miklass Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Witam serdecznie !!! Mam pytanko odnośnie popękanego przednigo błotnika w Drag Starze. Czytałem gdzieś że to bolączka drag starów w wersji chopper, a ja właśnie takiego posiadam. Błotnik wygląda nieelegancko i przykuwa uwage każdego oglądającego. Pytanko kieruje do posiadaczów drag starów. Czy u was też dzieje się coś takiego i jak zamontować go po ewentualnej naprawie. Myślałem też, aby zimą oddać komuś kto pomalowałby go aerografem. Pozdrawiam serdecznie http://miklass88.w.interia.pl/P9250361.JPGzamieszczam link ze zdjęciem błotnika [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Nie slyszalem, aby byla to typowa wada, podejrzewam za to, ze ten ozdobny prezacy sie w skosu zwierzaczek mogl zrobic swoje dodatkowym obciazeniem i drganiami - jesli jest przymocowany w pechowym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklass Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 ja czytałem że przy kupnia należy zwrócic uwagę na przedni błotnik (bo pęka) i szprychy. Wydaje mi sie że czytałem to w Świecie Motocykli. A co z ewentualna naprawą? I ile kosztowałoby pomalowanie go aerografem??? Pozdrawiam serdecznie i oczekuje na odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 O ceny roboty aerografem dowiesz sie wrzucajac temat w wyszukiwarke nawet tego forum. Jest calkiem powazna oferta - tylko czy o to chodzi? Jesli masz pomysl na malowanie calego motocykla, to chyba tak. Jesli tylko odsiezasz blotniczek - poszukaj po prostu dobrego lakiernika. Klopot w tym, ze nie oplaca sie kupowanie i otwieranie malych opakowan lakieru...Ciekawa rzecz z tymi szprychami: mam wrazenie, ze nie tylko wlasciciele, ktorzy je maja (bo pasuja do choppkow), ale takze warsztatowcy czesto zapominaja o kontroli szprych przy przegladach. A te strzelaja, powoduja wezykowanie kola i calego moto, pekanie piast... O szprychy trzeba dbac przy kazdym moto - co nie ma kol odlewanych :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.