guziq Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Mam takie pytanie: jaki jest najszybciej KRĘCĄCY * sie silnik mototcyklowy? Chodzi mi oczywieście o motocykle seryjne, nietuningowane, najlepiej czterowsuwowe (chociaz dwusuwy też moga byc) Według mnie najszybciej kreca sie czterocylindrowe czterowsuwy o pojemności 250 np. Bandit 250 (i tu mam takie pytanie ile zaworów maja takie czterocylindrowe 250? Czy sa jeszcze mniejsze czterocylindrowce?) * P. - nie "kręconcy" :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W najnowszej Yamaha R6-06 czerwone pole zaczyna się przy 17500 rpm. istne szaleństwo...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W najnowszej Yamaha R6-06 czerwone pole zaczyna się przy 17500 rpm. istne szaleństwo...... Oj milo, milo, az mnie dreszczyk przeszedł. Istne GP na ulicach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 no to już coś ale podobno w niektórych 250 czerwone zaczyna sie przy 18 a odcinka jest przy 20. To jest JAZDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 czerwone zaczyna sie przy 18 a odcinka jest przy 20. To jest JAZDA aA co za tym idzie bardzo szybkie zużycie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 ja bym tam nie narzekał jak bym miał taką 250. fajnie wyglada, masakryczna orgia obrotów (ach ten dzwięk), nie pali zbyt duzo, i jest unikatowa (w polsce jest bardzo mało 4 cylindrowych 250) PS. Moglibyście odpowiedziać na moje pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Ja tam wole 17500 "onm" w 600 niz 20000 w 250 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 qrde a jak Ci coś klęknie a to bardzo prawdopodobne w tak wyżyłowanym silniku 250 to części do takich rodzynków jak na lekarstwo... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 I po co takie coś kupować,przecież u nas same tysiące jezdzą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W sumie racja W Polsce się przyjęło że jak coś nei ma litra to nie jeździ i laski na to nie lecą... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W sumie racja W Polsce się przyjęło że jak coś nei ma litra to nie jeździ i laski na to nie lecą... :) Po co mieszac laski w ten temat? Żone mozna poznć będąc posiadaczem simsonka ;). Przeciez nie o to chodzi!. A tak apropo powiedzcie, co oprocz tysiaczkow i 9setek jezdzi?.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Nie załozyłem tego tematu aby dyskutowac o tym ze silniki wysokoobrotowe sa bardziej awaryjne i ze laski lecą na litrówki tylko po to żeby dowiedzieć sie jaki jest najszybszy silnik w motocyklu wiec jeśli nie macie nic do dodania na TEN właśnie temat to nie wyskakujcie z odpowiedziami ze jak sie cos zapsuje to remont bedzie fortune kosztował. Czy ja gdzies napisałem ze bede takie cos kupował? Zauważyłem że wielu userów jeśli nie ma nic do powiedzenia na dany temat (po prostu nie wie co napisac) to pisze na inny albo odpowiada wymijająco żeby tylko nabic sobie posta. Jednym słowem gowno mnie obchodzi czy takie silniki sie psują czy nie, czy laski lecą na takie sprzety czy nie (co ja kolekcjoner blachar jestem?), czy trzeba im sikac do gaźników przed zapaleniem, dmuchać w wydech czy BÓG wie co jeszcze.Chce tylko odpowiedzi na pytanie zawarte w poście numer 1 i w topicu. I jak na razie tylko 01kriters :) udzielił odpowiedzi zwiazanej z tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Silniki o małych pojemnościach mają większe predyspozycje do kręcenia się po masakrycznie wysokich obrotach - było to opisane ostatnio w temacie "Jak to jest z tą pojemnością" . Najszybsze znane mi silniki to silniki modelarskie, a w motocyklach :?: Oprócz B2 jest jeszcze Yamaha FZX 250 Zeal ale ta nie się chyba nie wkręca na takie obroty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 znlazłem bardzo ciekawy sprzety: ZXR 250 - 4 cylindry, 4 zawory na cylinder, 45 kucyków przy 16000 obr/min, moment 24,5Nm przy 11500 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Chopper EL 250 dwucylindrowy kręciłem go do 14 tys a wyskalowany na 16... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.