Skocz do zawartości

Mokro (wilgotno) pod głowica w Jawie


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzis pociskałem moją Jawe i jak wróciłem do domu to pod lewą głowicą na żeberku było troche jakby benzyny, oleju, h** wie czego. Żadnych obiawów przepuszczania nie doswiadczyłem (żadnych strzałów) , jedynie to wilgotne zeberko pod lewą głowicą od strony wydechu. Wziąłem klucz 14 i dokreciłem sruby w lewej głowicy (nie były luźno ale dało se je jeszcze troche dokrecić) i sprawdziłem jak jest w prawej. Śrób w prawej głowicy nie dało sie juz dokrecic. Zapaliłem moto i dałem troche gazu na postoju i żadnych gwizdów, świstów, syków ani strzałów nie było słychac.

Czy przyczyną mogła byc niedokrecona dosyc mocno głowica?

Co innego moze byc przyczyna tego zawilgocenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że tylko to mogło być przyczyną. Osiadła uszczelka pod głowicą (jeśli tam jest bo silnika tego nieznam za bardzo) i pojawił się niewielki luz i tak powoluteńku podczas jazdy mieszanka i spaliny przedostawały się na zewnatrz. Ale jak mówisz, że po dokręceniu jest ok to dobrze.

A co może być jeszcze przyczyną? np. mówiac mocno to skrzywienie głowicy, zwichrowanie powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

możesz naprzykład teraz zdjąc głowice przyłorzyc do jakiejs płaskiej powierzchni np.szkła i zobaczyc czy masz skrzywiona głowice,odrazu sprawdzisz uszczelke pod głowicą czy ci jej nie przdmuchało,odkręcona śrubka mogła byc przyczyna,i nie dokręcaj ani odkręcaj głowicy jak jest ciepła bo morzesz pokrzywic ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czarne scenariusze piszecie..najpierw niech sie chlop przejedzie troche a potem zobaczy czy mu sie powtorzylo....

wtedy tez niech sprawdzi nakretki na glowicy...jak znowu sie da dokrecic tzn puszcza....

byc moze jest tak ze uszczelke trzeba zmienic albo moze byc lekko wyszczerbiona w miejscu gdzie ida szpilki....

jest jeszcze jeden sposob na sprawdzenie przedmuchw...wez odpal moto potem zapal papieroska (o ile palisz) i dmuchnij dymem w okolicy laczenia cylinder - glowica...i bedziesz widzial co sie z dymem dzieje....

Jak chcesz juz tak sprawdzac czy masz peknieta glowice to wez ja zdejmij umyj i bedziesz widzial...

 

[ Dopisane: 05-10-2005, 15:26 ]

ale czarne scenariusze piszecie..najpierw niech sie chlop przejedzie troche a potem zobaczy czy mu sie powtorzylo....

wtedy tez niech sprawdzi nakretki na glowicy...jak znowu sie da dokrecic tzn puszcza....

byc moze jest tak ze uszczelke trzeba zmienic albo moze byc lekko wyszczerbiona w miejscu gdzie ida szpilki....

jest jeszcze jeden sposob na sprawdzenie przedmuchw...wez odpal moto potem zapal papieroska (o ile palisz) i dmuchnij dymem w okolicy laczenia cylinder - glowica...i bedziesz widzial co sie z dymem dzieje....

Jak chcesz juz tak sprawdzac czy masz peknieta glowice to wez ja zdejmij umyj i bedziesz widzial...

jedno jest pewne jesli glowica za bardzo by Ci puszczala to mialbys strate mocy i to odczuwalna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...