Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jakiś czas temu pisałem o włączającej się kontroclce sygnalizującej błąd, wydaje mi się że problem się sam rozwiązał. Zrobiło się chłodniej i kontrolka przestała się włączać, wniosek - zbyt luźne linki nie domykają exupa.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy ktoś może montował amortyzator skrętu? jeśli tak to gdzie można szukać i jakieś koszty? Od początku kiedy dosiadam MT mam kłopot z shimmą, która pojawia się w mniejwięcej od 40 do 120 km/h. Łożysko główki wydaje się być ok, więc nie bardzo mam pomysł na pozbycie się tego.

 

Dokładnie,najpierw sprawdż ciśnienie w oponie,powinno byc 2,5bar,a potem podnieś moto na podnośniku i sprawdż czy łożysko w główce niema luzu,łożysko masz zmienione z orginalnego kulkowego na stożkowe,ale i tak raz na jakiś czas musiałem korygowac pojawiający sie luz.pozdrawim

 

Jeszcze bym sprawdził wyważenie koła,bo mogło sie coś pozmieniac.

Edytowane przez maciej MT01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę po za tematem (którego tak i tak nie ma ) ale kolejne słowa uznania za przeróbkę tłumików przez kolegę Edzia z firmy EDHAUST.Zamontowałem przerobione i jest pięknie,aż chce się jeżdzić,choć pogoda niezbyt dopisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Pierwszy raz wypowiadam sie na tym forum. MT01 posiadam od maja tego roku. Przesiadlem sie z Yamahy R1 2007. Zmiana kolosalna ale jestem zadowolony. Jak tam kolego Eda? Edziu wstawil ci w koncowki wydechow te rurki o ktorych mowilem? ja dorobilem sobie rurki o srednicy tych chromowanych lejkow i jest super. Basowy konkretny dzwiek tak jak powinno byc.

 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy MT 01!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik-mam końcówkę wydechu o śr zew..42 mm,co w stosunku do oryginału 35 mm jest już znaczącą różnicą.Jeżeli do tego dodamy brak kata,likwidację przegród w tłumiku i średnicę wew.rury perforowanej w granicach ( nie mierzyłem ) 48-50 to dla mnie efekt jest zadowalający-a podobno ma być po jakimś czasie lepiej.Ja jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

Na bank posprawdzam:)

 

Dokładnie,najpierw sprawdż ciśnienie w oponie,powinno byc 2,5bar,a potem podnieś moto na podnośniku i sprawdż czy łożysko w główce niema luzu,łożysko masz zmienione z orginalnego kulkowego na stożkowe,ale i tak raz na jakiś czas musiałem korygowac pojawiający sie luz.pozdrawim

 

Jeszcze bym sprawdził wyważenie koła,bo mogło sie coś pozmieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciej MT01 czyżbys sprzedawał swojego intruza i wracał z powrotem do MT01 ? bo zdaje się twój wózek stoi na alledrogo :cool:

 

Mam taki cichy plan,że jak sprzedam intruza to wróce do MTeka,najchętniej w STAGE III :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo specyficzny sprzęt,wzbudza skrajne emocje i albo sie go kocha albo niemawidzi,ale npewno nie można byc wobec niego obojętnym :wink: Chociaż nie jest to jakos wściekle szybki sprzęt,może też niezbyt praktyczny ale ma w sobie to coś czego inne sprzęty nie mają.Miałem już wiele różnych motocykli ale MTek utkwił mi w pamięci najbardziej.Najbardziej to by mi pasowało zatrzymac obecny sprzęt i dokupic MT 01 STAGE III,ale niestety nie stac mnie na to :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...