tomek_87 Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Zna ktoś może stronke o R1 na której mógłbym znaleźć historie modelu to znaczy w jakich latach jakie modyfikacje techniczne i stylistyczne itp.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aylie Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Narazie mam tylko to: http://www.r1.friko.pl/ [ Dopisane: 06-10-2005, 16:25 ]Tutaj tez cos o niej jest: http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,89.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Dzięki ale widziałem już te stronki, może ktoś jeszcze coś ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 http://ymedc.introweb.nl/en/archive/supers...t/r1_2004.shtmlu dołu strony jest pare linków dot. HISTORY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Chciałem poczytać dokładnie ale może poprostu zapytam o najważniejsze co mnie interesuje: w którym roku R1 dosła wtrysk i automatyczne ssanie? Pierwsza zmiana stylistyczna przodu byla dopiero w 2003, a zadupek na ledach w 2002? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 w którym roku R1 dosła wtrysk 2002automatyczne ssanieYamaha stosuje automatycznie ssanie wraz z wtryskiem (w odróżnieniu np. od Suzuki)Pierwsza zmiana stylistyczna przodu byla dopiero w 2003' date=' a zadupek na ledach w 2002[/quote']Zmiana budy, jaki l tył na LEDach w 2002, natomiast drobne zmiany kosmetyczne były już przy przejściu z roku 1999 na 2000.Ogólnie podział jest taki: 1998-1999, 2000-2001, 2002-2003, 2004-2005, 2006-.... i każda w jakimś stopniu się od siebie różni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 7 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Dzięki bardzo o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Z ktorego roku R1 jest juz zmodyfikowana?Chodzi mi o skrznie bo w poczatkowych modelach czesto padal 2 bieg.jest to juz poprawione czy nadal sie sypie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 skrzyni była wadliwa w modelu 98-99z tego co wiem potem już wszysko było okiale w tych modelach usterka ta była usuwana w ramach gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Tomek a co tak sie na erłane napaliłeś??? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 skrzyni była wadliwa w modelu 98-99 z tego co wiem potem już wszysko było oki Była wada, nie było wady - jak zwał tak zwał. Prawda jest taka i nie jest tajemnicą, że skrzynie Yamahy (nawet w nowszych modelach) są delikatne. Jak się rżnie - to się zarżnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 17 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Tomek a co tak sie na erłane napaliłeś??? Rozważam 929 i R1 ,ale i tak to sie pewnie jeszcze 10 razy zmieni do momentu kupna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 pomyśl jeszcze nad GSXR1000w sumie to wszyskie są bardzo podobnea wybór to kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 w sumie to wszyskie są bardzo podobne No właśnie nie. Różnice są subtelne, acz znaczące. GSXR ze swoją przewagą mocy wciąga wszystko na drodze. Jest przy tym wielki i klocowaty w porównaniu do Fajera/R1. Fajer jest mały i narwany. Idzie na gumę, straszy shimmą. R1 to motocykl gabarytowo klasy 600ccm. Jest leciutki, dobrze wywarzony, zwrotny, a przy tym stabilny. Każdy z nich ma wady i trzeba się zdecydować co się chce mieć. Patrząc 'z perspektywy' można powiedzieć, że motocykle klasy 1000ccm są bardzo podobne. Ale im więcej jeździec zyskuje doświadczenia, im dłużej nimi jeździ tym więcej znaczących różnic zaczyna dostrzegać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Patrząc 'z perspektywy' można powiedzieć' date=' że motocykle klasy 1000ccm są bardzo podobne. Ale im więcej jeździec zyskuje doświadczenia, im dłużej nimi jeździ tym więcej znaczących różnic zaczyna dostrzegać.[/quote']racja odwołuje co powieziałemchyba faktycznie podszedłem zbyt ogólnikowo nie wgryzając się w szczegóły, patrzyłem raczej pod wzgledem wyglądu niz jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.