Skate Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Cze mam do was pytanie czy cylindry od jawy 350 pasują do cz 350. Z tego co wiem to w jawie 350 sa większe tłoki.I właśnie nie wiem czy można wstawic te cylindry i tłoki od jawy 350 do cz 350? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 z tego co mi wiadomo a zajeździłem kilka takich sprzętów i sie przy nich namordowałem.. to jest obojętnie ale jak wiadomo muszą być do pary coby różnych tłoków nie miało ..... chodzi o szlify ..you now :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 cylindry od TS nie pasują do CZ i starszej jawy, i vice wersa :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 ale tu nie widze mowy o ts .... chodzi o te silniki od starych jaw i cz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skate Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Te cylindry i tłoki będą od zwykłej jawy 350 i będą do pary.Nie będa dwa różne tylko takie same.To super że można je wstawic do cz 350.(rok produkcji 1983) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 jeżeli to są od tzw cebuli ..czyli okrąglego silnika to bzz problemu tylko odpowiednie tłoki załóż bo nie wiadomo po jakim szlifie są te cylindry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skate Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 A tego nie wiem czy sa od tzw. cebuli jeszcze się dokładnie dowiem.Wiem że te cylindry nie są po szlifie sa w oryginalnym stanie razem z tłokakami jeszcze nie dotarte dobrze.A jeśli nie są od tzw. cebuli ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 pamiętaj jeszcze o skojarzeniu grup slelekcyjneych clindrów i tłoków! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skate Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Chodzi o to czy sa takie same cylindy i tłoki czy o cos innego.Nieznam sie zabardzo jeszcze dobrze na mechanice jestem początkujący. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 jezeli wygląd zewnętrzny cylindrów jest taki sam jak stare to nie masz o co sie obawiać... bedzie pasować , i jeżeli dostałeś cylindry w nominalnym wymiarze z takimi też tłokami i pierscieniami to tez bedzie dobrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Jeśli to od tego samego silnika - to będa 3 dziury na szpilki w cylindrze, a jeśli od TS (jak dobrze pamiętam) to 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 te dziury na szpilki jak ty to nazywasz to są okienka do odprowadzania spalin i zasysania mieszanki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 te dziury na szpilki jak ty to nazywasz to są okienka do odprowadzania spalin i zasysania mieszanki... nie, on mówi o dziurach na szpilki :mrgreen: a nie o okienkach dolotowych i wydechowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 aha zapomniałem jak bedziesz składał ..to po pierwsze uważaj na łożysko igiełkowe bo takowe jest w tłoku przy rozkładaniu po zdjeciu cylindrów zatkaj szczelnie komore wału zeby igiełki ci tam nie wpadły.. dokładnie wiec .. nie zgób żadnej chyba że kupisz nowe.. jak nie masz luzu na tych łozyskach to nie warto .. uważaj na tłoki żeby nie pomylić lewego z prawym... okienka w cylindrach muszą sie zgadzac z okienkami w tłoku...czyli sie pokrywać po wsadzeniu jednego w drugie... igiełki podczas składania najlepiej wkładać w korbowód z pomocą smaru jakiegos..zeby ci sie nie rozpadało..i pamietaj o szmacie w komorze wału..bo jak ci cos wpadnie to cie czeka rozpoławianie silnika... [ Dopisane: 02-10-2005, 20:21 ]aaaaaaaa o tych szpilkach!!!!!!!!!!!! ło matko ale ze mnie wiochmen hehehehe :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: no tak szpilki głupek ze mnie hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 te dziury na szpilki jak ty to nazywasz to są okienka do odprowadzania spalin i zasysania mieszanki... Czy wy nas macie za idiotów ?? ja jestem "świeżo" po składaniu tego więc dam pare rad, najlepiej wyjmij silnik z ramy (tłok jest tak nisko że dokładnie nie ma szans wcisnąć szmaty, i gwarantuje ci że wpadnie jakaś igiełka do środka, i łożysko na 1000% się rozleci), do wyjmowania prawego tloka ustaw silnik na prawo (no zeby na prawej pokrywie lezal) przechyl go jeszcze ciut w strone cylindrow, ogrzej tłok opalarka, i czyms wypchnij sworzen (powinien lekko wyjsc), a przy zakladaniu jak zasugerowal kolega nasmaruj to wszystko gestym smarem, wloz stary sworzen i wkladaj igielki (tak najlepiej) jak wszystkie wlozysz przytrzymaj lozysko od dolu i wyjmij sworzen, wloz sworzen w tlok (tak lekko), naloz na korbowod tlok, ogrzej i wcisnij sworzen - sprawdz czy dobrze weszlo. przed montazem cylinder ubadźgaj od srodka jakims olejem - strzykawka czy pedzlem, później dokręcanie śrób na krzyż, to chyba wszystko ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.