Pikas Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Moge kupić Junaka przerobionego na chopera ;) , lecz posiada on sztywny tył :?: .Prosze powiedzcie mi jakie konsekwencje się z tym wiążą? Wszak sztywny tył to oznacza że nie ma amorów ? To chyba oznacza że na polskich drogach mnie wytrzęsie :? Jak jeszcze jeśli możecie mi poradzić czy warto w ogóle w ten interes wchodzić 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 ja ci powiem bierz jak dają bo dziki tobie bede miał wsk na której tam mi zależy!!!!!!!!!!!!!!! a junak to zawsze junak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Chcesz sie wsadzić na mine - proszę bardzo. Jazda na sztywnym tyle, to jazda dla prawdziwych twardzieli. Jak dla mnie szkoda nerek. :!: Zakup Jaśka z ciętą rama to nietrafiona decyzja. Ciężko sprzedać później takie moto i ceny są niskie. Oryginał to oryginał. Z Junakami sprawa wygląda podobnie jak z NSA-mi, BMW etc. Do lat 80-tych mnamiętnie przerabiane. A teraz nikt nawet nie spokjrzy na to "cudo".Dobra rada - kup Junaka w oryginale, a nie będziesz żałował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wbankowy Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Powiem tyle że powinieneś spytać sprzedającego czy jako dodatek daje pare poduszek i nowe zęby , nic niemam przeciw sztywnemu tyłowi kto co lubi , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Nie polecam sztywnego tyłu. Pomijam kwestie technologiczne czyli wytrzymałość użytych materiałów, czy jakość spawów. Bo z tym różnie może być. Ale gwarantuje że każdą dziurę na takiej ramie się dotkliwie odczuwa tylną częścią ciała , kręgosłupem itp. A jak wiadomo dziur w polskich drogach nie brakuje. No i jeszcze kwestie które poruszyli koledzy- trudności przy odsprzedaży itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 21 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2003 jak chcesz stracić płodnośc to se kup moto ze sztywnym tyłem Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 1 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2003 a ja to bym chcial takiego juna choppa nawet ze sztywnym tylem:) istnieja nawet chyba wielbiiciele tego typu motocykli bez amorow z tylu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 31 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2003 do sztywniaka trzeba sie przyzwyczaić. mnie czasami łapei coś w kręgosłupie (naszczęscia rzadko). przez pare wiosen jeździłem na sztywniaku. teraz doszedłem do wniosku że trzeba sie troche oszczędzaś coby na starośc jeszcze troche pojeździć więc przez zime pewnie założe do siebie jakieś amory na tył. A zapomniałbym o miejscu dla pasażera- dobra katapulta po najechaniu na PRAWDZIWĄ dziure w drodze można sie wybić nawet do ok. 20cm, co przy większej prędkości nie jest uczuciem przyjemnym.osobiście to jestem jak najbardizej ze sztywniakami. jeszcze jakby tylko polskei drogi nie przypominały orgii alkoholowych to było by naprawde OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 jak chcesz stracić płodnośc to se kup moto ze sztywnym tyłem etam jeździłem sztywniakiem i jakoś nie narzekampozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.