gonsso Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Witam Mam do was pytanko co do trwalosci i eksploatacji ktm exc 450 a yamaha wr 450. Stoje wlasnie przed dylematem ktory moto wybrac, napewno bede kupowal nowy ale chcialbym jak naj mniej obslugowy. Wiem jak sie jezdzi tym i tym wiec walory trakcyjne mnie nie interesuja. Wczesniej mialem yz 426 ale zakonczyla swoj zywot ze zmielonym koszem sprzeglowym ktory wpadl do srodka silnika i rozerwal lewy karter. W ktm nie slyszalem o takich przypadkach ale za to ludzie narzekaja na psujace sie pierdolki a to cieknie a to cos sie odkrecilo itd. Wiec jak to jest naprawde?? Drugie pytanie to czy czesto trzeba wymieniac tlok w czterosowach przy jezdzie nazwijmy to amatorskiej?? Dzieki za wszelka pomoc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 W czerosowach przy amatorskiej jezdzie to nie wiem czy wogole bedziesz zmienial tłok chyba ze ostro szalejesz albo bedziesz mial to moto dlugo(choc nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "jazda amatorska")bierz KTM-a -tak na marginesie jesli masz takie doswiadczenie z yamaha.Pozro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Yamaha WR 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Witam, Ja bede polecal KTM-a bo sam mam :D Moje moto ma 6500 km przebiegu (oryginalny tlok i reszte bebechow) i oprocz czynnosci serwisowych (oleje, filtry, luzy, naped itp) nic w nim nie trzeba bylo robic. Teraz juz wymiany domagaja sie lozyska w kolach i moze lancuszek rozrzadu - ale to ocenia w serwisie. pozdro,Jacek PS. Filu ja chce fotki z wypadu :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 W KTMach jest tak ze silnik super. Tylko jak walnie Ci pierdola typu pompka sprzegla to jest 700zl w plecy. EXC potrzebuje sporo paliwa jak chcesz latac ostrzej po lasach. Oczywiscie trzeba oleje wymieniac itd.Jak bedziesz jezdzil amatorsko to sporo mozesz przelatac na tloku.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsso Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Dzieki za podpowiedzi. W jezdzie amatorskiej rozumiem latanie po lasach polach i poligonach wiadomo ze czasem da sie w palnik przy takich wygibasach. Ktm ma niewatpliwie mocne strony ale yamaha jest jakas taka bardziej poreczna , jakby bardziej miekko wszystko pracuje i moim zdaniem lepiej sie prowadzi. Coprawda najbardziej mi zalezy na trwalosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 gonsso teraz dopiero skumałem, że w ostatni piątek razem smigaliśmy po tym torze w Pobiedziskach i okolicznych lasach. Było Si.Dzięki za rundkę Twoją WRką, jechało mi się wyśmienicie jedynie mocy mogło by być więcej i pewnie bedzie po odblokowaniu.Mam nadzieje, że teraz wy przyjedziećie do nas.W tą niedzielę jak się uda to jedziemy pojeździć po torze we Wrześni. sorka za odgrzebanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.