VN750 Opublikowano 21 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 Mam problem ponieważ mój silnik VN1500 pracuje bardzo głośno, pierwszy cylinder strasznie stuka. Co robić - może ktoś zna lekarstwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 21 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 :cry: :cry: :cry: Ehhh!Wyjąć z ramy i rozebrać. To jedyne lekarstwo... A jeszcze lepsza terapia, to zaprowadzić do mechanika.Sorry, wiem że to mało konstruktywna wypowiedź, ale twój przypadek należy do tzw. ciężkich. Chodzi mi rzecz jasna o motocykl :) PzdrLazyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 Czesc! Moja rada silnika nie wyciagac, motocykl na "pake" i do mechanika, tez podejrzewam nieciekawa sprawe.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 spokojnie.....nie straszcie tak bardzo kolegi. jakkolwiek stuki z cylindra niczego dobrego nie zwiastuja to uważam ze trzeba dowiedzieć sie czegos więcej.stuka od "zawsze" czy od niedawna? kiedy to zauwazyłeś? Radze wziąć stetoskop(takie słuchawki lekarskie :) ) lub w ostateczności jakis kawałek preta metalowego,przyłozyć do ucha ,urochomoić sprzęta i dokładnie osłuchać skąd stuki dochodzą.Takie dzwieki moga się przez metal przenosic wieć dobrze wiedzieć gdzie jest ich źródło.Jesli stuki dochodzą rzeczywiście z cylindra i są metaliczne dzwięczne to najprawdopodobniej jest winny sworzeń tłokowy,Pekniety pierścień daje dzwiek bardziej "matowy" i szumiący,a panewki głuchy,dudniący i wyrazny przy zmianie obciążenia wału korbowego.(np.wysoki bieg i dodanie gazu prz małej prędkości np.4 przy 40/h i "ognia").Stuki moga pochodzić również od wałków i zaworów z głowicy.Jeśli stwierdzisz stuki właśnie w głowicy to ja pokusił bym sie o zdjęcie pokrywy i chociaz obejżenie winowajcy :D Waro zmierzyć jeszcze cisnienie w cylindrach i porównać ze soba .Duże rórnice wsazuja na piescienie lub zawory.Panewki czyli wał korbowy i sworzeń nie ma na to wpływu.Droga eliminacji dojdziesz na pewno do źródła stuków.Spróbuj najpierw sam a dopiero potem serwis.Jeśli dasz sobie radę to bedziesz bardzo z siebie dumny i poczujesz że nie taki diabeł straszny..... Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VN750 Opublikowano 24 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2003 dzięki za rady - spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.