viperPL Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Siema. Na ten sezonik zrobie szlif zeby nie bylo mi malo mocy i zeby motorek malutko palil ;-). Stoje przed problemem: jaki tlok tzn jaka firma, ponoc dobre są tloki ALMOT`u tak slyszalem z opowiadan ale boje sie polskiego tloka poniewaz paru moich kolegów mialo z nimi straszne problemy a co do oryginalu to hmmm ponoc rozpoznaje sie je po sino aluminiowym kolorku ale jak wiadomo są oszusci co robią jakies badziewia i pakuja jak oryginal hmmm co radzicie moto bracia ? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 Jak ognia unikaj polskich tłoków (może nie wszystkich nie znam wytwórców)Będziesz jechał 60km/h i co 10 km postój i tak cały sezon powodzenia. Taki tłok właśnie kupiłem na Nowolipkach w Warszawie nie polecam!!! Poszukaj dobrego tłoka ale adresu miejsca gdzie taki można nabyć nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 przejdz sie do najwiekszego sklepu ktory sprzedaje czesci motorowe w twojej okolicy i popros czy moga ci sprowadzic orginalny tlok z niemiec. kolega tak kupil wal, biegi, zebatki, i to byl taki sobie sklep w nie durzym miescie. albo poszukaj na internecie niemieckich firm to ci wysla poczta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 26 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 znalazlem niby oryginalny tłoczek w malej miescinie Lipiany ( kolor taki siny ) , bo jak wiadomo to Pl i inne dziadoskie tloczki są takie swiecące jak psu jajca.) i rozwazam zakup tego tloczka w Lipianach za 55 zł ( kpl ze swozniem , pierscieniami i zabezpieczeniami sworznia) Popieracie ta teorie : ze tloki made in germany sa z koloru takie bardziej sine a polskie i jakies wegierskie są swiecące ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon.c Opublikowano 30 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2003 wszystkie tylko byle nie polskie. Polskie tłoki puchną czyli jak ma wymar np 25mm to pod wpływem temp zaczyna rosnoć i chwyta go . Cylinder nadaje się wtedy na kolejny szlif. Najlepiej kupić takie w opakowaniu . Tam jest cały komplet chyba są to japońskie bardzo dobre polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 30 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2003 a ten kartonik taki niebieski jest ? :twisted: bo widzialem takie kompleciki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 czesc.sluchaj nie kupuj tlokoa jesli nei jestes pewien jaki to jest... ja w tym sezonie zrobilem szlif mojej etki i kupilem tlok turecki(etka chodzi jak zlotoi)silniczek pali na raz nawet jak jest zimny!!jak znajde opakopwanie od tego tloka(komplet)to ci napisze koszt 100 zl komplet!!!! waznajdz mnei na gg to ci podam firme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 25 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 witam. juz nakrecilem 1000 km na tym tloku co napisalem i eta chasa OK. jak sie nie rozlecialo to i pewnie sie nie przytarlo. :evil:)) narQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.