blablabla Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ok wszystkie biegi wchodza ladnie, po prostu troche zle to robilem, dzieki :-) [ Dopisane: 06-11-2005, 17:09 ]teraz kolejny problem: po okolo 30-minutowej jezdzie strasznie slabnie moc. pod gorke ledwo wjezdzam na 1, musze wstawac i sie odpychac nogami, a na 2 strasznie niskie obroty i po jakims czasie gasnie silnik a drugi problem to taki, ze jak odpalam (tez po jezdzie) to nie wystarczy tylko kopnac. musze kopnac kilka razy i do tego troche przygazowac. no a jak puszcze gaz to obroty coraz nizsze, nizszse i silnik gasnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 A zapłon masz dobrze ustawiony?A co do gaśniencia, to może spróbuj ustawić obroty? PozDRO KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 no a tak "łopatologicznie"? :oops: co, gdzie i jak ustawic? [ Dopisane: 06-11-2005, 17:31 ]jeszcze 3 dni simson w ogole nie odpalal, wiec mechanik wymenil w nim gaznik, kranik, swiece a przed chwila poszedlem swiece zobaczyc to bylo duzo tego czarnego nalotu to go wyczyscilem, a ogolnie sucha byla swieca, a i tak ledwo odpala (tylko na chwilke cos lapie, ale od razu gasnie, bo gazem nie krece) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 jesli slabnie to moze tłok puchnąc , bycmoze jest na dotarciu poprzedni własciciel cos w nim robił ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 po co robic nowy temat :D Swieca musi byc zawsze wyczyszczona ;) To gasniecie to chyba wina zaplonu ;) Niech ktos bardziej doswiadczony jak ja niech Ci wytlumaczy jak krok po kroku ustawiac ;) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 czeee Zaplon ustawia sie banalnie .. najpierw ustawiasz na przerywaczu przerwe 0,4mm (wkladasz pomiedzy styki bibułke z paczki papierosów i jezeli po podniesieniu młoteczka przez krzywke bibulka wychodzi z lekkim oporem to przerwa jest ok .. oczywiscie lepiej gdybys mial szczelinomierz zamiast bibułki :D ) . Potem zgrywasz kreska na magnecie z kreską na karterze i tak regulujesz przerywacz (nie ruszając juz srubki od przerwy) zeby rozwarcie nastepowało dokladnie w momencie pokrywania sie kresek . To chyba tyle .. jak cos pokrecilem (pisze z pamieci bo nie robilem tego ze dwa lata )to poprawcie ;) Aaaaa .. okopcona świeca wskazuje na rozregulowany gażnik , ale regulecji gaznika nie bede juz opisywał bo w wersji łopatologicznej zajeło by to ze dwie strony a4 :-) pozdrawiam herflik ps. a tak pozatym to kup sobie książke z seri "jeżdzę simsonem" i wyjdzie to zarówno nam jak i Tobie na dobre 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Witam :!: Jezeli uzytkownik blablabla polapie sie jak ustawic zaplon po opisie herflika to raczej nie jestem tego pewny :? Chyba ze sie dobrze zna. Jak juz napisal - trzeba opisac to "łopatologicznie" ;) Ja zreszta tez chetnie sie podszkole w wyregulowaniu :D Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 mam ta ksiazke jedze motorowerem simson jest tam to opisane jak i co ustawiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 No to jak masz taka ksiazke to poszukaj, powinno byc w jakims spisie tresci albo sa jakies pewnie dzialy czy tytuly, 3 min. roboty i znalezione 8) Pozdr. Magik 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 czeeee A bo widzisz Kolego ... sam fakt posiadania książki jeszce nie uczynił nikogo mądrzejszym ... trzeba je [/size]czytac :!: Najlepiej, według mnie ,zrobił bys czytajac ją całą ,a dopiero w razie dalszych wątpliwosci zadając pytania :D Polecam rowniez "ABC motocyklisty" :-) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 byl u mnie w sobote brat (ma ogara 200) i odkrecajac gaz na maxa odkrylismy, ze miedzy cylindrem a kolankiem wydechu uchodzi powietrze (w postaci malego plomienia ;)). czy to moze byc przyczyna slabej mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Może ale nie musi. Naprawić i tak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 byl u mnie w sobote brat (ma ogara 200) i odkrecajac gaz na maxa odkrylismy' date=' ze miedzy cylindrem a kolankiem wydechu uchodzi powietrze (w postaci malego plomienia ;)). czy to moze byc przyczyna slabej mocy?[/quote'] Nieszczelność układu wydechowego w 2t jest przyczyną obniżenia mocy. Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Co do twojego problemu blablabla to mysle ze to moze byc sprawa swiecy o zbyt malej cieplocie. Albo wozisz przy sobie zbyt malo paliwa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Nieszczelność układu wydechowego w 2t jest przyczyną obniżenia mocy.Nie do końca, kiedys dokręciliśmy wydech w motorynie i stwierdzilismy, że gdy pluło z łączenia cylindra i kolanka to miała lepszego buta :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.