PGR Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Słabsze :?: 8O Jezdziłem na CB z 94 roku - pierwszy rocznik, oraz na 98. 97 ma przede wszystkim tarcze zamiast bębna z tyłu, co chyba raczej nie pogarsza hamowania a wręcz odwrotnie. A co do przodu to nie zauwazylem żeby te z zaciskiem brembo hamowały słabiej a wręcz przeciwnie... dobre odpowietrzenie to podstawa :!: A jeśli komuś brakuje to stalowy oplot. Jesli jeszcze brakuje to 320tka i dystans do zacisku. Na motocykl o tej masie i z takimi osiągami hamulce są w zupełności wystarczające... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Ok, tak tylko czytałem chyba w Motocyklu, o tych hamulcach. Z tyłu hamulce są ok, przód tez w porównaiu do innych motocykli na których jeźdizłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Testy z Motocykla pozostawiają wiele do życzenia... :? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 W suchej misce tez jest zawsze olej ale niewielkie ilosci ( okolo 1 szklanki ) a w zwiazku z oddzielnym zbiornikiem oleju gdzie rura dostarczajaca olej do pompy jest na samym dnie nie ma problemow ze zmianami polozenia moto - olej zawsze jest dostarczony na panewki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Dolacze sie do tematu :D A jeśli komuś brakuje to stalowy oplot No wlasnie jak jest z tym stalowym oplotem fakt jest taki ze mi brakujie i zamierzam zmienic na stalowy oplot także z racji jeszcze oryginalnego 10-letniego przewodu :D Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No tak 10 lat dla ciągle pracującego przy hamowaniu węża powoduje że puchnie coraz bardziej... Satlowy oplot na pewno załatwi ten problem a przy jednej tarczy koszty też nie są kosmiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No tak 10 lat dla ciągle pracującego przy hamowaniu węża powoduje że puchnie coraz bardziej Najbardziej w deszczowej pogodzie robi sie taki gumowy ,nie idzie wyczuc sily hamowania :? Gdzie polecacie zakupic takiego przewodu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Jedź do Olka mi oferował 50 zł za metr plus 30 za sztuke końcówki Przewody firmowe takie jakie zakładają do BMW i Aprilii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jedź do Olka mi oferował 50 zł za metr plus 30 za sztuke końcówki Przewody firmowe takie jakie zakładają do BMW i Aprilii Akurat jestem u niego stałym klijentem ,to podjade do nie go w wolnej chwili. :D I jeszcze jedno dam rade sam zalożyc ten przewod ,slyszałem że najwiekszy problem jest z zagniataniem koncówek Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Tam sie nie zagniata końcówek tylko zakręca gwinty, więc nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Problem jest, bo koncowki gwintowane potrafia po prostu puscic plyn i sporo zachodu trzeba zeby bylo to zrobione naprawde dobrze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Ja swoje po prostu PORZĄDNIE dokręciłem i trzymają jak ta lala, więc nie wiem gdzie ta filozofia... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 A jak dlugo na nich jezdzisz ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 3 lata :?: coś koło tego i ani kropelki... [ Dopisane: Niedziela Listopad 27, 2005 5:22 pm ]DOdam jeszcze że przewodziki sa nieco przy krótkie- napinają się przy maksymalnym wyciagnieciu lag. Były docinane na miarę i chyba gość chciał przyoszczędzić kilka mm :D (nie Olek) [ Dopisane: Poniedziałek Grudzień 05, 2005 7:25 pm ]I jak Darek, założyłeś już stalowy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.