ewka_so Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Potwierdzam, że jest ok. Daję radę na trasie (u mnie max 500 km, potem cztery litery bolą), ale pewnie twardziele pojechaliby dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurytius Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam was koledzy jestem nowym użytkownikiem forum i chciałbym na poważnie zacząć przygodę z 2 kółkami. Planuję zakupić honde transalp ogólnie szukam motocykla dającego sobie rade zarówno w terenie jak i na szosie. Tyle że nie jestem pewien czy jest to odpowiedni sprzęt. latałem z młodu na Simsonach i wsk itp. więc co nieco czuje z czym się to je tyle że trampek jest dość wysoki a ja mam około 170 cm wzrostu. poradzie czy trampek jest ok maszyną czy rozglądnąć sie za czymś innym a jak tak to za czym ??z góry dzięki za uwagę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ja mam 174cm i spokojnie ogarniałem PD06 1995r. Możliwości terenowe dość spore, jedyny minus na bezdrożach to miękkie zawieszenie, potrafi dobić przy większych nierównościach albo hopkach - tutaj sprężyny progresywne załatwiają całą sprawę. Mnie osobiście to nie przeszkadzało, ale niektórzy za wadę uważają jeszcze koła z dętkami. Silniki trwałe, 50 koników w sam raz dla kogoś kto nie ma doświadczenia. Przy zakupie poproś o zdjęcie baku, owiewek i kanapy. Pod kanapą zwróć uwagę czy moduły zapłonowe nie mają spękanej obudowy. Zajrzyj równiez do filtra powietrza i trochę w głąb jego obudowy, jest pod lewym boczkiem ogona. Każdy trampek jeździ/jeździł w terenie, jeśli właściciel dbał o egzemplarz to powinno być czysto. Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurytius Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ja mam 174cm i spokojnie ogarniałem PD06 1995r. Możliwości terenowe dość spore, jedyny minus na bezdrożach to miękkie zawieszenie, potrafi dobić przy większych nierównościach albo hopkach - tutaj sprężyny progresywne załatwiają całą sprawę. Mnie osobiście to nie przeszkadzało, ale niektórzy za wadę uważają jeszcze koła z dętkami. Silniki trwałe, 50 koników w sam raz dla kogoś kto nie ma doświadczenia. Przy zakupie poproś o zdjęcie baku, owiewek i kanapy. Pod kanapą zwróć uwagę czy moduły zapłonowe nie mają spękanej obudowy. Zajrzyj równiez do filtra powietrza i trochę w głąb jego obudowy, jest pod lewym boczkiem ogona. Każdy trampek jeździ/jeździł w terenie, jeśli właściciel dbał o egzemplarz to powinno być czysto.Dzięki bardzo za cenne wskazówki poczytałem trochę i jak zawsze zdania są podzielone lecz myślę że zaryzykuję i na początek mi wystarczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seddner Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Pozwolę sobie również podzielić się swoim doświadczeniem z Trampkiem Przesiadłem się na niego z Intrudera VS800, czyli zupełnie inna bajka, silnik co do mocy dość podobny, tylko tutaj dla odmiany trzeba czasami zmienić bieg ;) Mały nie jestem- 185 cm i 100 kg, rozmiarowo Transalp jest dla mnie idealny. Jak jeżdżę solo to mocy mu wystarcza, ale jak biorę plecaczek i jakiś bagaż to robi się już ciężko- daje jeszcze radę, ale poszaleć się nie da i jakoś tak ospale przyśpiesza. Przy jeździe samemu zwykle spod świateł jestem pierwszy (chyba że jakiś sport się trafi), powiedzmy że do 160 licznikowego pociągnie, ale nie jest to komfortowa jazda, nawet z deflektorem. Co do możliwości motocykla- jeżdżę dużo po mieście i nie ma problemów z przeciskaniem się i panowaniem nad nim. W lekkim i średnim terenie przy choć trochę terenowych oponkach bez problemów daje radę, ale trzeba pamiętać że to nie cross czy lekkie enduro. Jest dość ciężki, co czuć przy podnoszeniu, ale jedzie się nim wygodnie. Można się pobawić, z czego chętnie korzystam. Jak koledzy wyżej zauważyli przydałoby się lepsze zawieszenie, ale wg mnie to daje radę. Spalanie koło 6 +-0,5l w zależności od kierownika ;) Na moto dla początkującego, max średniaka polecam, dalej przydałoby się coś bardziej konkretnego- to jest bardzo uniwersalny motocykl, którym wszędzie da się pojechać, ale tak naprawdę nigdzie nie będzie najlepszy. No ale polegać na nim można zawsze i wszędzie, co jest jego wielką zaletą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaskader119711 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) Jak dla mnie to zajebisty motocykl nadaje sie do spokojnej jazdy jak i do wyprawy z kumplami do lasu :Dmało pali jest niezawodny i co najlepsze może pod tłumik być zanużony w wodzie. Edytowane 13 Października 2015 przez Kaskader119711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.