kioRa Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Witam.Wyjechalem dzis moja yamaszka (po wymianie uszczelki pod glowcia i pod cylindrami z nowym tłokiem(choc dorabianym i pierscieniami)i okazalo sie ze na tym nowym tłoku prawie z rury spaliny nie leca:/ prawie nic lekko .Powiedzcie mi DLACZEGO a ze starego czuc ze ostro leca .Gdy przystawiam reka prawie nie czuc cisnienia jak wylatuja:(O co chodzi silnik Yamaha RD250LC Blagam prosze litosci... [ Dopisane: 30-10-05,02;24 ]kiedys zrobilem dziurke w tlumiku na samym dole i teraz zauwarzylem ze tamtedy zapiprza paliwo!!!!!!!!!! i to calkiem spoto jakby sie nie spalalo-bo innej opcji nie ma chyba!!! Wezcie chlopaki cos doradzcie porszee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 A masz iskre na tym cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Zaraz sprawdze no ale raczej tak bo troche kopcil:/ ale prawie nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Wprowadz motocykl w cien, albo zrob ta probe wieczorem.Zamknij paliwo, wykrec obie swiece i umocuj na zeberkach glowicy tak aby ich obudowy mialy solidne polaczenie z metalem glowicy.Wlacz zaplon i pokrec rozrusznikiem ( albo uzyj do tego kolegi ) a sam obserwuj iskre na obu swiecach, czy jest i czy wyglada tak samo.Drugi raz pokrec rozrusznikiem zatykajac otwory od swiec kciukami obu rak - powinienies miec wyrazne odczucie ssania i sprezania na obu cyindrach - twoim zadaniem jest rowniez ocena czy jest roznica miedzy nimi i czy duza.Wkrec spowrotem swiece z tym ze ta z pracujacego cylindra idzie do niepracujacego i odwrotnie. Uruchom silnik.Napisz co sie dzialo w tym watku. Adam M.PS. Dorabiany tlok i pierscienie nie popracuja za dlugo w twoim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 moze jakos zle skrecony i kompresja spiepsza pod uszczelka .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek16 Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 a może te pierścienie nie są dokońca szczelne??. sprawdz to co pisze Adam M. może to coś z świecom albo cewkom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Wielkie dzieki za odpowiedz.Postaram sie sprawdzic jutro i napewno wszystko napsize a zaraz zejde i sprawdze czy jest iskra i odpisze.A co do pierscieni to nie wiem czy maja znaczenie skoro mieszanka sie nie spala:/ i wylatuje sobie w takiej postaci jak weszla -moze gaznik:/ [ Dopisane: 30-10-05,10;34 ]Ale wiocha:/ swieca sie spalila;) jutro go odpale bo glosny i powiem czy dobrze pracuje-jakby byl 1 cylinder to by bylo ok ale mam 2 - 1 raz w zyciu:) Pozdro jakby co bede pisal dalej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.