Eda Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 jeszcze jedno pytanko związane z wymianą oleju -wlałem pólsyntetyk 10W-40 (marka w tym momencie nieistotna ) ,Wiem,że zalecany jest 20W-40.Coś może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 może ewentualnie głośniej silnik pracować i na forum WARRIORA mówią że jak się wleje taki olej to coś "cyka" , ale nie wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Mogą cykac popychacze hydruliczne i dlatego lepiej lac taki jaki jest zalecany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 właśnie jak to jest ,że niby są hydrauliczne popychacze czyli kasują luzy zaworowe , a jednocześnie trzeba ustawiać luzy zaworowe na warsztacie znaczy samemu trza wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) właśnie jak to jest ,że niby są hydrauliczne popychacze czyli kasują luzy zaworowe , a jednocześnie trzeba ustawiać luzy zaworowe na warsztacie znaczy samemu trza wyregulować Nie mam przekonania, że trzeba regulować zawory w przypadku popychaczy hydraulicznych. Choć potrafię sobie to wyobrazić: popychacze mają określony, skończony zakres regulacji. Więc zawory trzeba "wstępnie ustawić" aby popychacz mógł nim poprawnie sterować. Ale to moja wyobraźnia :) Jeśli zaś chodzi o cykanie to to rzeczywiście są zawory i ich hydrauliczne popychacze. Mój kolega ściągnął moto ze stanów. Sprzęt stał sobie na statku przez pare tygodni. Jak już go zapaliliśmy to można było odnieść wrażenie, że silnik się rozsypie :), samo cykanie i nawet lekkie pukanie.Ale wiedząc czego się spodziewać poczekaliśmy 20 minut i wszystko się uspokoiło. Po prostu w czasie postoju z popychaczy wysączył się olej i trzeba było poczekać na ich napełnienie.Stąd też uważam, że dla naszych silników (w MT), tzn dużych pojemności i V-ałek lepiej jest nawet dać olej mineralny, ale o poprawnych lepkosciach niż najlepszy syntetyk o nieprawidłowych. Edytowane 28 Listopada 2012 przez RaKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ale jak spokrzysz w manuala to jest nawet narysowane jak sie reguluje te zawory , sam juz nie wiem. , moj wozek ma na kulane 33 tysiaczki i nie wiem czy ma regulowac czy zostawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ja słyszałem, że nie trzeba regulować zaworów w tej jednostce. Co innego z synchronizacją wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) serwisówka strona 3-5 mówi i pokazuje jak się reguluje zawory zgłupiałem już całkiem , a strona 3-3 mówi o hydraulice . No chyba że coś źle przeczytałem .mattej8 a jak się niby synchronizuje wtryski ? bo słyszę o tym po raz pierwszy :eek: Edytowane 28 Listopada 2012 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgrywa się podciśnienie na przepustnicach, aby na każdy cylinder było takie same ale samemu raczej tego nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Co tak cicho tutaj he ?? Gdzie wszyscy podziali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Motorki pozamykane na zimę to i chłopakom gadać się nie chce Co tak cicho tutaj he ?? Gdzie wszyscy podziali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No tak pozamykane , ale przez to wiecej czasu jest i mozna go jakos spozyc :-) jakies ciekawostki, informacje na temat przerozny ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja to zauważyłem inną zależność: w lecie jak jest dużo jeżdżenia to jest cicho na forum, a w okresach jesienno - zimowych - dużo. Zresztą teraz i tak jest mnóstwo "gadki", sprawdźcie sobie ile było wpisów w lato :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Panowie, czy kiedykolwiek słyszeliście aby ktoś powiększał zbiornik paliwa w MT?Widziałem powiększony bak w Hondzie X4, właściciel mówił, że to jakieś 5 litrów i wyglądało całkiem ok. W przypadku MT dodatkowych 5 litrów trochę by ułatwiło życie w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 byłem w posiadaniu mt-ka i było ok. a może 30l . to są uroki tego moto. ideałów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.