Skocz do zawartości

Awaryjność sportów 125 2T


kornol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem sie dowiedzieć od właścicieli sportów 125 2T takich jak NSR125 tzr125,rs125 itd... na temat ich awaryjności.

Jak czesto dochodziło do awarii ich sprzetów, co ile robili naprawy w silniku, co ile generalka itd. dzisiaj mi odradzal właściciel salonu Suzuki zakup Nsr-ki 125 bo mówił ze straszna pilarnia i co 300 kilometrów trzeba robic generalke, zrobiłem takie oczy, nawet jakby to było 3 tys to to troszke za dużo.

Powiedzcie jakto naprawde jest u was i z waszymi sprzetami i czy katujecie swoje sprzety czy nie?

 

takiego tematu nie bylo, patrzylem w archiwum, wiec bez komentarzy patrz w arch. już patrzyłem, to co było juz przeczytałem.

 

I nie wiecie jak stoją takie małe sportówki za granicą :?:

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 od tego raczej jest dzał Mechanika 2T. A co do remontów to jak wmiare dbasz to średnio generalka co 20tyś km no wiadom jak postarasz sie to i 30kkm zrobisza ale w 300km tez idze zakatowac jak sprzęd niedotary a ty mu dajesz aż do odcięcia na wszystkich biegach to czemu sie tu dziwić?? Ogulnie mam sprzent sport 2T szczeże to żaluje wyboru ale niezmienił bym na T4 poprostu załujeże nie czekałem jeszcze 2 lata na coś poządnego t4 tybu GS tak na poczatek to tyle odemnie nie odradzam ci tych sprzentów bo frajda niesamowita(jak na 125) ale niestety trzeba sobe czasem rączki pobrudzic albo za kieszeń szarpnąć. A co do cen za granicom polecam www.ebay.de albo www.mobile.de

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do cen za granicom polecam www.ebay.de albo www.mobile.de

to to akurat wiem, te adresy juz chyba na pamiec.

 

Jeśli już masz motocykl tego typu, to czemu np nie napisales ile wynosi cie remont co 20 tyś i tym podobne, wszystkie informacje są ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rg i narazie problemow nie sprawia , remontu chyba nie miala takze uwazam i staram sie nie pilowac jej az tak , chociaz czasami sie zdarza . Generalnie powien ci ze jak silnik jest po dobrym remoncie to 20 tys powinien spokojnie przejechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NSR bardzo bardzo dobre i wytrzymałe, w mojej nic sie nie zepsuło a przejechalem nią 4 tys..A co do remontu to ze 30 tys. objeździsz a pożniej remont.A remont silnika kosztował(jeszcze poprzedniego właściciela znajomego) 3,5 tys.zł. Remont był zrobiony po 23 tys przebiegu bo świeczke założył zwykłą i pekłą rysując silnik, ale dzieki temu zyskałem :twisted: bo maszyna chodzi jak marzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nienapisalem dlatego że jeszcze tego remontu nie robiłem kupiłem moto po remoncie rocznik spory bo 90 i powiem szczeze że awaryjnośc tych sprzętów szczegulnie włoszków jest duża (pomijam tu remonty generalne) a co do tych remontów o taki pożadny remont regeneracja/wymiana cylindara nowy tłok + nowy wał simeringi i takie tamm pierdoły to minimum na POŻADNY trzeba przeznaczyć około 1500zł ale jak by na to niepatrzeć wtedy wiesz co masz i jak szanujszesz to starcza tak jak pisałem wyżej. A co do włochów to muj następny motocykl to byc może też będze Aprilia tym razem RSV 1000 i znacznie nowsza. Mimo że sa może bardzej awaryjne niz japońce to jakoś poprostu mi się bardzej podobaja mają to coś pozatym uwielbiam silniki V

jak co to pytaj.

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę przepisywał tego co już powiedzieli koledzy :)

 

dzisiaj mi odradzal właściciel salonu Suzuki zakup Nsr-ki 125 bo mówił ze straszna pilarnia i co 300 kilometrów trzeba robic generalke, zrobiłem takie oczy, nawet jakby to było 3 tys to to troszke za dużo.

 

chyba torowe nsrki, w ktorych jeżdzenie liczy się w motogodzinach i on to jakoś na kilometry pozamieniał sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten z salonu Suzuki chcial ci oczywiscie pewnie cos wciskac spod jego marki??? jesli NSR byly awaryjnym motocyklem to myslisz ze byloby go az tyle??? honda to honda, oni wiedza co na rynek wypuscic...

a co do tych 300km to pewnie koles ma cos z wyobraznia albo to taka naprawde niezla przenosnia... ja mam honde ns1(80ccm)- coprawda przejechalem nim nie wiecej jak jakies 500km ale ona jest duzo bardziej wyzylowana od zwyklej nsr... i jakos nie narzekam. poprzednikiem nsr(mbx) przejechalme 3000 w 2 miechy i tylko olej zmienilem...

a jesli chodzi o wiarygodnosc kolesi z salonow to uwazaj... mi koles wcisnal ze a aprilki 50 wycisnie na luzach 160km/h a wiecej nie chce bo nie chce miec nikogo na sumieniu... dobrze ze mnie tu oswiecili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież taki 2t to mozesz nawet przejechac 40-50 tys i to bez remontów. oczywiscie osiągi pewnie lekko spadna ale jak ktos tego nie uzywa do scigania a np do dojazdów po mieście to nic sie nie stanie. przecież nie oznacza to ze po 20 tys tłok stanie Ci w poprzek. No ale jak ktos lubi poszaleć to co 20 tys pasuje zmienic tłok i pierscienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ogar czy motorynka ze czesto wiecej siedzisz w garazu, albo pchasz niz jezdzisz. A popsuc to sie zawsze wszystko moze nawet w motocyklach za kilkadziesiat tysiecy zł. Fakt ze takim sprzetem nie zrobisz takiego przebiegu jak w 4T, bo sa to wysilone silniki, ale "remont" czesto sprowadzi sie tylko do zmiany tloka i smigania dalej. A te remonty co 300 km bez komentarza :lol: :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież taki 2t  to mozesz nawet przejechac 40-50 tys i to bez remontów. oczywiscie osiągi pewnie lekko spadna ale jak ktos tego nie uzywa do scigania a np do dojazdów po mieście to nic sie nie stanie. przecież nie oznacza to ze po 20 tys tłok stanie Ci w poprzek.  No ale jak ktos lubi poszaleć to co 20 tys pasuje zmienic tłok i pierscienie

 

racja! wszystkie przypadki zajechania o jakich słyszałem w nsr były na 6biegu w okolicach czerwonego pola :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sie dowiedzieć od właścicieli sportów 125 2T takich jak NSR125 tzr125,rs125 itd... na temat ich awaryjności.

Jak czesto dochodziło do awarii ich sprzetów, co ile robili naprawy w silniku, co ile generalka itd. dzisiaj mi odradzal właściciel salonu Suzuki zakup Nsr-ki 125 bo mówił ze straszna pilarnia i co 300 kilometrów trzeba robic generalke, zrobiłem takie oczy, nawet jakby to było 3 tys to to troszke za dużo.

Powiedzcie jakto naprawde jest u was i z waszymi sprzetami i czy katujecie swoje sprzety czy nie?

 

takiego tematu nie bylo, patrzylem w archiwum, wiec bez komentarzy patrz w arch. już patrzyłem, to co było juz przeczytałem.

 

I nie wiecie jak stoją takie małe sportówki za granicą  :?:  

 

 

Pozdrawiam

 

 

Awaryjność 125 jest wielka, generalke musisz robic gdzies co 20 tys km, ale nie chodzi mi o to w czasie urzytkowania dużo żeczy ci się moze popsuć, np. urwanie linki od gazu, spalenie sprzęgła i różne takie drobiazgi. Ja bym ci nie polecał 125. Ja sie zastanawiałem 3 miesiące temu co kupic 125 czy co, i na szczęście nie kupiłem 125. Pojechałem do salonu suzuki i poradzili mi suzuki gs 500f bardzo dobry sprzęt i za nie dużą kase. Niecałe 20 tysiaków i masz sprzęta nie do zakatowania. Przejedziesz na nim ze 150 a nawet wiecej tysiecy km. ( bez remontu ). Wytrzymałość gs-a jest bardoz wielka. A jak nnie masz tyle kasy na nowego to kup sobe używaną gs, albo sprowadz ( cena ta sama jak np nsr 125 czy tzr )

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobe używaną gs, albo sprowadz ( cena ta sama jak np nsr 125 czy tzr )

a nie pomyslales ze moze on chce jezdzic na A1 ? tez bym chetnie sobie kupil gs zamist rg ale gowno z takiej jazdy kiedy ciagle sie musze obracac i upewniac czy paly nie jada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...