Skocz do zawartości

Gaźnik Jikov (starsza jawa350 lub Cz350)


fuss383
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z gaźnikiem wymienionym w temacie, który polega na tym że zanim zaleje całą komorę pływakową paliwo nie wycieka przez ten otworek w komorze pływakowej tylko mi cieknie do gumy łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Co może być tego przyczyną?, no chyba że to jest normalne zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z gaźnikiem wymienionym w temacie' date=' który polega na tym że zanim zaleje całą komorę pływakową paliwo nie wycieka przez ten otworek w komorze pływakowej tylko mi cieknie do gumy łączącej gaźnik z filtrem powietrza. Co może być tego przyczyną?, no chyba że to jest normalne zjawisko.[/quote']

 

Kupilem CZ kilka dni temu i mam to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki motyw, ale jakoś minęło. Od tamtego czasu pare razy rozbierałem gaźnik do czyszczenia, i kilka razy go rególowałem. Problem sam minął, moge się teraz mylić, ale śróbka od wolnych obrotów (dokładnie dysza) ma połączenie z dopływem paliwa i z małym otworkiem wlotu powietrza ze strony gumy. Możliwe że cieknie Ci bęzyna właśnie z tego otworku, z powodu złej rególacji tego syfu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest blaszka faktycznie, a czy jak ustawie mniejszy poziom paliwa w komorze to przestanie cieknąć? Jeszcze jedno, macie może linka do jakiegoś posta z regulacją gaźnika bo gdzieś miałem ale zgubiłem i nie mogę teraz znaleźć. Najlepiej jeżeli by to było o gaźniku do CZ ale może być i do TS, procedura regulacji spaecjalnie sie nie różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy o ile wiem w ts jest inny gażnik z podwójnym pływakiem....

 

[ Dopisane: 28-09-2005, 09:10 ]

hmmm a regulacja...ja zawsze robiłem na wyczucie by mi nie paliła jak smok...hehe..poszukaj jakis danych tech katalog jakis lub cos tam powinno byc ile musi byc wkrecona itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 ten typ gażników tak ma-prawa fiyki powoduja, że pozim ( wyzszy niz otworek przy tej gumie) paliwa sie wyrównuje a małapredkośc powietrza w gardzieli nie zasysa całego paliwa do wewnatrz poza tym ta wyższy pozom paliwa to odpowiednik"ssania" a w TSkach załatwiono problem cieknącego gaznika inaczej

2 nie pamietam dokładnie ale ta blaszka tylko wciska pływak! poziom jest ustalany automatycznie zaworkiem iglicowym lub a starszych moldelach samą iglicą. By by obnizyć pozom paliwa radze nalutowac na pływak odpowiecniej grubości coś , niepowinien sie zatapiać mocno

podrawiam

mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...