Skocz do zawartości

MZ ETZ 150 sprzęgło, a raczej jego brak :[


RuDeK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem, popychacz nie rozwiera mi tarcz sprzęgłowych.

I mam pytanko czy powinny byc 2 popychacze tzn 1 długi od strony zapłonu i 2 krótszy od strony kosza czy jeszcze jakis powinnien być? Dodam że kulka w prawej kapie jest, popychacz dłuższy kupiłem nowy, a krótszy był razem z ecią. Więc prosze o podpowiedzi w celu roziązania mojego problemu bo silnik dzynga a jeździc nie moge :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak zacznijmy od tego ze sprzeglo w 150tce to poprostu lipa....w porownaniu do tego co jest w modelach 250( tamto jest prawie bezawaryjne) a ty jak nie łancuszek to kosz (kupilem lipny kiedys i po sezonie sie nie nadawał do eksploatacji) jak nie kosz to tarcze i przekladki :| wogole mnie to nie kreci :|!

A w sprzegle powinno byc tak od strony zapłonu zaczynam:

Sruba regulacyjna->kulka->popychacz dlugi->kulka-> popychacz krotki zakoncony takim hmm grzybkiem.. cos w podobie krztaltem do zaworu:)!

Jesli to jest tak jak napisalem i jest dobrze wyregulowane i nie chodzi tzn. ze zle zlozyles sprzeglo!!Znajdz w necie schemat rozbierz to jeszcze raz i zlóż porządnie!! Musi chodzic! Innej mozliwości nie ma ;)

 

Pozdr. Veteranos

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Prometesz jest przwie bezobslugowe i to jest dla mnie bardzo duzy plus ktory bije tamto sprzeglo na glowe!! Oczywiscie jesli chodzi o jazde normalną a nie jakies wyczyny....

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiedzy długim a krótkim popychaczem nie ma żadnej kulki. Kulka jest tylko w otworze kapy alternatora w który wchodzi dłuższy popychacz. U mnie tak było od początku i sprzegło mi działało. Jesli tobie nie działa to musisz wyregulowac (czyt. wkręcic) śrubę kontrowaną nakrętką ktora jest w deklu alternatora. Jest jeszcze jedna sprawa - pod zabierakiem musi byc podkładka żeby kosz nie miał żadnego osiowego luzu - inaczej nie wyregulujesz sprzegla za ch*j. Sprawdz też luz promieniowy na koszu - jesli bedzie to do wymiany kosz i tuleja. Zębatke na koszu możesz przenitować sam (polecam kupic nową i ze 2,3 nity więcej).

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi sie zrobic to sprzęgło ;) Dołozyłem jeszcze jedną kulkę miedzy popychacze i gra. :flesje: :crossy:

Dziekuje wszystkim wypowiadającym sie w temacie :]

 

To jakos dziwnie to zrobiłes....

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i w schemacie nie pisze ze potrzebna jest kulka ale lepiej zeby ona tam byla bo wtedy popychacze sie nie scierają i nie rozszerzają sie te koncówki od nich!! ja tak mialem i mi blokowalo.... musialem je wyciagnąc i przypilowac ranty:)

 

Pozdr. Veteranos

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...