szczepan Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 CZY KTOŚ MAŻE WIE GDZIE SĄ CECHY NA DOLE PRZY USTAWIANIU RIZRZĄDU W KAWASAKI KLR 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 na obudowie silnika masz kreske albo taki maly trojkacik skierowny czubkiem do dolu zaraz nak magnetem na samym magnecie masz 3 znaki znak T musi sie pokrywac ze znakiem na bloku jak by co to poszukam w niemieckim manualu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 jak nie znajdziesz gdzie indziej , to daj znać , ja mam klr 250 z serwisówką , to poszukam (już to kiedyś ustawiałem) , może w 600-ce jest to podobnnie, takie same znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 magneto musi być zdjęte do ustawienia 'dołu',przejrzałem obudowy,ale nie widziałem żadnej cechy.Przypuszczam że przeciwagę i dolne koło rozrządu ustawia się na 'osie śrub,niestety nie jestem tego pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Może sprawdzasz po złej stronie silnika? Zawsze pozostaje też stara metoda na śrubokręt (a najlepiej na czujnik zegarowy) i postawienie swoich własnych znaków, aby mieć 200 % a nie 100 % pewności, że robię to właściwie. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 strona jest napewno właściwa,rozrząd można by ustawić na 'srubokręt',ale przeciwagę niebardzo,próbuję wyszukać manuala w 'necie',coś tam ściągam,może tym razem mi się nie wysypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 daj maila wysle ci ustawienie ale po niemiecku ale sa duze jasne rysunki wiec napewno dojdziesz [ Dopisane: 29-10-2005, 13:19 ] orginaly mam w PDF troszke wyrazniejsze ale to powinno ci dac jako takie pojecie gdzie znajduje sie znak pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan Opublikowano 29 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 serdeczne dzięki.Już ją pokonałem,cechy na przeciwagach muszą być skierowane pionowo do góry.na wale korbowym w osi cylindra-dotyczy ustawienia przeciwwag.Rozrząd-strzałki na 'górze' na krawędzi obudowy,skierowane obie grotami do przodu,dół musi być złożony,cecha jest na krawędzi koła magnesowego'T' oraz pod górną zaślepką obudowy alternatora. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.