Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Ja czytam już od dwóch dni o oponkach i mam mętlik w głowie. Rozsądek i dobre rady kolegów mówią Michelin Pilot Road :biggrin: , ale kieszeń może nie wyrobić więc zastanawiam się nad Pirelli Diablo Strada ewentualnie Pirelli MTR02-dość korzystne cenowo, ale nie wiem jak w praktyce :icon_rolleyes:

 

W zeszlym roku wymienilem tyl na Pilot Road i jestem bardzo zadowolony. Wlasnie zamawiam przednia do kompletu. Jezeli chcesz taniej, to polecam: http://www.reifenversand.com/

 

Przod do fazera Pilot Road kosztuje okolo 360zl.

 

pozdr,

ladzior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanko :banghead: jeździcie na oponach o standardowych rozmiarach 160/60/17 i 110/70/17 ???

Wiem, że spokojnie można wrzucić inną, ale czy warto, czy nie będzie gorzej się prowadził?? Ostatnio mogłem okazyjnie kupić większą gumę ale się wstrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanko :icon_razz: jeździcie na oponach o standardowych rozmiarach 160/60/17 i 110/70/17 ???

Wiem, że spokojnie można wrzucić inną, ale czy warto, czy nie będzie gorzej się prowadził?? Ostatnio mogłem okazyjnie kupić większą gumę ale się wstrzymałem.

 

spokojnie to możesz mieć 180 i 120 jak ja po kupnie, ale jeździ się jak walcem więc TYLKO I WYŁĄCZNIE rozmiar fabryczny. teraz w końcu taki mam, bo w zeszłym roku pokusiłem się na sport laczka 120 na przód i po zmianie w zeszłym tygodniu różnicę czuć od razu.

Edytowane przez Ario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie to możesz mieć 180 i 120 jak ja po kupnie, ale jeździ się jak walcem więc TYLKO I WYŁĄCZNIE rozmiar fabryczny. teraz w końcu taki mam, bo w zeszłym roku pokusiłem się na sport laczka 120 na przód i po zmianie w zeszłym tygodniu różnicę czuć od razu.

 

Tak właśnie myślałem, że lepiej na rozmiarze fabrycznym :)

Szkoda, że pogoda tak się zepsuła, a już planowałem jakiś mały wypad nowym sprzętem :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam komplet Dunlopów. Z przodu D208, z tyłu D207. Jak dla mnie są wystarczające. Nigdy nie miałem problemów z przyczepnością. Nie wiem jak na mokrym, bo w sumie wiele kilometrów w deszczu nie zrobiłem, ale generalnie, z tego co zdążyłem na nich przejechać, jestem zadowolony

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co może byc przyczyną niedziałajacego prędkościomierza dodam ze wszyskie inne kontrolki oraz obrotomierz działaja

Zdejmij przednie koło i zajrzyj do ślimaka czy w tym wirującym elemencie nie urwały się ząbki. Może linka poszła?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam komplet Dunlopów. Z przodu D208, z tyłu D207. Jak dla mnie są wystarczające. Nigdy nie miałem problemów z przyczepnością. Nie wiem jak na mokrym, bo w sumie wiele kilometrów w deszczu nie zrobiłem, ale generalnie, z tego co zdążyłem na nich przejechać, jestem zadowolony

Radzą sobie także na mokrym :wink: swego czasu 208'ka wybroniła mnie z uślizgu przodu (mokre znaki poziome na zakręcie).

 

Ps.

Nie znalazłszy rozsądnej ceny na Micheliny, własnie zakupiłem komplet d-208 dla swojej Fazerki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij przednie koło i zajrzyj do ślimaka czy w tym wirującym elemencie nie urwały się ząbki. Może linka poszła?

 

 

czy te ząbki na tym slimaku sa tak ustawione ze nie można go włożyc inaczej niz tylko na miejsca wyznaczone

Edytowane przez cali78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wiem, ze powinienem uzyc opcji "Szukaj", ale niestety nie dziala wyszukiwanie tylko w jednym watku, wiec sie po prostu zapytam. Nie bijcie, plis :notworthy:

 

A wiec wypatrzylem sobie ukochanego Fazerka, rocznik 2001, z pierwsza rejestracja w 2003 (2 lata przestal w salunie). Stan, jak na moje laickie oko calkiem ok. I wlasnie tutaj pojawia sie problem: laickie oko. Prawde mowiac to nie mam pojecia na co zwrocic szczegolna uwage.

Smigajac po forum zebralem troche potencjalnych punktow, fajnie by bylo, gdybyscie mogli albo skreslic albo dopisac nowe :crossy:

 

I tak, z rzeczy, ktore "widac":

- stan opon (rozumiem, ze na oponie jest minimalna glebokosc bieznika, wiec przyjsc z miarka ? )

- naped - naciag lancucha, w szczegolnosci czy wykorzystano juz pelen zakres regulacji, cos jeszcze?

- okladziny klockow (jak to sprawdzic?)

- lozysko wahacza (j.w.)

- oslawione simmeringi? (jak to sprawdzic?)

- luzy w lagach

 

Z rzeczy, ktorych nie widac, a ktore moze slychac i czuc?:

- zawory, gazniki - kiedy sa wyregulowane, a kiedy nie? Zimne moto nie chodzilo szczegolnie rowno, rozumiem, ze poczekac, az sie nagrzeje, i na wolnych powinno chodzic rowno?

- filtr oleju, olej... - tutaj rozumiem zaufac dacie ostatniej wymiany?

- filtr powietrza (j.w.)

- sprzeglo (tutaj tez w ciemno?)

- skrzynka zmiany biegow (j.w?)

 

Z gory dzieki za wszelkie sugestie, poradzy, opinie, etc. :)

Edytowane przez Gusto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te ząbki na tym slimaku sa tak ustawione ze nie można go włożyc inaczej niz tylko na miejsca wyznaczone

Są dwa ząbki na ślimaku. Te ząbki wchodzą w zagłębienia w kole. Jeśli nie złożysz tego dokładnie to masz prawie pewne, że jak ruszysz to się urwą. Ja tak właśnie zrobiłem u siebie :lalag: Sklejone jakimś super klejem wytrzymały 160km.

 

Witam.

Wiem, ze powinienem uzyc opcji "Szukaj", ale niestety nie dziala wyszukiwanie tylko w jednym watku, wiec sie po prostu zapytam. Nie bijcie, plis :D

Bić nikt nie będzie ;) Postawisz kiedyś tam przy okazji piwo wszystkim fazerowcom i będzie git :biggrin:

 

Oprócz tych rzeczy które wymieniłeś, zwróć uwagę na śruby czy są takie same, czy może różne np te mocujące lusterka. Popatrz na wystające elementy podnóżki lusterka końcówki kierownicy czy nie są poobcierane. Popatrz na lakier czy nie ma gdzieś podejrzanych pęknięć. Zajrzyj pod siedzenie, zajrzyj pod bak, to tylko jedna śruba do odkręcenia,a jak sprzedający nie ma nic do ukrycia to nie powinien robić kłopotów. Jak coś jeszcze wymyślę to dopiszę :biggrin:

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko!!!

Poczytałem troszki na temat oponek do Faziego i wpadły mi w oko następujące:

1. Pirelli Diablo Strada

2. Pirelli MTR02

3. Metzeler Z6

4. Dunlop D207

5. Continental Contiforce

6. Continental Sport Attack

7. Michelin Pilot Road

8. Michelin Pilot Sport.

Wszystkie markowe, producenci chwala, ale ciekawe jak wyglada praktyka??? Ja niestety nie ma pojecia, wiec licze na rady bardziej doswiadczonych uzytkowników ;-) Podobno liderami klasy są 1, 3, 7. A co Wy myślicie na ten temat??? Nikt nie mówi nic na temat opon Continentala (a przecież to chyba bdb producent - czyzby "dawali ciala" z jakoscia???)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bić nikt nie będzie :icon_mrgreen: Postawisz kiedyś tam przy okazji piwo wszystkim fazerowcom i będzie git :)

Czemu nie :flesje:

 

Oprócz tych rzeczy które wymieniłeś, zwróć uwagę na śruby czy są takie same, czy może różne np te mocujące lusterka. Popatrz na wystające elementy podnóżki lusterka końcówki kierownicy czy nie są poobcierane. Popatrz na lakier czy nie ma gdzieś podejrzanych pęknięć. Zajrzyj pod siedzenie, zajrzyj pod bak, to tylko jedna śruba do odkręcenia,a jak sprzedający nie ma nic do ukrycia to nie powinien robić kłopotów. Jak coś jeszcze wymyślę to dopiszę :biggrin:

Dzieki, z tym zdejmowaniem baku to nie nawet pomyslalem :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...