Skocz do zawartości

Problem z wską 175 12V


Piciamoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z moją wsk 175 a mianowicie chodzi o to że przy ruszaniu nie ma mocy tak jakby paliwo nie dochodziło gdy wzrosną obroty znowu dostaje kopa, gdy zmieniam na kolejny bieg i prędkosć obrotowa silnika spada znowu tak jakby paliwo nie dochodizło i po chwili znowu dostaje kopa i tak aż do najwyższego biegu. Moja wska posiada instalacje 12V. Zapłon regulowalem nic to nie daje, kondensator jest nowy, przekładałem cewke zaplonową również bez zmian, przekładałem również gaźnik od sprawnej wski i tez nic nie pomogło, zmiana swiecy rownież nic nie daje jak i równiez zmiana akumulatora który i tak jest nowy. Podstawe zaplonu z platynkami również przełozyłem od innej wski i również bez zmian. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to prosze pisać :cry: [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że im wyższe obroty tym lepiej ciągnie. Gdyby nie gaźnik od sprawnej WSK obstawiałbym na sprawdzenie pływaka, zaworka i iglicy.

 

Sprawdź ładowanie akumulatora, może być słabe i stąd brak kopa przy niskich obrotach - słaba iskra. I jeden detal, niby nieistotny a jednak - cewka zapłonowa, jeśli była używana, lubi być podłączona tak jak była wcześniej (magnetyzm szczątkowy rdzenia). Chodzi ofc o uzwojenie pierwotne.

 

Chwilowo nie mam więcej pomysłów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie ladowania to na wolnych obrotach jest jakieś 13,5v a przy zwiększaniu ponad 14, odnośnie styków w cewce to są tak jak powinno być wedlug ksiązki.

 

[ Dopisane: 26-10-2005, 20:05 ]

Jedyna rzecz której nie przekładałem to krzywka na wale jeśli byłaby starta mogłoby być to jej winą :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może silnik po prostu ma słabą kompresję, albo słabo spręża mieszankę pod tłokiem (jest nieszczelny) wskutek wyeksploatowania?

 

 

Jeżeli ci platynki się rozwierają to krzywka musi by dobra.

 

 

Jeśli jest mocno wyjechana, to zmieniają się kąty otwarcia obwodu. Nie chodzi o wyprzedzenie zapłonu, tylko czas otwarcia i zamknięcia obwodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...