Skocz do zawartości

Kilka pytan co do Hondy nsr 125


trajka66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

1. Jakie macie zebatki w swoich nsr ?? Ja mam 13 i 42, (a zalecane przez producenta to 14 i 38 ) i leci mi na nich tylko 120, a zebatki sa na przyspieszenie wiec mysle ze to ostatnia blokada w moim moto.

 

2. Jak odkrecic obciążniki z kierownicy ?? Albo u mnie sa takie zapieczone, albo na to jest jakis patent, blokada ?

 

3.Kiedy powinna swiecic sie kontrolka oleju ?? Jak juz prawie nic nie widac w zbiorniku, czy jak jest jeszcze troche oleju. Wydaje mi sie u mnie oleju juz na dnie, a kontrolka sie nie swieci. Dioda na pewno jest dobra bo to sprawdzalem, wiec moze czujnik w zbiorniczku poszedl ?

 

4. Jak u was jest ze ssaniem ?? U mnie obroty na ssaniu najpierw sa dosc wysokie, potem spadaja coraz bardziej i ssanie moge juz wylaczyc czy tak ma byc ? I czemu czasem nie schodzą mi dobrze obroty do wolnych i jest np.3 tys, albo 2,5 tys i dopiero za jakis czas spada do 1,5 tys ?

 

5. Ile pala wam nsr ?

 

6. Od jakich obrotow czujcie jak zawor sie otwiera i moto dostaje mocnego kopa ?

 

7. Wiecie czy nsr byly blokowane w srodku dyfuzora ? Bo nie wiem czy jest sens rozcinać jak nic tam nie bedzie.

 

Ok to wszystko, dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. łojej, to ona Ci chyba na gume z gazu idzie 8O ja mam 14, 38 nie sprawdzałem vmaxa ale na 6biegu przy 6tys obr. mam ~80km/h (mierzone samochodem :banghead: )

 

3. jak juz prawie nie widać, ledwo co na dnie i jak ostro przypałujesz to mrugnie w momencie przyspieszania, ale kontrolka jest od tego żeby nie zapomnieć o dolaniu oleju, a nie po to żeby mówić kiedy olej trzeba dolać - po co ryzykować zatarcie czekając na zapalenie się kontrolki?

 

4. u mnie też po włączeniu wkręca się wysoko i zaczyna spadać tak do 3tys i powoli spada dalej, ważne aby rozgrzany silnik bez ssania trzymał katalogowe 1500obr.

 

6. powyżej 6000obr zaczyna lepiej przyspieszać, pod koniec 7000obr przyspieszanie jest spowolnione, a gdy obrotomierz przekroczy 8000obr[max moment] to już za chwilkę jest 10000 [max moc] ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zauwazylem ze ona chodzi tak bez zaworu, bo od silniczka nie ida wogole linki :? . Kupie nowe linki, zamontuje i zobaczymy jak bedzie chodzila. A jeszcze jedno po wlaczeniu zaplonu slychac u was zawor ?? Tak jak np. w dt 125 jest takie bzyczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie jak u mnie moze byc go slychac jak od silniczka nie ida linki

ale przeciez bzyczy silniczek a nie linki czy zawór :(

 

Skombinuje linki i zobaczymy co dalej. A ustawialiscie moze kiedys zawor ??

pewnie zasada bedzie taka sama jak w dt a to pewnie na forum już było :P

ja na Twoim miejscu najpierw bym sprawdził, czy ten silniczek w ogóle działa :idea: bo jeszcze sie okaże, że kupisz linki a ten elektryczny silniczek i tak nie bedzie kręcił :P

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz sie czegoś dowiedzieć co i jak to tu znajdziesz wiele ciekawostek dotyczace twojego cacka :]

http://www.nsr125.com/

Na tej stronce znajdziesz schematy nsr 125, blokady jakie producent zastosował i można dowiedzieć sie ciekawostek.

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta stronke juz dawno znam :) . A dla ciekawskich polecam jeszcze niemieckie forum nsr 125 http://nsr125.125ccm.net

 

Robak najpierw skombinuje linki, wtedy wyjme silniczek i zobacze czy dziala. A jak nie dziala to bedzie trzeba jeszcze silniczek kombinowac. Wydaje mi sie ze moze on byc odlaczony, bo linek nie wymotowali dlatego ze sie zepsul. Tylko niemcy tak blokuja sprzety, nawet w briefie mam napisane ze nie ma linek, co zobaczylem niedawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Jak odkrecic obciążniki z kierownicy ?? Albo u mnie sa takie zapieczone, albo na to jest jakis patent, blokada  ?

Nie ma żadnych blokad - końcówki obciążników są nagwintowane i wkręca się je bezp. w kierownicę, więc u ciebie prawdopodobnie się trochę zapiekły, jeżeli nie możesz odkręcić. Spróbuj nasuwając gumową manetkę odkręcić - mi się tak udało.

 

4. Jak u was jest ze ssaniem ?? U mnie obroty na ssaniu najpierw sa dosc wysokie, potem spadaja coraz bardziej i ssanie moge juz wylaczyc czy tak ma byc ? I czemu czasem nie schodzą mi dobrze obroty do wolnych i jest np.3 tys, albo 2,5 tys i dopiero za jakis czas spada do 1,5 tys ?

 

Ssanie działa ok, a co do tych obrotów, u mnie też czasem tak jest, ale raczej zdarza się to przy zimnym silniku.

 

5. Ile pala wam nsr ?

 

Nie przekraczając magicznej bariery 7-8tys. obrotów - spalanie w granicach 4l. Powyżej tych obrotów (po otwarciu zaworu wydechowego) - 5-6l.

 

6. Od jakich obrotow czujcie jak zawor sie otwiera i moto dostaje mocnego kopa ?

 

Właśnie w granicach 7-8tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...