Gość brylant Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Witam, Co myslicie o takim motocyklu? mam upatrzony jeden z 90r. Czy ktorys z kolegow jest z woj. swietokrzyskiego i pomoze ocenic stan sprzetu?Zamierzam kupic motorek, ale wczesniej nie mialem do czynienia z "Japonia" i nie wiem co wymagac od tych sprzetow, a nie chce kupic miny POZDRAWIAMPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Co myslicie o takim motocyklu? mam upatrzony jeden z 90r. W kwietniu tego roku kupiłem identyczną maszynę i jestem megazadowolony :D Zmieniłem w niej olej i płyn hamulcowy, po czym bezawaryjnie zjeździłem solidny kawał Europy jak i Polski i nigdy mnie nie zawiodła :DO ile bezawaryjność jednak w dużej mierze jest cechą konkretnego egzemplarza (zwłaszcza z takiego rocznika), o tyle kilka słów na temat GSXFa 750 jako takiego:- maszyna mocna i wygodna, troche do życzenia pozostawia ochrona przed wiatrem, ale jest to też kwestia zamontowanej szyby (ja mam najniższą chyba z możliwych). Zdarzało mi się robić jednego dnia przebiegi ponad 1000 km i spoko, motocykl można obładować bagażem naprawdę solidnie, na autostradach trzymasz między 160 a 180 i da się jechać bez bólu ;) A jak trzeba to i średnia przelotowa w granicach 200 nie stanowi problemu- spalanie w cyklu mieszanym to ok 6 litrów, przy spokojnej jeździe na trasie da sie zejść do 5, przy ostrym pałowaniu może podskoczyć do 7,5- po mieście też nie jeździ się źle, mimo sporej masy (230 kg) - z przeciskaniem się w korkach nie ma problemu, spod świateł jeszcze nikt mi nie uciekł ;) Nie jest to oczywiście to samo co manewrowanie lekką 500tką, zwrotność też nie do końca ta, ale da się z tym żyć :P- silnik zdecydowanie lubi się kręcić... poniżej 5000 rpm jest trochę ospały, potem dostaje kopa i zaczyna się prawdziwa jazda :) a powyżej 8000 rpm trzeba mocniej złapać kierownicę, żeby sam spod ciebie nie uciekł :P- spożycie oleju w mojej Zuzi przy spokojnej jeździe praktycznie zerowe, jak trochę pokręcić w trasie to wyjdzie około 150 ml / 1000 km... znaczy się niedużo, GSXFy podobno lubią trochę wypić, no ale to też w dużej mierze kwestia konkretnego egzemplarza Tyle ode mnie, jakbyś miał jakieś pytania, to chętnie odpowiem :) Maszynka jest super i naprawdę szczerze polecam :)Pozdrawiam i życzę udanewgo zakupu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_b20 Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 jak sie wymienia płyn chamulcowy bo nigdy teGo nie robilem?? oraz co ile w gsx f trzeba go wymieniac???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 jak sie wymienia płyn chamulcowy bo nigdy teGo nie robilem?? oraz co ile w gsx f trzeba go wymieniac???? Mi wymieniał Idaho... najlepiej zadaj to pytanie w mechanice ogólnej, albo poszperaj w archiwum, ja lepiej nie będę udzielał tu takich porad, bo nie chcę jakiegoś głupstwa palnąć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 WitamJa właśnie skończyłem przygodę ze sportowymi motocyklami(miałem R6 i ZX-6R). Teraz zamierzam pojeździć troszkę po swiecie co wczesniej na torówkach nie było mozliwe i własnie jutro jade po niebieską GSX 750F 2004r. z przebiegiem 7 800!!! Nie byłem do końca przekonany czy polubie ten motocykl i jak bedzie z moca, ale po ktrótkiej przejażdzce i obejzeniu go na zywo zakochałem sie w nim:)Jest naprawde rewelacyjny!!Wiem, ze są to bezawaryjne motocykle ale tak sie zastanaiwam ile taki silniczek przy dobrym traktowaniu i dbaniu potrafi wytrzymac??Myśle, ze 100 tyś robi bez problemu??Pozdrawiam, zdam relacje jak już kupie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Witam!!Mialem taki motorek z 90 roku 5 lat temu wiec co pamietam to Ci napisze :) Wiec co do spalania to pamietam ze palil mi w okolicach od 6 nawet do 9 ale to juz przy ostrej jezdzie,w zakretach nie prowadzil sie rewelacyjnie ale moze dlatego ze to byl moj pierwszy motocykl i jeszcze nie umialem jezdzic. Co do wytrzymalosci to tutaj same plusy, zrobilem nim troche kilometrow i jak go sprzedawalem silnik byl w takim stanie jak go kupilem :P A teraz pare rad jak bedziesz chcial go kupowac: Zobacz czy tylny amortyzator trzyma, czy zachowuje sie tak jakby byla sama sprezyna i po nacisnieciu szybko odbija Sprawdz tez przednie tarcze czy nie maja luzow (zlap tarcze w dwie rece i poruszaj w prawo i lewo ) jezeli nie bedzie luzow to jest wszystko ok:)To chyba tyle co pamietam i jesli za bardzo Ci tlumacyzlem co robic przy zakupie to sorki ale jak ja kupywalem pierwszy motorek to nie mialem zielonego pojecia, wiec dlatego tak Ci tlumacze Zycze powodzenia w zakupie ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.