Skocz do zawartości

chce podnieść osiagi w Yamaha V-max


zielonookii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a moze tak jak mowia koledzy zainwestujesz w zawieszenie, hamulce?? Widzialem zdjecia v-maxa na upsach, z wiekszymi tarczami hamulcowamy i lepszymi zaciskami oraz inna pompa....mysle ze wtedy moglbys zaczac myslec nad silnikiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOC-> Myslę, ze jesteś w błedzie. Otóz takie "filterki i tlumiki" dają odczuwalny wzrost mocy.  Tym wiekszy im prostszy i bardziej zdławiony silnik poddamy takiemu zabiegowi. I to jet pierwszy stopień w tuningu (z wyjątkiem sprzetów typu GSXR 1000 bo na tym to się zupełnie nie wyznaję).  . No chyba, ze dla Ciebie 20 KM to mała różnica  :D. W drugiej koleności zmienił bym zapłon a dopiero później rozrząd i jakiś BB kit :evil:

 

Nie odchodz od tematu, nie mowimy tu o silnikach zdlawionych, zle ustawionych, pracujacych nieprawidlowo itp.itd. tylko o otwartym V max'e, ktory ma 145 KM i w ciaz nie odpowiada wlascicielowi moca :lol: Tak wiec uwazasz ze zalozenie jakis filterkow i tlumikow, przy tym wydanie kupe kasy powali wlasciela z nog :?: Finansowo pewnie tak, ale jesli chodzi o osiagi to roznica bedzie jak juz pisalem znikoma...

:mrgreen:

 

[ Dopisane: 07-11-2005, 21:58 ]

na allegro facet sprzedaje maxa, po profesjonalnym tunningu, moze uderz do niego i zapytaj, gdzie robil, ile go to kosztowalo i czemu tak drogo...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj z Simon'em jesli chodzi o zawieszenie, on ma niezle zrobionego maxa 8)

 

a oto link do aukcji:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6...=65903261#photo

 

i forum na ktorym temat byl poruszany:

http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=33535

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zawieszeniem i hamulcami nic gosc nie zrobil oprocz innego przedniego koła (od Virago). Skoro niby tak stuningowal silnik to czemu nie wydal paru zlotych zeby dowiedziec sie ile kucy mu to dało?? Zestrojenie na hamowni to podstawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odchodz od tematu, nie mowimy tu o silnikach zdlawionych, zle ustawionych, pracujacych nieprawidlowo itp.itd. tylko o otwartym V max'e, ktory ma 145 KM i w ciaz nie odpowiada wlascicielowi moca  :lol:  Tak wiec uwazasz ze zalozenie jakis filterkow i tlumikow, przy tym wydanie kupe kasy powali wlasciela z nog  :?:  Finansowo pewnie tak, ale jesli chodzi o osiagi to roznica bedzie jak juz pisalem znikoma...

:mrgreen:

 

 

Ja nie odchodze od tematu tylko mówię Ci że nawet "otwarta" wersja V-maxa (wyregulowana i w dobrym stanie technicznym) zyska na parametrach po modyfikacji filtrów, gaźników i wydechu. Moze to nie bedzie róznica powalająca na kolana ale przyrost mocy w zależności od stopnia modyfikacji wynosi około 15%. 145<166 - teraz rozumiesz? A co do kosztów to stosunek $/KM jest najlepszy własnie przy wymianie wyśmiewanych przez Ciebie "filterków". Wymiana rozrządu to pewnie w serwisie wydatek koło 1500 PLN plus koszt wałków (nawet nie zgaduję ile to będzie) a i tak pasuje wtedy wnienić "filterki i tłumik" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...