cubix Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 BTW A czemu akurat DT a nie cos z konkurencji?? Neutral wlasnie,aprille rx 50 czy tam 80 da sie tez tanio wyrwac,a to lepszy sprzet moim zdaniem od dt i jeszcze sendy 80 sa tez czasem dosc tanio. tylko że chociarzby na allegro detetek jest najwięcej, a eriksów mało. A jeśli są to na drógim końcu polski. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nie wiem jak Dt 80, ale Dt 50 strasznie pierdzą i simson z wyciągniętym wkładem tłumika ma lepszy dźwięk od takiej dt. Wiem, bo mój kumpel ma dt50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 ja mialem DT50 z silnikiem od DT80 i bralem jak chcialem Dt80 (gosciu z mojej miejscowosci ma). DT 50 wedlug mnie jest ladniejsza i przede wszystkim lzejsza. Jak juz ograniczasz sie tylko do DT to wez 50 i na tuning. Nie wiem skad ty wziales te ceny swoje :roll: , zobacz :http://www.sklep.mieloch.pl/index.php?cPat...e4e3ae4b025cb53cylinder 530 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio.motocyklista Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Byłem kiedyś w posiadaniu dt80 chłodzoną powietrzem i nie narzekalem na brak mocy,kiedys mi sie zatarła bo dozownik mi padł i przy okazji chciałem podniec jej moc,sciągnąłem z niemiec częsci tuningowe na 100 cm.Zyskała ostro na mocy,pojeżdzil na niej troche mój tata,stwierdzając ze jest dla mnie za mocna(było to ze 4 lata temu) odkupil ją ode mnie i wsadził do niej silnik wsk 175.Chodzi do dzisiaj,bardzo ladnie jak na taki silnik z wsk-i,a z pozostalym silnikiem od YAMAHY,udalo mi sie dostac drugą rame takiego motocykla skomponowalem i sprzedalem ja 2 lata temu. Tak wyglada moja przygoda z dt. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 off topic- http://allegro.pl/show_item.php?item=67857729 to prawda ze DT50 idzie 45m/h?? tak pisze wlasciciel tej DT na aukcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 off topic- http://allegro.pl/show_item.php?item=67857729 to prawda ze DT50 idzie 45m/h?? tak pisze wlasciciel tej DT na aukcji... no i co ,ze tak pisze ? :|:| jezeli tyle idzie to wiadomo,ze jest zablokowane... albo moze przesadzil z zebatkami na moc ;):D:D ja mialem DT50 z silnikiem od DT80 i bralem jak chcialem Dt80 (gosciu z mojej miejscowosci ma). DT 50 wedlug mnie jest ladniejsza i przede wszystkim lzejsza. Jak juz ograniczasz sie tylko do DT to wez 50 i na tuning. Nie wiem skad ty wziales te ceny swoje :roll: , zobacz :http://www.sklep.mieloch.pl/index.php?cPat...e4e3ae4b025cb53cylinder 530 zl no tak ale... to jest do wersji chlodzonej powietrzem z tego co widze... a jak sie ma albo ma zamiar kupic chlodzona ciecza to co ? pozostaje tylko silnik z dt 80 ;) Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 http://allegro.pl/show_item.php?item=67857729 to prawda ze DT50 idzie 45m/h?? tak pisze wlasciciel tej DT na aukcji...Od mojego kumpla dt50 idzie 60 km/h i prawdopodobnie jest zablokowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 no tak ale... to jest do wersji chlodzonej powietrzem z tego co widze... a jak sie ma albo ma zamiar kupic chlodzona ciecza to co ? pozostaje tylko silnik z dt 80 Very Happy no ale przeciez DT50R jest chlodzona powietrzem a nie ciecza ;) [ Dopisane: 15-10-2005, 22:42 ]wistormraider widze ze twoja DT jest z 94 :mrgreen: Dziwne :roll: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 no tak ale... to jest do wersji chlodzonej powietrzem z tego co widze... a jak sie ma albo ma zamiar kupic chlodzona ciecza to co ? pozostaje tylko silnik z dt 80 Very Happy no ale przeciez DT50R jest chlodzona powietrzem a nie ciecza ;) [ Dopisane: 15-10-2005, 22:42 ]wistormraider widze ze twoja DT jest z 94 :mrgreen: Dziwne :roll: :Dno stara dt50r jest chlodzona powietrzem to wiem :D ale myslalem,ze byla ogolnie mowa o dt50 dlatego wspomnialem,ze tez istnieje starszy model chlodzony ciecza :> a poza tym co w tym dziwnego,ze moja dt jest z 94r ? ;) Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 A jaka jest różnica w wadze Dt 50 i Dt 80. Ile te motory wważa, i czy jest jakaś różnica w dostępności części do tych modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 A jaka jest różnica w wadze Dt 50 i Dt 80. Ile te motory wważa, i czy jest jakaś różnica w dostępności części do tych modeli. ja mam wpisane w dokumentach,ze moja dt50 wazy 78kg... jednak sadze,ze w rzeczywistosci bedzie to troche wiecej ;) chociaz nie wiem... a dt 80 z tego co pamietam to cos okolo 100kg, a czesci dostaniesz i do jednego i do drugiego ,roznicy w dostepnosci praktycznie nie ma... Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 No więc, ja śmigałem tylko na DT 80 , na 50 nie, więc do końca nie wiem. DT 50 jest napewno lżejsza, ale seryjnie jest słabasza. Jeśli mówicie o tunningu DT 50 to porównajcie też z tuningową DT 80(110ccm). Ja mam DT 80 i nie narzekam :mrgreen: . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Jeśli mówicie o tunningu DT 50 to porównajcie też z tuningową DT 80(110ccm). Stary ale tu nie o to chodzi zeby porownywac motocykle o zupelnie innej pojemnosci. DT50 po tuningu na 70-80cc ma zblizona pojemnosc do seryjnej 80cc i dlatego to porownanie ma sens. Czy wg Ciebie jezeli by sie mialo porownac RX80 to tez tylko do RX po tuning na 160cc? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Heh, masz racje. Ale jak dla mnie jedynymi plusami DT 50 są: mniejsza masa i ładniejszy wygląd. DT 80 jest troche ciężkawa, ale tez da się jeździć. Ja bym wybrał DT 80. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 16 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Tymbardziej, że chyba takiemu silnikowi dt 50 po tuningu na 80 skraca Się żywotnośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.