Skocz do zawartości

Najszybciej kręcący sie silnik mototycklowy.


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie: jaki jest najszybciej KRĘCĄCY * sie silnik mototcyklowy? Chodzi mi oczywieście o motocykle seryjne, nietuningowane, najlepiej czterowsuwowe (chociaz dwusuwy też moga byc) Według mnie najszybciej kreca sie czterocylindrowe czterowsuwy o pojemności 250 np. Bandit 250 (i tu mam takie pytanie ile zaworów maja takie czterocylindrowe 250? Czy sa jeszcze mniejsze czterocylindrowce?)

 

* P. - nie "kręconcy" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tam nie narzekał jak bym miał taką 250. fajnie wyglada, masakryczna orgia obrotów (ach ten dzwięk), nie pali zbyt duzo, i jest unikatowa (w polsce jest bardzo mało 4 cylindrowych 250)

 

PS. Moglibyście odpowiedziać na moje pytania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja W Polsce się przyjęło że jak coś nei ma litra to nie jeździ i laski na to nie lecą...  :)

 

Po co mieszac laski w ten temat? Żone mozna poznć będąc posiadaczem simsonka ;). Przeciez nie o to chodzi!. A tak apropo powiedzcie, co oprocz tysiaczkow i 9setek jezdzi?....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie załozyłem tego tematu aby dyskutowac o tym ze silniki wysokoobrotowe sa bardziej awaryjne i ze laski lecą na litrówki tylko po to żeby dowiedzieć sie jaki jest najszybszy silnik w motocyklu wiec jeśli nie macie nic do dodania na TEN właśnie temat to nie wyskakujcie z odpowiedziami ze jak sie cos zapsuje to remont bedzie fortune kosztował. Czy ja gdzies napisałem ze bede takie cos kupował? Zauważyłem że wielu userów jeśli nie ma nic do powiedzenia na dany temat (po prostu nie wie co napisac) to pisze na inny albo odpowiada wymijająco żeby tylko nabic sobie posta. Jednym słowem gowno mnie obchodzi czy takie silniki sie psują czy nie, czy laski lecą na takie sprzety czy nie (co ja kolekcjoner blachar jestem?), czy trzeba im sikac do gaźników przed zapaleniem, dmuchać w wydech czy BÓG wie co jeszcze.

Chce tylko odpowiedzi na pytanie zawarte w poście numer 1 i w topicu. I jak na razie tylko 01kriters :) udzielił odpowiedzi zwiazanej z tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki o małych pojemnościach mają większe predyspozycje do kręcenia się po masakrycznie wysokich obrotach - było to opisane ostatnio w temacie "Jak to jest z tą pojemnością" . Najszybsze znane mi silniki to silniki modelarskie, a w motocyklach :?: Oprócz B2 jest jeszcze Yamaha FZX 250 Zeal ale ta nie się chyba nie wkręca na takie obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...