RuDeK Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Witam,Mam taki problem, popychacz nie rozwiera mi tarcz sprzęgłowych.I mam pytanko czy powinny byc 2 popychacze tzn 1 długi od strony zapłonu i 2 krótszy od strony kosza czy jeszcze jakis powinnien być? Dodam że kulka w prawej kapie jest, popychacz dłuższy kupiłem nowy, a krótszy był razem z ecią. Więc prosze o podpowiedzi w celu roziązania mojego problemu bo silnik dzynga a jeździc nie moge :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Wiec tak zacznijmy od tego ze sprzeglo w 150tce to poprostu lipa....w porownaniu do tego co jest w modelach 250( tamto jest prawie bezawaryjne) a ty jak nie łancuszek to kosz (kupilem lipny kiedys i po sezonie sie nie nadawał do eksploatacji) jak nie kosz to tarcze i przekladki :| wogole mnie to nie kreci :|!A w sprzegle powinno byc tak od strony zapłonu zaczynam:Sruba regulacyjna->kulka->popychacz dlugi->kulka-> popychacz krotki zakoncony takim hmm grzybkiem.. cos w podobie krztaltem do zaworu:)!Jesli to jest tak jak napisalem i jest dobrze wyregulowane i nie chodzi tzn. ze zle zlozyles sprzeglo!!Znajdz w necie schemat rozbierz to jeszcze raz i zlóż porządnie!! Musi chodzic! Innej mozliwości nie ma ;) Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Hmmm, czyli mi sprzedali jakis lipny popychacz (długi) bo jak go włoże to na 2 mm z zębatki wystaje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Powinien wystawac z 1,5-2.0 cm!!Przynajmniej u mnie w 150tce tak bylo i bylo gitnie Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 sprzęgło w etz 150 jest niezłe:) Wystarczy pamiętać ze przy wymianie łańcuszka zminia sie wszystkie zębatki współpracujące:) Ma być tak krutki popychacz, kulka, długi popychacz:) W modelach 250 sprzegło jest w dupnym miejscu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Ale Prometesz jest przwie bezobslugowe i to jest dla mnie bardzo duzy plus ktory bije tamto sprzeglo na glowe!! Oczywiscie jesli chodzi o jazde normalną a nie jakies wyczyny.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Pomiedzy długim a krótkim popychaczem nie ma żadnej kulki. Kulka jest tylko w otworze kapy alternatora w który wchodzi dłuższy popychacz. U mnie tak było od początku i sprzegło mi działało. Jesli tobie nie działa to musisz wyregulowac (czyt. wkręcic) śrubę kontrowaną nakrętką ktora jest w deklu alternatora. Jest jeszcze jedna sprawa - pod zabierakiem musi byc podkładka żeby kosz nie miał żadnego osiowego luzu - inaczej nie wyregulujesz sprzegla za ch*j. Sprawdz też luz promieniowy na koszu - jesli bedzie to do wymiany kosz i tuleja. Zębatke na koszu możesz przenitować sam (polecam kupic nową i ze 2,3 nity więcej). Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Pomiedzy długim a krótkim popychaczem nie ma żadnej kulki. Kulka jest tylko w otworze kapy alternatora w który wchodzi dłuższy popychacz i tak tez mowi schemat silnika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam Z tego co wiem to między długim a krótkim popychaczem musi być kulka oczywiście bez kulki też będzie chodzić ale będzie mniejszy zakres regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Udało mi sie zrobic to sprzęgło ;) Dołozyłem jeszcze jedną kulkę miedzy popychacze i gra. :flesje: :crossy: Dziekuje wszystkim wypowiadającym sie w temacie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Udało mi sie zrobic to sprzęgło ;) Dołozyłem jeszcze jedną kulkę miedzy popychacze i gra. :flesje: :crossy: Dziekuje wszystkim wypowiadającym sie w temacie :] To jakos dziwnie to zrobiłes.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 To dlatego że kupiłem "orginalny" popychacz w hurtowni koło Gliwic. U nich jak sie cos kupi to juz mozna to przerabiać żeby pasowało :P Był troche przykrótki... :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Moze i w schemacie nie pisze ze potrzebna jest kulka ale lepiej zeby ona tam byla bo wtedy popychacze sie nie scierają i nie rozszerzają sie te koncówki od nich!! ja tak mialem i mi blokowalo.... musialem je wyciagnąc i przypilowac ranty:) Pozdr. Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.