Skocz do zawartości

Chce kupic motocykl SUZUKI GSX 750F...


Gość brylant
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Co myslicie o takim motocyklu? mam upatrzony jeden z 90r.

 

Czy ktorys z kolegow jest z woj. swietokrzyskiego i pomoze ocenic stan sprzetu?

Zamierzam kupic motorek, ale wczesniej nie mialem do czynienia z "Japonia" i nie wiem co wymagac od tych sprzetow, a nie chce kupic miny

 

POZDRAWIAM

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myslicie o takim motocyklu? mam upatrzony jeden z 90r.

 

W kwietniu tego roku kupiłem identyczną maszynę i jestem megazadowolony :D Zmieniłem w niej olej i płyn hamulcowy, po czym bezawaryjnie zjeździłem solidny kawał Europy jak i Polski i nigdy mnie nie zawiodła :D

O ile bezawaryjność jednak w dużej mierze jest cechą konkretnego egzemplarza (zwłaszcza z takiego rocznika), o tyle kilka słów na temat GSXFa 750 jako takiego:

- maszyna mocna i wygodna, troche do życzenia pozostawia ochrona przed wiatrem, ale jest to też kwestia zamontowanej szyby (ja mam najniższą chyba z możliwych). Zdarzało mi się robić jednego dnia przebiegi ponad 1000 km i spoko, motocykl można obładować bagażem naprawdę solidnie, na autostradach trzymasz między 160 a 180 i da się jechać bez bólu ;) A jak trzeba to i średnia przelotowa w granicach 200 nie stanowi problemu

- spalanie w cyklu mieszanym to ok 6 litrów, przy spokojnej jeździe na trasie da sie zejść do 5, przy ostrym pałowaniu może podskoczyć do 7,5

- po mieście też nie jeździ się źle, mimo sporej masy (230 kg) - z przeciskaniem się w korkach nie ma problemu, spod świateł jeszcze nikt mi nie uciekł ;) Nie jest to oczywiście to samo co manewrowanie lekką 500tką, zwrotność też nie do końca ta, ale da się z tym żyć :P

- silnik zdecydowanie lubi się kręcić... poniżej 5000 rpm jest trochę ospały, potem dostaje kopa i zaczyna się prawdziwa jazda :) a powyżej 8000 rpm trzeba mocniej złapać kierownicę, żeby sam spod ciebie nie uciekł :P

- spożycie oleju w mojej Zuzi przy spokojnej jeździe praktycznie zerowe, jak trochę pokręcić w trasie to wyjdzie około 150 ml / 1000 km... znaczy się niedużo, GSXFy podobno lubią trochę wypić, no ale to też w dużej mierze kwestia konkretnego egzemplarza

 

Tyle ode mnie, jakbyś miał jakieś pytania, to chętnie odpowiem :) Maszynka jest super i naprawdę szczerze polecam :)

Pozdrawiam i życzę udanewgo zakupu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie wymienia płyn chamulcowy bo nigdy teGo nie robilem?? oraz co ile w gsx f trzeba go wymieniac????

 

Mi wymieniał Idaho... najlepiej zadaj to pytanie w mechanice ogólnej, albo poszperaj w archiwum, ja lepiej nie będę udzielał tu takich porad, bo nie chcę jakiegoś głupstwa palnąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja właśnie skończyłem przygodę ze sportowymi motocyklami(miałem R6 i ZX-6R). Teraz zamierzam pojeździć troszkę po swiecie co wczesniej na torówkach nie było mozliwe i własnie jutro jade po niebieską GSX 750F 2004r. z przebiegiem 7 800!!! Nie byłem do końca przekonany czy polubie ten motocykl i jak bedzie z moca, ale po ktrótkiej przejażdzce i obejzeniu go na zywo zakochałem sie w nim:)Jest naprawde rewelacyjny!!Wiem, ze są to bezawaryjne motocykle ale tak sie zastanaiwam ile taki silniczek przy dobrym traktowaniu i dbaniu potrafi wytrzymac??Myśle, ze 100 tyś robi bez problemu??Pozdrawiam, zdam relacje jak już kupie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Mialem taki motorek z 90 roku 5 lat temu wiec co pamietam to Ci napisze :)

Wiec co do spalania to pamietam ze palil mi w okolicach od 6 nawet do 9 ale to juz przy ostrej jezdzie,w zakretach nie prowadzil sie rewelacyjnie ale moze dlatego ze to byl moj pierwszy motocykl i jeszcze nie umialem jezdzic. Co do wytrzymalosci to tutaj same plusy, zrobilem nim troche kilometrow i jak go sprzedawalem silnik byl w takim stanie jak go kupilem :P

A teraz pare rad jak bedziesz chcial go kupowac:

 

Zobacz czy tylny amortyzator trzyma, czy zachowuje sie tak jakby byla sama sprezyna i po nacisnieciu szybko odbija

Sprawdz tez przednie tarcze czy nie maja luzow (zlap tarcze w dwie rece i poruszaj w prawo i lewo ) jezeli nie bedzie luzow to jest wszystko ok:)

To chyba tyle co pamietam i jesli za bardzo Ci tlumacyzlem co robic przy zakupie to sorki ale jak ja kupywalem pierwszy motorek to nie mialem zielonego pojecia, wiec dlatego tak Ci tlumacze

Zycze powodzenia w zakupie ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...