sql Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 witam,powoli zaczyna mi się ślizgać sprzęgło (60kkm przebiegu), więc chyba czas na zmianę,tylko teraz pytanie: czego?w zeszłym sezonie jak się ślizgał, to wymieniłem sprężyny+tarcze (EBC SRC) - i było OK - ale to było jakieś 30kkm temu.teraz tak sobie pomyślałem, że chyba tym razem czas na przekładki.no i właśnie...Kawasaki na stronce proponuje do ZX-9R '99 trzy rodzaje przekładek - 2.0, 2.3 i 2.6mm,które mam wziąć?czy jak wezmę za grube, to może być tak, że nie będzie się dobrze wysprzęglać? i na odwrót - jak wezmę za cienkie, to będzie się ślizgać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Różne grubości przekładek są do regulacji grubości całego ustrojstwa. Tak więc trzeba sobie dobrać zestawik, który suma sumarum da odpowiednią grubość całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Różne grubości przekładek są do regulacji grubości całego ustrojstwa. Tak więc trzeba sobie dobrać zestawik, który suma sumarum da odpowiednią grubość całości.nieno...wiesz....tyle, to się domyśliłem :evil:,chodziło mi o to, która grubość była fabrycznie w motocyklu.te przekladki nie sa po 5pln, zebym kupil 3 zestawy i sobie potem testowal - niestety - moge kupic tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Innymi słowy chciałeś zapytać jaką nominalną grubość powinno mieć sprzęgło. Ktoś od Piszcza na pewno będzie wiedzieć i może z łaski będzie chciał powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Innymi słowy chciałeś zapytać jaką nominalną grubość powinno mieć sprzęgło.no, tak właśnie :evil:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Witam. Po pierwsze zobacz, czy stare przekładki są przypalone itp. Może nie ma potrzeby by je wymieniać. Serwisówka do ZX900E (czyli trochę nowszy model) podaje że grubość fabryczna to 2,3 mm. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Serwisówka do ZX900E (czyli trochę nowszy model) podaje że grubość fabryczna to 2,3 mm. Jeszcze pozostaje kwestia tarczy, bo nie zawsze zamiennikowe tarcze chcą banglać z oryginalną grubością przekładek. Chyba, że wszytkie zamienniki są idealnie zgodne z orygniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 serwisówa (do ZX900C) podaje tylko grubość tarcz - 2.7-2.8mm - service limit 2.2mm,do przekładek podaje tylko maksymalne odchylenie (zwichrowanie) 0.3mm,nie podaje ich długości.jeszcze długość sprężyny,nic o grubości przekładek nie ma :evil:, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.