bodek_o Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Witam Mam dwa pytania. 1. Wskaźnik temperatury. Czy dobrze wskazuje ? Podczas jazdy wskazówka nie przekracza drugiej kreski. Jeśli zatrzymam się na przykład przed przekazdem kolejowym na 2, 3 minuty (wolne obroty), to wtedy mija kreskę, ale nie dochodzi do połowy skali. Ruszam i po chwili wskaźnik wraca z powrotem na drugą kreskę. Oczywiście slinik zagrzany przez co najmniej 10 km jazdy, temperatura 10-12 stopni (listopad), styl jazdy spokojny 80-100 km/h. 2. Jak skontrolować ilość płynu w chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 1. Wskaźnik temperatury. Czy dobrze wskazuje ? Podczas jazdy wskazówka nie przekracza drugiej kreski. Jeśli zatrzymam się na przykład przed przekazdem kolejowym na 2, 3 minuty (wolne obroty), to wtedy mija kreskę, ale nie dochodzi do połowy skali. Ruszam i po chwili wskaźnik wraca z powrotem na drugą kreskę. Oczywiście slinik zagrzany przez co najmniej 10 km jazdy, temperatura 10-12 stopni (listopad), styl jazdy spokojny 80-100 km/h. Mam praktycznie tak samo! Wiec to chyba normalne. Sprzet to Gpz 600 a to praktycznie ten sam silnik. Co do pytania nr 2 to leje na maxa. Na dole masz zbiorniczek wyrównujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Dzięki ! Znajomy coś mówił wymianie termostatu :) Teraz poczekam do wiosny i wtedy zobaczymy jak się będzie zachowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 a po co od razu wymieniać termostat? obadaj najpierw sam czujnik czy nie świruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinio Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Jak bardzo by Ci się chciało,wrzuć czuja do gara z wodą i podgrzewaj ,potrzebny będzie termometr i omomierz Przy 80 *C powinno być 57 ohm , przy 100*C 27 ohm. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Norma w kawasaki, nie przejmuj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.