mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 szpilowanie cylindra ETZ można przerobić........... [ Dopisane: 08-11-2005, 20:09 ]Silniki w starszych modelach MZ (ETS i ES) pomimo' date=' ze z wygladu takie jak w TS 250 maja inne cylindry i glowice [/quote']Nie ośmieszaj sie :-D :-D :lol: w zawieszeniu nie byly drobne zmiany tylko w TS 250/1 bylo zupelnie inne (takie samo jak w ETZ)' date=' [/quote']W TS/1 nie było gumowych mieszków na lagach :D cylindry we wszystkich modelach TS sa takie same!!!!!!!!! a glowice sa rozne ale pasuja (da sie zalozyc bez zadnych przerobek glowice od TS 250 do Ts 250/1)Weż nie pisz drugi raz takich bzdur bo ze śmiechu nie wytrzymam :lol: :lol: :lol: TS 250 ma 'taki sam 'silnik jak ES/2 tylko udoskonalono zawieszenie silnika(głowica),inna gardziel,gażnik,zmiany w sprzegle.napedzie licznika,rozruszniku nożnym i kilka drobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 dobra miej sobie te cylindry takie same czy inne mieszki to nie zawieszenie,a ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1 jak TS 250 moze miec taki sam silnik jak ES ( w ES jest obudowa gaznika ktora przylega do specjanie wyprofilowango kolnieza na gorze silnika) w TS 250 tego nie ma wiec nie osmieszaj sie i nie mow ze silniki tych motocykli sa takie same [ Dopisane: 08-11-2005, 20:34 ]Cylindry od wszystkich TS sa takie sameSam k***a gadałeś że głowice się różnią(może nie?)a ja ci powiem ze one się różnią m.in przylgnią(to ci rozsądek powinien podpowiedzieć że cylindry też sie różnią).Przylgnia w TS jest gładka(jak w ES/2)' date=' a w TS/1 jest przystosowana do wytoczonego kołnierza :!: [/quote']moj kumpel ma TS 250 i zakladal glowice od TS 250/1(ja mam taki model) - wszystko pasowalo jak ulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 pasować pasuje z tym zegłowica jest inna poprostu :D w ts/1 jest zawieszenie takie jak w etz z tym ze ... w etz sa inne sprężyny (bardzej miękkie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Do TS 250 można założyć głowice od TS/2 (bez przeróbek)-nie mówiłemże nie :D da.Ale odwrotnie(bez przeróbek),za cholerę :P TS 250 ma 'taki sam 'silnik jak ES/2 tylko udoskonalono zawieszenie silnika(głowica)' date='inna gardziel,gażnik,zmiany w sprzegle.napedzie licznika, rozruszniku nożnym i kilka drobnych.[/quote']Zapomniałem dodać ze ES ma pokrywe(ale o tym panie wiesz)-dalej "narzady" są wymienne-podałem jakie ma m.in udoskonalenia i myslę że sie tym nie osmieszyłem :!: :!: Czytaj na drugi raz dokładnie :| a ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1 -trzeba było wspomnieć że chodzi ci o pierwsze modele ETZ(ponadto nie miały one tarczówki i obrotka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 trzeba było wspomnieć że chodzi ci o pierwsze modele ETZ(ponadto nie miały one tarczówki i obrotka)to chyba oczywiste - nie bylo przeciez MZ TS z hamulcem tarczowym :-D :-D :-D obrotomierz byl w wersji lux, a nie tylko w wersji z hamulcem tarczowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Mundy mam do ciebie sprawe zmierzył byś mi cylinder od ts 250/1 od samego kołnierza do miejsca w którym styka się z karterami. Z góry dzięki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 jutro jak będzie dzień to nie ma sprawy :D (Harnaś) ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1 Kolejny bład (sprawdziłem to w książce od MZ) nawet w wersji standardowej mieszki były takie same jak w Każdej innej ETZ :P to chyba oczywiste - nie bylo przeciez MZ TS z hamulcem tarczowymOczywiście ze nie,ale standardowaETZ nie miała hamulca tarczowego :P Dopowiem jeszcze że tylko w wersji LUX był obrotomierz i tarcza :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Panowie przestańcie ... Bo jeszcze z tego jaka kłutnia urośnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Do TS 250 można założyć głowice od TS/2 (bez przeróbek)-nie mówiłemże nie :D da.Ale odwrotnie(bez przeróbek)' date='za cholerę :P [/quote']chcesz sie osmieszac to osmieszaj sie sam, nic nie mowilem o jakims TS/2 bo takiego modelu nie ma!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D [ Dopisane: 09-11-2005, 08:50 ]jezeli wiedze czerpiesz z ksiazki ponizej to sie nie dziwie ze jest niepelna. spojrz na czym ta ksiazka lezy - na instrukcji warsztatowej dla MZ ETZ 250 - to jest ksiazka a nie polskie niedokladne falszywe przedruki WKŁ. [ Dopisane: 09-11-2005, 08:54 ]a tu masz przyklady ze MZ ETZ 250 były z identycznym zawieszniem jak w MZ TS 250/1 - łacznie z gumowymi mieszkami i kolejny obrazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jeżeli chodzi o zawieszenie to oba modele mają to samo.Różnica polega tylko na tym że etz w wersji lux miała tarcze wiec jedna goleń była przystosowana do przykręcenia zacisku. i tyle różnic. Całkiem inne zawieszenie miąła 4 biegowa TS, tam golenie są metalowe, nie aluminiowe jak w nowszych wersjac, pozatym stare TS-ki miały 16" koło z przodu a ts 250/1 18" koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Cylinder z TS/1 od kołnierza do miejsca styku z karterami ma 113 mm. chcesz sie osmieszac to osmieszaj sie sam' date=' nic nie mowilem o jakims TS/2 bo takiego modelu nie ma!![/quote']- dzięki za uwagę.Poprostu się pomyliłem..........miałem na myśli TS/1 Ok jeśli to są niedokładne przedruki(ale to przecież nie moja wina)A co do tych gumowych mieszków no to muszę zwrócić honor(miomo to nigdy w rzeczywistości takiej ETZ nie spotkałem-mopże to model przejściowy i dosępny tylko w niemczech?)Przy okazji zadam pytanko:Jakie było wyprzedzenie zapłonu w ES/2 ?(skoro ta książka nie podchodzi to może błędnie podawać 2.5-3 mm pred GMP) [ Dopisane: 09-11-2005, 14:33 ]Dodam że były też produkowane wersje specjalne (o których nie ma mowy w tej książce):policyjna MZ TS 250 VP,wojskowe TS 250A i 250/1A :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Mundy wielkie dzięki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Dodam że były też produkowane wersje specjalne (o których nie ma mowy w tej książce):policyjna MZ TS 250 VP' date='wojskowe TS 250A i 250/1A :mrgreen:[/quote']o tych wersjach/modelach duzo bylo w ŚM pare lat temu. Bardzo ciekawe rzeczy pisali, ale to byla wtedy inna gazeta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Zmierzyłem cylinder i ma on 110 mm. Pod nim były 4 uszczelki a pod głowicą 3 to daje troche więcej niż te 3 mm różnicy :roll: Już nie wiem o co chodzi i co jest jeszcze nie tak z tym silnikiem :| [ Dopisane: 09-11-2005, 15:39 ]Może ma ktoś cylinder do sprzedania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Mundy wielkie dzięki -nie ma za co.........jak będziesz jeszcze coś chciał to gadaj - :D Bardzo ciekawe rzeczy pisali' date=' ale to byla wtedy inna gazeta.[/quote'] -szkoda że słabo rozwineli temat o MZ(teraz to juz w ogóle mało piszą o znanych starych motocyklach_.POZDRO :!: :!: [ Dopisane: 09-11-2005' date=' 15:50[/i'] ]Ja mam cylindry 2 ale to od TS :? Może niedokładnie zmierzyłeś :?: . Jak założysz [/b] oryginalny cylinder (myślę że reszte masz oryginalną) i niesfatygowany to musi pasować i nie ma siły :!: :!: :!: :!: PSusz czelki też załóż oryginalne :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.