód od wsk a tylne amory od MZ.ogólnie jazda tym to wyglądała tak ze 3 lekki gaz i guma. Przy 60 nie dało sie tego prowadzic juz. Ale ogólnie zabawa była przednia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 dlugo ta motorynka nie wytrzyma... 3 jazdy na kole....jak juz chcesz do motorynki go wsadzac to lepiej do komarka, jest troche wyższy http://bikepics.com/pictures/471984/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 dlugo ta motorynka nie wytrzyma... 3 jazdy na kole....jak juz chcesz do motorynki go wsadzac to lepiej do komarka, jest troche wyższyDlaczego motorynka nie wytrzyma dłużej niż 3 jazdy na gumie. Przeciez dobrze zrobiona i pospawana wytrzyma długo. http://bikepics.com/pictures/471984/Ale ochyda !! Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 kumpel maił kiedyś w motorynce silnik od "Szwalby" i latała jak wściekła :lol: więc 4-biegowy silnik od Simka to najwłaściwszy wybór. Polskie konstrukcje raczej nie wytrzymują brutalnego traktowania a Simson jest niezniszczalny :P :P :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Polskie konstrukcje raczej nie wytrzymują brutalnego wytrzymują wytrzymują ;] a moja maszyna wyglądała we wstępnej fazie budowy tak http://img412.imageshack.us/my.php?image=k...p10111072cv.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 No no, wygladała całkiem całkiem. Ogólnie całośc bardzo dobrze pomyslana. Jak uporałeś sie z przednim zawiasem od wski ? Co z przednią osią ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 ja widzialem taki patent w t1 ze byl zawias wski w oryginalnych polkach t1 (dolna na zacisk) i koniec byl troche przepilowany spawane tulejki dystansowe czyli na wzor rometa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Masz może fotke tego zawiasu ? Chętnie bym zobaczył to z bliższa :mrgreen: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 mowisz masz oto fotka :D powiem jeszcze ze dosc dobrze sie jezdzilo z tym patentem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 motorynka moim zdaniem jest troche za krtutka i wogole za moala do jezdzenie na kole.Lepiej pomysl o ramie od simka i silniku od MZ 150, 250 (nie wiem czy sie zmiesci, no chyba ze dobrze pokombinujesz ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 o silniku mz 150 i ramie simka było juz na forum i nieżle to wymiatało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 widzałem gościa na simku z silnikiem etki wymiatał około 90 na godz na małych obrotach.Start spod świateł miał niezły mniej wiecej jak suzuki rg 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.