Skocz do zawartości

Problem z chart 210 POMÓŻCIE


Gość KrzyChules
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdź jeszcze raz tą świece (czasem iskra traci się dopiero przy więkrzym ciśnieniu w cylindrze) i zobacz jak masz zapłon ustwiony, zobacz czy nie masz kranika z paliwem zatkanego, czasem też jak jest walnięty kondensator i się zagrzeje od silnika to moto gaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne są te usterki w rometach, czasem jest tak że wszystko ładnie chodzi tydzień - chwila przerwy i juz w magiczny sposób trzeba sprawdzać wszystko po kolei. Irytuje mnie to strasznie jak mam takie akcje z ogarem naprzykład. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kongensatora chart NIEMA

 

Oczywiście, podupiło mi sie że o ogarze mowa.

 

Z tego co mówisz to: iskra i gaźnik są OK, zapłon prawdopodobnie też.

Jaką ma kompresje?? Skoro ma dopiero 270 km to nie przytarł ci się troche ? Nie ma śladów paliwa w okolicy magneta? (to by świadczyło o wydmuchanym zimmeringu na wale) W jakim stanie jest wydech? (szczelny jest?)

 

zalałem świeżym paliwem bez oleju

 

To mu nie pomoże :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc ten przyżąd mierzy max ciśnienie sprężania w cylindrze a nie stopień sprężania. (mam takie coś do GAZa 69)

 

zalałem świeżym paliwem bez oleju

 

 

To mu nie pomoże Very Happy

 

 

To pomogło bo już niema przebicia na świecy

 

Mówiłeś że świece miałeś ok, bez przebicia. A to czy lejesz czyste paliwo czy z olejem ma się nijak do przebicia na świecy, (chyba żebyś lał 1:1 ale na pewno tak nie jest), a lejąc czyste paliwo możesz go zatrzeć nawet nie wiedząć jak szybko. I tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyrząd jest od jedno cylindrowców ojciec kiedyś kupił jak miał komara od ruskich wygląda jak świeca ale zamiast nasadzonej fajki ma licznik atmosfer wskazówka zatrzymuje sie na najwyższym ciśnieniu jakie uzyskano

Więc z łaski swojej nie pisz' date=' że masz kompresje 7,9:1 tylko ciśnienie sprężania 7,9 atm. Poza tym nie uruchomiłeś silnika co oznacza, że jest on zimny i taki pomiar można sobie wsadzić...

 

a jak wlałem czystego paliwa jest ładna iskra ale niechce zapalić a to ze mozna zatrzeć to ja wiem tylko chciłaem go narazie tylko jakoś opalić

Praktycznie nie sprawdzałem, ale nie wróżę więcej niż kilkadziesiąt sekund pracy bez oleju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gucio.motocyklista

Ja tam to widze inaczej:

 

1.O ile się nie myle jest tam zapłon elektroniczny co wynika z braku kondensatora,moim zdaniem spalił się moduł zpłonowy dlatego nie pali.

 

2.Na "czystej" nie pochodzi zbyt dłudo,do porządnego rozgrzania się-tak własnie kiedys zatarłem swoją motorynkę.

 

A więc nasuwa sie wniosek aby przełożyc moduł od motoroweru kolegi i sprawdzic czy w tym tkwi problem.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...