pawel_p20 Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 czesc, mam problem z simem...Czy mogl by ktos zrobic fotke stacyjki, tak zeby bylo widac kable, ktore odchodza od niej? lub powiedziec mi w ktorym miejscu powinny siedziec kable koloru brazowo-bialy, jeden idzie co cewki butelkowej (wn) a drugi do iskrownika. Gdy je zewre jest iskra, a gdy nie, to nie ma iskry, jest to w 100%wina stacyjki, tylko nie wiem gdzie te kable podpiac!!pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Tj. zapłon. Dawno to robilem ale ten kabelek na 80% jest na wprost kluczyka w poziomie zgaszonym. Jeszcze na schemacie sprawdz dla pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 czeeeeee To nie wina stacyjki tylko niewłasciwego jej podpiecia :D Sprawdz na schemacie (pełno ich w necie) do którego wejscia ktory przewod jest podłaczony i po sprawie . Ze zdjecia raczej mało sie dowiesz bo w tej plątaninie kabli ciezko bedzie cokolwiek zobaczyc ... a schemat bedzie jednoznacznie okreslał jakiego koloru kabel do ktorego wejscia np http://www.czechpark.com/simson/ z czego wynika ze oba te kable powinny byc podpiete pod wejscie nr 2. pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 z czego wynika ze oba te kable powinny byc podpiete pod wejscie nr 2.Bo zapewne jeden idzie do cewki niskiego napięcia, platynek i kondensatora na raz, a gaszenie silnika odbywa się przez ich zwarcie z masą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Tam sa dwa kabelki :] .Tylko dzie to wejscie 2 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 czeeee Tam sa dwa kabelki :] Nie wyrażnie napisałem ?? z czego wynika ze oba Tylko dzie to wejscie 2 No chłopie rozbrajasz mnie :| widziałes kiedy stacyjkę ?? bo wiesz jak sie dobrze przyjrzec to kazde wejscie jest na niej opisane!!! :mrgreen: ,a układ skonstruowany jest tak ze przewod od cewki i przewod od przerywacza schodzą sie wlasnie przy wejsciu nr 2 ( nie pamietam czy ono jest podwojne czy potrojne ) natomiast przy drugim wejsciu nr 2 (pojedyńczym) podpinasz przewod biegnący do wyłacznika zaplonu umieszczonego przy manetce gazu . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Bo zapewne jeden idzie do cewki niskiego napięcia, platynek i kondensatora na raz, a gaszenie silnika odbywa się przez ich zwarcie z masą. Nie, nie jest tak. No chłopie rozbrajasz mnie widziałes kiedy stacyjkę ?? bo wiesz jak sie dobrze przyjrzec to kazde wejscie jest na niej opisane!!! ,a układ skonstruowany jest tak ze przewod od cewki i przewod od przerywacza schodzą sie wlasnie przy wejsciu nr 2 ( nie pamietam czy ono jest podwojne czy potrojne ) natomiast przy drugim wejsciu nr 2 (pojedyńczym) podpinasz przewod biegnący do wyłacznika zaplonu umieszczonego przy manetce gazu . Jakos nie widzialem zeby byly ponumerowane, w simsonie nie ma wylacznika zaplonu na kierownicy, przynajmniej ja nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 A niby z tylu na blasacze to co ?? hieroglify? A jemu chodziło o elektronika(z tym włacznikem zapłonu) :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 28 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 no z tylu niby pisze :banghead::P jutro zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Bo zapewne jeden idzie do cewki niskiego napięcia, platynek i kondensatora na raz, a gaszenie silnika odbywa się przez ich zwarcie z masą. Nie, nie jest tak. Hm...Na schemacie ze stronki http://www.czechpark.com/simson/ tak właśnie jest :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Jeżeli chcesz zobaczyć numery wejść, to musisz odkręcić stacyjkę i na odwrocie są wszystkie numery.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.