Gość KrzyChules Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 a iskre ma ??jak odpali i zgasnie to jaki ma kolor swiecy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 a swieca mokra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Czy po tym jak sie zje*bał, jeździł jeszcze normalnie? jak nie to sprawdź klin... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a sprobuj dac paliwa przez otwor od swiecy musi odpalic wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 sprawdz czy klin cały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 sprawdź jeszcze raz tą świece (czasem iskra traci się dopiero przy więkrzym ciśnieniu w cylindrze) i zobacz jak masz zapłon ustwiony, zobacz czy nie masz kranika z paliwem zatkanego, czasem też jak jest walnięty kondensator i się zagrzeje od silnika to moto gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Straszne są te usterki w rometach, czasem jest tak że wszystko ładnie chodzi tydzień - chwila przerwy i juz w magiczny sposób trzeba sprawdzać wszystko po kolei. Irytuje mnie to strasznie jak mam takie akcje z ogarem naprzykład. :roll: Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 kongensatora chart NIEMA Oczywiście, podupiło mi sie że o ogarze mowa. Z tego co mówisz to: iskra i gaźnik są OK, zapłon prawdopodobnie też.Jaką ma kompresje?? Skoro ma dopiero 270 km to nie przytarł ci się troche ? Nie ma śladów paliwa w okolicy magneta? (to by świadczyło o wydmuchanym zimmeringu na wale) W jakim stanie jest wydech? (szczelny jest?) zalałem świeżym paliwem bez oleju To mu nie pomoże :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 kompreche 7.9:1 mam do tego specjalny przyrząd (do mierzenia )Można wiedzieć jak wygląda przyrząd do mierzenia stopnia sprężania (z uwagi na zapis)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Więc ten przyżąd mierzy max ciśnienie sprężania w cylindrze a nie stopień sprężania. (mam takie coś do GAZa 69) zalałem świeżym paliwem bez oleju To mu nie pomoże Very Happy To pomogło bo już niema przebicia na świecy Mówiłeś że świece miałeś ok, bez przebicia. A to czy lejesz czyste paliwo czy z olejem ma się nijak do przebicia na świecy, (chyba żebyś lał 1:1 ale na pewno tak nie jest), a lejąc czyste paliwo możesz go zatrzeć nawet nie wiedząć jak szybko. I tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 ps ni wywalilo ci simmera prawego ?? ( od sprzegla )mi jak wywalilo tez nie chciał palic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Przyrząd jest od jedno cylindrowców ojciec kiedyś kupił jak miał komara od ruskich wygląda jak świeca ale zamiast nasadzonej fajki ma licznik atmosfer wskazówka zatrzymuje sie na najwyższym ciśnieniu jakie uzyskanoWięc z łaski swojej nie pisz' date=' że masz kompresje 7,9:1 tylko ciśnienie sprężania 7,9 atm. Poza tym nie uruchomiłeś silnika co oznacza, że jest on zimny i taki pomiar można sobie wsadzić... a jak wlałem czystego paliwa jest ładna iskra ale niechce zapalić a to ze mozna zatrzeć to ja wiem tylko chciłaem go narazie tylko jakoś opalićPraktycznie nie sprawdzałem, ale nie wróżę więcej niż kilkadziesiąt sekund pracy bez oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 nie wróżę więcej niż kilkadziesiąt sekund pracy bez oleju...Sprawdzane? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio.motocyklista Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ja tam to widze inaczej: 1.O ile się nie myle jest tam zapłon elektroniczny co wynika z braku kondensatora,moim zdaniem spalił się moduł zpłonowy dlatego nie pali. 2.Na "czystej" nie pochodzi zbyt dłudo,do porządnego rozgrzania się-tak własnie kiedys zatarłem swoją motorynkę. A więc nasuwa sie wniosek aby przełożyc moduł od motoroweru kolegi i sprawdzic czy w tym tkwi problem. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 w charcie jak modol walnie to nie ma iskry ps ja w tym momencie stawiam na impulsatoriskra moze byc ale nie odpowiednia i nie palisprawdz na innym zaplonie albo przelutuj impulsator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.