Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 jezeli bedzie wszytsko oryginalne to nic nie bedzie stukac i bedzie chodzilo b dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Może to jest cylinder od 4-biegówki(nie posiada na górnej przylgni kołnierzai dłatego jest krótrzy :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 jezeli bedzie wszytsko oryginalne to nic nie bedzie stukac i bedzie chodzilo b dobrze O to chodzi że nie wiemy co jest nie tak i co jest nieoryginalne. A ten kołnierz powinien byc w miejscy łączenia się cylindra z głowicą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Kołnierz jest i ma 3,5 mm z tym że cylinder wygląda jakby był zeszlifowany od dołu :roll: a w kanale gdzie doprowadzane jest paliwo ścianka dolna ma chyba 0,5 mm i w jednym miejscu jest przetarta 8O raczej tak byc nie powinno ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Pewnie że nie :-D ktoś chyba tak chciał rasować silnik :evil: :-D radze Ci zmień cylinder na oryginałjezeli bedzie wszytsko oryginalne to nic nie bedzie stukac i bedzie chodzilo b dobrzeJak chciałbyś rasować to wypoleruj kanały w cylindrze(jak sie postarasz to o dyche więcej pójdzie) [ Dopisane: 08-11-2005, 13:10 ]więcej nie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 To musze poszukac jakiegos cylindra do sprzedania i wtedy zobaczymy jak to będzie pasowac. Dzięki za porady i doradctwo :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Może to jest cylinder od 4-biegówki(nie posiada na górnej przylgni kołnierzai dłatego jest krótrzy :evil:MZ TS 250 i 250/1 (4 i 5 biegowa) maja identyczne cylindry!!tylko glowice sie roznia, ale pasuja na zmiane...tylko po co zmieniac oryginal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Błąd silnik MM250/4(mzTS 5-biegowej)różnił się :mrgreen: ,miał włeśnie ten kiłnierz a w 4-biegowej nie było kołnierza. Mam takie cylindry ,ponadto sprawdzałem na schemacie silnika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 silnik od ETZ i ES mial inny cylinder a silnika w TS 250 i 250/1 mialy cylindry takie same!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Czy ja mówie do słupa :?: Silnik ES i TS 250 miał taki sam cylinder.Silnik TS 250/1był zupełnie nowy niż TS 250 :!: :!: .Miał głowice użebrowane w płaszczyżnie cylindra, mieszankowe smarowanie łożysk głównych wału ,inną skrzynie............itdCylinder etz i TS/1 różniły się tym że w etz były 4 kanały płukania.Mam schematy obu silników i wyrażnie to widać.Może koś inny ci to potwierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 O BOZE DROGI, ja nie mam schematow, ale te cylindry mialem w rekach TEORETYKU!!! Cylindry od wszystkich TS sa takie same, a inne sa w ETZ, ETS i ES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Firma MZ montowała wersje usportowione motocykli.. ETS i TS 250/1... miały one inne cylidry od zwykłych wersji (ES i TS), zmienione długosci wydechów, inne wyskości okien przepłukania. TS 250/1 miał nieznacznie inny cylider i inny tłok(lżejszy). Inaczej wywarzony wał, inna głowica, inna skrzynia razem dawało to 20KM czyli 1KM więcej od TS 250:) Wprowadzno drobne zmiany w przednim zawieszeniu, wydech w ts 250/1 jest minimalnie krutszy. Do TS i TS/1 nie włożysz cylidra od ETZ... inne szpilowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Nareszcie jakiś mądry człowiek :!: :!: Firma MZ montowała wersje usportowione motocykli.. ETS i TS 250/1... miały one inne cylidry od zwykłych wersji (ES i TS)' date=' zmienione długosci [/quote'] :D to są głupoty:Cylindry od wszystkich TS sa takie sameSam k***a gadałeś że głowice się różnią(może nie?)a ja ci powiem ze one się różnią m.in przylgnią(to ci rozsądek powinien podpowiedzieć że cylindry też sie różnią).Przylgnia w TS jest gładka(jak w ES/2)' date=' a w TS/1 jest przystosowana do wytoczonego kołnierza :!: PS dawało to 20KM czyli 1KM więcej od TS 250:) Ja bym powiedział, ze ma 19 KM(dane z tabl. znamionowej)ETZ ma 21Poza tym Wueska dobrze gada :P ENDZałże się że nie wiesz o czym mówiszale te cylindry mialem w rekach TEORETYKU!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 w zawieszeniu nie byly drobne zmiany tylko w TS 250/1 bylo zupelnie inne (takie samo jak w ETZ), ttłoki i cylindry we wszystkich modelach TS sa takie same!!!!!!!!! a glowice sa rozne ale pasuja (da sie zalozyc bez zadnych przerobek glowice od TS 250 do Ts 250/1) o czym juz wczesniej pisalem. Silniki w starszych modelach MZ (ETS i ES) pomimo, ze z wygladu takie jak w TS 250 maja inne cylindry i glowice (chociaz zdawaloby sie po wygladzie ze takie same jak w TS 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.