NaczelnyFilozof Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Wsłuchiwałem się dziś w prace cylindrów na zimnym silniku. I tak jakby jeden był głośniejszy. Jakby dzwonił na wolnych obrotach. Bo jak sie doda gazu, to wszystko zagłusza silnik. Chyba ze przewrażliwoiony jestem? Motor od tygodnia. Wcześniej nic nie dzwoniło, chyba. Zagrzać silnik i sprawdzić czy przestanie dzwonić? Czy ściągnąć głowice? Zaglądnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Jawa zawsze dzwoni taki masz moto :) Jednak dzwonienie ma wyjasnienie, masz w cylindrze tłoka luzaka z majtajacymi sie luznymi pierscionkami.Poszukasz na forum znajdziesz wiecej informacji, lecz szlif moze juz nie byc bez racji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 co do zagladniecia to samo zagladniecie nic tutaj nie pomoze :lol: musisz kolego zorientowac sie co dzwoni a przyczyn moze byc wiele, najczesciej to pierscionki jednak i czesto gesto sa to oznaki srodkowego lozyska, ktore niestety lub sobie pasc :( Moja rada jest taka abys jezdzil poki motocykl pracuje ladnie, nie masz klopotow z uruchomieniem i wkrecaniem na obroty, no chyba ze lekkie dzyn dzyn cie irytuje...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 30 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 co do zagladniecia to samo zagladniecie nic tutaj nie pomoze :lol: musisz kolego zorientowac sie co dzwoni a przyczyn moze byc wiele, najczesciej to pierscionki jednak i czesto gesto sa to oznaki srodkowego lozyska, ktore niestety lub sobie pasc :( Aby wyjąć cylinder dużo dłubania? Tak w porównaniu do wyciągania cylindra w PF 126p? Bardziej skąplikowane? Nie żebym dziś rozbierał, ale taka wiedza profilaktycznie na przyszłość... Moja rada jest taka abys jezdzil poki motocykl pracuje ladnie, nie masz klopotow z uruchomieniem i wkrecaniem na obroty, no chyba ze lekkie dzyn dzyn cie irytuje... Właściwie czym sie martwie. Jak cylinder pęknie w pół, to zawsze jest jeszcze drugi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 z wyjeciem zero problemow, sciagasz zbiornik, odkrecasz kolanko, sruby glowicy i wszystko idze do gory....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Może dzwoni łożysko w główce korbowodu. Często trzeba je wymienić ze sworzniem i tulejką. U mnie już dzwoni i dzwoni drugi sezon.Trochę wkurza ale... :( Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.