Skocz do zawartości

Wał korbowy w mz


Harnaś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

szpilowanie cylindra ETZ można przerobić...........

 

[ Dopisane: 08-11-2005, 20:09 ]

Silniki w starszych modelach MZ (ETS i ES) pomimo' date=' ze z wygladu takie jak w TS 250 maja inne cylindry i glowice [/quote']

Nie ośmieszaj sie :-D :-D :lol:

w zawieszeniu nie byly drobne zmiany tylko w TS 250/1 bylo zupelnie inne (takie samo jak w ETZ)' date=' [/quote']

W TS/1 nie było gumowych mieszków na lagach :D

cylindry we wszystkich modelach TS sa takie same!!!!!!!!! a glowice sa rozne ale pasuja (da sie zalozyc bez zadnych przerobek glowice od TS 250 do Ts 250/1)
Weż nie pisz drugi raz takich bzdur bo ze śmiechu nie wytrzymam :lol: :lol: :lol:

TS 250 ma 'taki sam 'silnik jak ES/2 tylko udoskonalono zawieszenie silnika(głowica),inna gardziel,gażnik,zmiany w sprzegle.napedzie licznika,

rozruszniku nożnym i kilka drobnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

dobra miej sobie te cylindry takie same czy inne

 

mieszki to nie zawieszenie,a ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1

 

jak TS 250 moze miec taki sam silnik jak ES ( w ES jest obudowa gaznika ktora przylega do specjanie wyprofilowango kolnieza na gorze silnika) w TS 250 tego nie ma wiec nie osmieszaj sie i nie mow ze silniki tych motocykli sa takie same

 

[ Dopisane: 08-11-2005, 20:34 ]

Cylindry od wszystkich TS sa takie same

Sam k***a gadałeś że głowice się różnią(może nie?)a ja ci powiem ze one się różnią m.in przylgnią(to ci rozsądek powinien podpowiedzieć że cylindry też sie różnią).Przylgnia w TS jest gładka(jak w ES/2)' date=' a w TS/1 jest przystosowana do wytoczonego kołnierza :!:

[/quote']

moj kumpel ma TS 250 i zakladal glowice od TS 250/1(ja mam taki model) - wszystko pasowalo jak ulał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do TS 250 można założyć głowice od TS/2 (bez przeróbek)-nie mówiłem

że nie :D da.Ale odwrotnie(bez przeróbek),za cholerę :P

 

TS 250 ma 'taki sam 'silnik jak ES/2 tylko udoskonalono zawieszenie silnika(głowica)' date='inna gardziel,gażnik,zmiany w sprzegle.napedzie licznika,

rozruszniku nożnym i kilka drobnych.[/quote']

Zapomniałem dodać ze ES ma pokrywe(ale o tym panie wiesz)-dalej "narzady" są wymienne-podałem jakie ma m.in udoskonalenia i myslę że sie tym nie osmieszyłem :!: :!: Czytaj na drugi raz dokładnie :|

a ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1
-trzeba było wspomnieć że chodzi ci o pierwsze modele ETZ(ponadto nie miały one tarczówki i obrotka)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
trzeba było wspomnieć że chodzi ci o pierwsze modele ETZ(ponadto nie miały one tarczówki i obrotka)

to chyba oczywiste - nie bylo przeciez MZ TS z hamulcem tarczowym :-D :-D :-D

 

obrotomierz byl w wersji lux, a nie tylko w wersji z hamulcem tarczowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jak będzie dzień to nie ma sprawy :D (Harnaś)

 

 

 

 

 

 

ETZ byly trez z takimi mieszkami jak w TS 250/1

Kolejny bład (sprawdziłem to w książce od MZ) nawet w wersji standardowej mieszki były takie same jak w Każdej innej ETZ :P

 

to chyba oczywiste - nie bylo przeciez MZ TS z hamulcem tarczowym

Oczywiście ze nie,ale standardowaETZ nie miała hamulca tarczowego :P

Dopowiem jeszcze że tylko w wersji LUX był obrotomierz i tarcza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Do TS 250 można założyć głowice od TS/2 (bez przeróbek)-nie mówiłem

że nie :D da.Ale odwrotnie(bez przeróbek)' date='za cholerę :P [/quote']

chcesz sie osmieszac to osmieszaj sie sam, nic nie mowilem o jakims TS/2 bo takiego modelu nie ma!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

 

[ Dopisane: 09-11-2005, 08:50 ]

jezeli wiedze czerpiesz z ksiazki ponizej to sie nie dziwie ze jest niepelna. spojrz na czym ta ksiazka lezy - na instrukcji warsztatowej dla MZ ETZ 250 - to jest ksiazka a nie polskie niedokladne falszywe przedruki WKŁ.IMG_0019.JPG

 

[ Dopisane: 09-11-2005, 08:54 ]

a tu masz przyklady ze MZ ETZ 250 były z identycznym zawieszniem jak w MZ TS 250/1 - łacznie z gumowymi mieszkami

IMG_0020.JPG

 

i kolejny obrazek

 

 

IMG_0022.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zawieszenie to oba modele mają to samo.

Różnica polega tylko na tym że etz w wersji lux miała tarcze wiec jedna goleń była przystosowana do przykręcenia zacisku. i tyle różnic.

 

Całkiem inne zawieszenie miąła 4 biegowa TS, tam golenie są metalowe, nie aluminiowe jak w nowszych wersjac, pozatym stare TS-ki miały 16" koło z przodu a ts 250/1 18" koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder z TS/1 od kołnierza do miejsca styku z karterami ma 113 mm.

 

 

 

chcesz sie osmieszac to osmieszaj sie sam' date=' nic nie mowilem o jakims TS/2 bo takiego modelu nie ma!![/quote']- dzięki za uwagę.Poprostu się pomyliłem..........miałem na myśli TS/1

 

Ok jeśli to są niedokładne przedruki(ale to przecież nie moja wina)

A co do tych gumowych mieszków no to muszę zwrócić honor(miomo to nigdy w rzeczywistości takiej ETZ nie spotkałem-mopże to model przejściowy i dosępny tylko w niemczech?)

Przy okazji zadam pytanko:Jakie było wyprzedzenie zapłonu w ES/2 ?(skoro ta książka nie podchodzi to może błędnie podawać 2.5-3 mm pred GMP)

 

[ Dopisane: 09-11-2005, 14:33 ]

Dodam że były też produkowane wersje specjalne (o których nie ma mowy w tej książce):policyjna MZ TS 250 VP,wojskowe TS 250A i 250/1A :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

Dodam że były też produkowane wersje specjalne (o których nie ma mowy w tej książce):policyjna MZ TS 250 VP' date='wojskowe TS 250A i 250/1A :mrgreen:[/quote']

o tych wersjach/modelach duzo bylo w ŚM pare lat temu. Bardzo ciekawe rzeczy pisali, ale to byla wtedy inna gazeta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem cylinder i ma on 110 mm.

 

Pod nim były 4 uszczelki a pod głowicą 3 to daje troche więcej niż te 3 mm różnicy :roll:

 

Już nie wiem o co chodzi i co jest jeszcze nie tak z tym silnikiem :|

 

[ Dopisane: 09-11-2005, 15:39 ]

Może ma ktoś cylinder do sprzedania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mundy wielkie dzięki
-nie ma za co.........jak będziesz jeszcze coś chciał to gadaj

- :D

 

Bardzo ciekawe rzeczy pisali' date=' ale to byla wtedy inna gazeta.[/quote'] -szkoda że słabo rozwineli temat o MZ(teraz to juz w ogóle mało piszą o znanych starych motocyklach_.

POZDRO

:!: :!:

 

[ Dopisane: 09-11-2005' date=' 15:50[/i'] ]

Ja mam cylindry 2 ale to od TS

:?

Może niedokładnie zmierzyłeś :?: . Jak założysz [/b] oryginalny cylinder (myślę że reszte masz oryginalną) i niesfatygowany to musi pasować i nie ma siły :!: :!: :!: :!:

PS

usz czelki też załóż oryginalne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...