Piciamoto Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Witam wszystkich mam problem z moją wsk 175 a mianowicie chodzi o to że przy ruszaniu nie ma mocy tak jakby paliwo nie dochodziło gdy wzrosną obroty znowu dostaje kopa, gdy zmieniam na kolejny bieg i prędkosć obrotowa silnika spada znowu tak jakby paliwo nie dochodizło i po chwili znowu dostaje kopa i tak aż do najwyższego biegu. Moja wska posiada instalacje 12V. Zapłon regulowalem nic to nie daje, kondensator jest nowy, przekładałem cewke zaplonową również bez zmian, przekładałem również gaźnik od sprawnej wski i tez nic nie pomogło, zmiana swiecy rownież nic nie daje jak i równiez zmiana akumulatora który i tak jest nowy. Podstawe zaplonu z platynkami również przełozyłem od innej wski i również bez zmian. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to prosze pisać :cry: [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Piszesz, że im wyższe obroty tym lepiej ciągnie. Gdyby nie gaźnik od sprawnej WSK obstawiałbym na sprawdzenie pływaka, zaworka i iglicy. Sprawdź ładowanie akumulatora, może być słabe i stąd brak kopa przy niskich obrotach - słaba iskra. I jeden detal, niby nieistotny a jednak - cewka zapłonowa, jeśli była używana, lubi być podłączona tak jak była wcześniej (magnetyzm szczątkowy rdzenia). Chodzi ofc o uzwojenie pierwotne. Chwilowo nie mam więcej pomysłów. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 a jaka masz kompresje ?? ni pozamieniałeś styków na cewce 1 z 15 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciamoto Opublikowano 26 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Odnosnie ladowania to na wolnych obrotach jest jakieś 13,5v a przy zwiększaniu ponad 14, odnośnie styków w cewce to są tak jak powinno być wedlug ksiązki. [ Dopisane: 26-10-2005, 20:05 ]Jedyna rzecz której nie przekładałem to krzywka na wale jeśli byłaby starta mogłoby być to jej winą :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio900 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jeżeli ci platynki się rozwierają to krzywka musi by dobra. _____________________________________________________________ Picia złomy królują !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Może silnik po prostu ma słabą kompresję, albo słabo spręża mieszankę pod tłokiem (jest nieszczelny) wskutek wyeksploatowania? Jeżeli ci platynki się rozwierają to krzywka musi by dobra. Jeśli jest mocno wyjechana, to zmieniają się kąty otwarcia obwodu. Nie chodzi o wyprzedzenie zapłonu, tylko czas otwarcia i zamknięcia obwodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 moze zaplon za późny? miedzy gaznikiem a cylindrem szczelnie? Simeringi na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciamoto Opublikowano 27 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Odnośnie kompresji to nie wiem silnik 2 miesiace temu był robiony nowe simmeringi tarcze sprzęgłowe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciamoto Opublikowano 27 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Nie dzięki nie chce moto po szlifie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.