tjw Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 w skutek przyglebienia, (przy małej prękości - na szczęście), kierownica pokazuje inny kierunek niż koło. Aczkolwiek moto jedzie prosto (przynajmniej prz prędkości 50 km/h). Różnica jest rzędu kilku stopni. Czy i jak mogę szybko, łatwo mogę samemu sprawdzić co sie wygło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Możesz sam teoretycznie naprawić. Wystarczy poluzować śruby na półkach mocujących lagi teleskopów z tym że jedną stronę górnej półki nie luzujesz i przy pomocy drugiej osoby naciągasz kierownicą tak mocno aby złapać symetrię i dociągasz ponownie śruby.Warunek że rury teleskopów są proste i rura kierownicy się nie wygięła.Jeżeli nie czujesz się na siłach to podjedź do warsztatu Pawła lub RK. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 ja luzowalem zrube trzymajaca polke nastepnie blokowalem kolo i ustawialem prosto aczkowiek na postoju ciezko wyczuc czy jest prosto Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 WitamJa też miałem podobna sytuacje po wyglebieniu się. Gdy wstałem zobaczyłem że kierownica jest krzywo względem koła. Na początku sie trochę przejąłem, ale potem stanąłem koło murku, oparłem o niego przednie koło no i naprostowałem kierownicę. Taki rowerowy sposób. Prosty i skuteczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Ja też tak zrobiłem przy glebie w lesie w mojej DT :) O drzewo i prosta już była . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 zgadza sie stary sposob ale cza uwazac aby nie urwac mocowania oski w lagach jak dokrecilem srube od polki to mi sie juz sama nie przestawia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.