Skocz do zawartości

DR 350


Kudlaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanko dotyczace regulacji zaworow.

 

Czy wystarczy odkrecic tylko te male pokrywki, czy trzeba sciagac cala pokrywe zaworowa zeby wyregulowac zaworki?

I tak dla upewnienia.. czy ktos moglby napisac gdzie mierzyc luz zaworowy - miedzy walkiem a popychaczem ?

 

Ile wykrecen srubki skladu mieszanki powinno byc w gazniku od 350 wersja 36 kucykow, a ile w 250 (wersja s).

 

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz zaworowy mierzymy zawsze między dźwigienką zaworową a trzonkiem zaworu na zimnym silniku. Wystarczy odkręcić pokrywki. Skład mieszanki na wolnych obrotach spróbuj wyregulować tak żeby silnik pracował równo. Możesz się przejechać ostro jeśli nie gaśnie ładnie się wkręca to na tym zakończ regulację. Jeśli gdzieś przeczytasz w manualu że to ma być 2,5 obr. To nie znaczy że dla twojego silnika (stan techniczny) te wyczytane 2,5 obr będą idealne. Traktuj to tylko jako wartość orientacyjną

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie w moim manualu pisze 1.5 obr a na tych 1.5 moze lepiej szedl nieco ale zle z obrotow schodzil i ciezko palil wiec wrocilem do 3.5 jakie byly

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...