Skocz do zawartości

klr 250


max264
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi zapewne o ten na allegro koloru czerwonego :P według mnie za taką cene sie w miare opłaca, ale pod warunkiem ze te remonty to nie blef. Ale motor jest z deka stary, ma z tyłu beben i ma zamontowane na wahaczu stopki pasażera co objawia sie starą nieprzemyślaną konstrukcją, na twoim miejscu dozbierałbym jeszcze tysiaka i kupił cos nowocześniejszego pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klr 250 , do 2004 robili ją z bębnem z tyłu, nie było tarczy ale hamuje dobrze , za takie pieniadze po remoncie , to dobra sztuka. Ja mam KLR nie do zdarcia ,choć konstrukcja dość skomplikowana ,ale z pożytkiem.

( były i są na wyposażeniu armii USA). Jak na 250 to dół zaj***cie dobry , moc w stosunku do katalogowej wydaje się o wiele większa (porównywalne z dr350 lub xl350r -lecz one się przy nim grzeją i słabną-powietrze zamiast wody) ,dobra wystarczjąca do jazdy w bardzo trudnym terenie . Właśnie remontuje silnik i tylny amor , części bez problemu , naprawdę dobry motorek do zajeżdzania i chamskiej ekstremalnej jazdy(odporny nawet na 80 cm wody ). Nie nadaje się na tor i jazdy szybkościowej .Typowe enduro do wypraw w trudny teren.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...