zielonookii Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 wlasnie zmienilem filterek na k&n ale nie stozkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a moze tak jak mowia koledzy zainwestujesz w zawieszenie, hamulce?? Widzialem zdjecia v-maxa na upsach, z wiekszymi tarczami hamulcowamy i lepszymi zaciskami oraz inna pompa....mysle ze wtedy moglbys zaczac myslec nad silnikiem.... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 chyba zaczne szukac tlumikow i moze dynojet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 MOC-> Myslę, ze jesteś w błedzie. Otóz takie "filterki i tlumiki" dają odczuwalny wzrost mocy. Tym wiekszy im prostszy i bardziej zdławiony silnik poddamy takiemu zabiegowi. I to jet pierwszy stopień w tuningu (z wyjątkiem sprzetów typu GSXR 1000 bo na tym to się zupełnie nie wyznaję). . No chyba, ze dla Ciebie 20 KM to mała różnica :D. W drugiej koleności zmienił bym zapłon a dopiero później rozrząd i jakiś BB kit :evil: Nie odchodz od tematu, nie mowimy tu o silnikach zdlawionych, zle ustawionych, pracujacych nieprawidlowo itp.itd. tylko o otwartym V max'e, ktory ma 145 KM i w ciaz nie odpowiada wlascicielowi moca :lol: Tak wiec uwazasz ze zalozenie jakis filterkow i tlumikow, przy tym wydanie kupe kasy powali wlasciela z nog :?: Finansowo pewnie tak, ale jesli chodzi o osiagi to roznica bedzie jak juz pisalem znikoma...:mrgreen: [ Dopisane: 07-11-2005, 21:58 ]na allegro facet sprzedaje maxa, po profesjonalnym tunningu, moze uderz do niego i zapytaj, gdzie robil, ile go to kosztowalo i czemu tak drogo...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 jaki adres tyego ogloszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Sprzedaj i kup plastika jakiegoś litra najlepiej jak zależy Ci tylko na mocy i osiągach(dobre zawieszenie i hamulce dostaniesz wtedy tak czy siak w standardzie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 plastikow to mialem cos kolo 7 szt, a VMAX to klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Skoro jest dla Ciebie klasykiem to zostaw go w oryginalnym stanie. A jeśli chcesz tuningowac to zacznij od porządnego widelca i kół 17` Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Zagadaj z Simon'em jesli chodzi o zawieszenie, on ma niezle zrobionego maxa 8) a oto link do aukcji:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6...=65903261#photo i forum na ktorym temat byl poruszany:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=33535 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 z zawieszeniem i hamulcami nic gosc nie zrobil oprocz innego przedniego koła (od Virago). Skoro niby tak stuningowal silnik to czemu nie wydal paru zlotych zeby dowiedziec sie ile kucy mu to dało?? Zestrojenie na hamowni to podstawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 a to juz do niego z tym pytaniem czemu ...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Nie odchodz od tematu, nie mowimy tu o silnikach zdlawionych, zle ustawionych, pracujacych nieprawidlowo itp.itd. tylko o otwartym V max'e, ktory ma 145 KM i w ciaz nie odpowiada wlascicielowi moca :lol: Tak wiec uwazasz ze zalozenie jakis filterkow i tlumikow, przy tym wydanie kupe kasy powali wlasciela z nog :?: Finansowo pewnie tak, ale jesli chodzi o osiagi to roznica bedzie jak juz pisalem znikoma...:mrgreen: Ja nie odchodze od tematu tylko mówię Ci że nawet "otwarta" wersja V-maxa (wyregulowana i w dobrym stanie technicznym) zyska na parametrach po modyfikacji filtrów, gaźników i wydechu. Moze to nie bedzie róznica powalająca na kolana ale przyrost mocy w zależności od stopnia modyfikacji wynosi około 15%. 145<166 - teraz rozumiesz? A co do kosztów to stosunek $/KM jest najlepszy własnie przy wymianie wyśmiewanych przez Ciebie "filterków". Wymiana rozrządu to pewnie w serwisie wydatek koło 1500 PLN plus koszt wałków (nawet nie zgaduję ile to będzie) a i tak pasuje wtedy wnienić "filterki i tłumik" :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 wlasnie zalozylem filterek k&n ale wygladal gabarytowo jak oryginalny... czy sa jeszcze inne k&ny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 O tym filtrze piszesz już czawrty raz. Są filtry indywidualne (każdy gaźnik ma swój własny filtr) i wtedy zakładasz Dynojet - stage 3 oraz przelotowe wydechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 :evil: wlasnie ... ale oni mi powiedzieli ze Vmax nie ma miejsca na stozkowe filtry :? [ Dopisane: 14 ]ale dalem ciala :D :twisted: :oops: a kosztowal mnie 350 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.