Skocz do zawartości

chce podnieść osiagi w Yamaha V-max


zielonookii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie odchodze od tematu tylko mówię Ci że nawet "otwarta" wersja V-maxa (wyregulowana i w dobrym stanie technicznym) zyska na parametrach po modyfikacji filtrów' date=' gaźników i wydechu. Moze to nie bedzie róznica powalająca na kolana ale przyrost mocy w zależności od stopnia modyfikacji wynosi około 15%. [b']145<166[/b] - teraz rozumiesz? A co do kosztów to stosunek $/KM jest najlepszy własnie przy wymianie wyśmiewanych przez Ciebie "filterków". Wymiana rozrządu to pewnie w serwisie wydatek koło 1500 PLN plus koszt wałków (nawet nie zgaduję ile to będzie) a i tak pasuje wtedy wnienić "filterki i tłumik" :D

 

rzecza logiczna jest zmiana charakterystyki gaznikow jezeli zmieniasz rozrzad nic nowego nie odkryles :lol: Co do ceny to rzecza logiczna jest, ze jezeli decydujesz sie na tunning to musisz poniec koszta cos za cos niestety, tylko jaka potem przyjemnosc z tej mocy...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy nie widac z zewnątrz a każdy może sobie załóżyć atrapę nosa za kilka złotych i udawac ze mam 200 KM. Jeśli chcesz zrobić indywidualnosc to weź się za to co widac ale tak by nie tylko wyglądało ale i funkcjonowało i poprawiało przyjemność z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...