fuss383 Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Mam problem z gaźnikiem wymienionym w temacie, który polega na tym że zanim zaleje całą komorę pływakową paliwo nie wycieka przez ten otworek w komorze pływakowej tylko mi cieknie do gumy łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Co może być tego przyczyną?, no chyba że to jest normalne zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Miałem CZ 350 i dzialo sie to samo, poprostu nie należy czekac aż gaźnik sie przeleje, tylko ponaciskac 2-3 razy i kopać. Z czasem wyczujesz co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 No nie wiem nie powinno sie tak dziac.... moze masz zle ustawiony poziom paliwa w gazniku i za pozno zamyka zaworek iglicowy..poproboj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Mam problem z gaźnikiem wymienionym w temacie' date=' który polega na tym że zanim zaleje całą komorę pływakową paliwo nie wycieka przez ten otworek w komorze pływakowej tylko mi cieknie do gumy łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Co może być tego przyczyną?, no chyba że to jest normalne zjawisko.[/quote'] Kupilem CZ kilka dni temu i mam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 ja w cz 175 tez tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Miałem taki motyw, ale jakoś minęło. Od tamtego czasu pare razy rozbierałem gaźnik do czyszczenia, i kilka razy go rególowałem. Problem sam minął, moge się teraz mylić, ale śróbka od wolnych obrotów (dokładnie dysza) ma połączenie z dopływem paliwa i z małym otworkiem wlotu powietrza ze strony gumy. Możliwe że cieknie Ci bęzyna właśnie z tego otworku, z powodu złej rególacji tego syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 poprostu czeski sprzęt trzeba wyczuć .. a z przelewaniem najbardziej.. bo potem można sie nabiegać za maszynką.. coś wiem o tym... ale jak juz wyczujesz to miodzio :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuss383 Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 No to widze że ten typ tak ma :-D niestety nie da sie tam regulować poziomu paliwa w komorze pływakowej jak w jawie350TS :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 jak sie nie da jak sie da... przy tym pierdzielniku co sie pompuje paliwo w środku powinna być blaszka którą regulujesz "zatopienie" pływaka.. wiesz o co chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuss383 Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 no jest blaszka faktycznie, a czy jak ustawie mniejszy poziom paliwa w komorze to przestanie cieknąć? Jeszcze jedno, macie może linka do jakiegoś posta z regulacją gaźnika bo gdzieś miałem ale zgubiłem i nie mogę teraz znaleźć. Najlepiej jeżeli by to było o gaźniku do CZ ale może być i do TS, procedura regulacji spaecjalnie sie nie różni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 yyyy o ile wiem w ts jest inny gażnik z podwójnym pływakiem.... [ Dopisane: 28-09-2005, 09:10 ]hmmm a regulacja...ja zawsze robiłem na wyczucie by mi nie paliła jak smok...hehe..poszukaj jakis danych tech katalog jakis lub cos tam powinno byc ile musi byc wkrecona itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 poszukaj w moich postach kiedys to poruszalem...nie chce mi sie tego pisac od poczatku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuss383 Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 oki, poszkam, jeszcze jedna sprawa. Coś mi jawa niechętnie coś zasysa paliwo do cylindrów chociaż gaźnik sie przelewa. Wcześniej było zupełnie odwrotnie bo zalewało świece, a teraz to. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 1 ten typ gażników tak ma-prawa fiyki powoduja, że pozim ( wyzszy niz otworek przy tej gumie) paliwa sie wyrównuje a małapredkośc powietrza w gardzieli nie zasysa całego paliwa do wewnatrz poza tym ta wyższy pozom paliwa to odpowiednik"ssania" a w TSkach załatwiono problem cieknącego gaznika inaczej2 nie pamietam dokładnie ale ta blaszka tylko wciska pływak! poziom jest ustalany automatycznie zaworkiem iglicowym lub a starszych moldelach samą iglicą. By by obnizyć pozom paliwa radze nalutowac na pływak odpowiecniej grubości coś , niepowinien sie zatapiać mocnopodrawiammirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.