madras30 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 racja 4 komorowy? nie widziałem takiego dotąd? prosze o opis a moze foto jakieś? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 no wiec tak:tłumik trzykomorowy (inaczej 3 przegrodowy) wyglada w uproszczeniu tak: c|==|=|====( (gdzie ( to wylot), a czteroprzegrodowy tak:c|==|=|==|==(słownie: różnica polega na tym ze w tłumiku 4-o przegrodowym ta ostania długa cześć jest dzielona na 2W tłumiku 3 przegrodowym sa 2 krązki z klingielitu jako wyciszenie, w 4-o są 3 (przez co są cichsze (sprawdzałem, różnica jest dosc duza)) ale w dynamice różnicy nie ma absolutnie zadnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 no nareszcie !! Jeszcze ktosma jakieś wątpliwości i "opory" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 a sprawdzałeś jak się będzie jeździć bez wkładów?? na pewno głośniej , ale ciekawe czy dynamika wzrośnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 tak, mam ja u mnie sa 3 uszczelki a dodatkowo na ostatniej częśc jest przecież jeszcze półprzegroda z blachy i to nie demontowalna! zatem sam już nie wiem ile tych przegród w sumie jest co do jazdy bez uszczelek to próbowałem- przyspiesza lepiej a i przy 80-100 ciągnie jak cholera ale po kilku km uszy odpadały a jechałem sam i w kasku-dudnienie okropne! pasażer nie dałby napewno rady, stąd zapakowałem teraz blaszane by ich wreście nie paliło i git! a jak slicznie cyka! tylko mocy troche ubyło ale dam fabryczna 17 tke zamiast teraz 18 i powinno grac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 bardzo wazna kwestja to czystość wydechu !! Dbajmy o to szczególnie !! A napewno zauwazycie poprawe !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 sprawdzałeś jak się będzie jeździć bez wkładów?? na pewno głośniej , ale ciekawe czy dynamika wzrośnie ?Przejechałem ok 100m (sasiedzi :D ) ale powiem tak: elastycznosć zapiera dech w piersiach Nie wiem jak vmax ale przyspiechy kosmiczne. Reakcja na gaz jest katapultownaie moto do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 hehe dziwne debaty tu panowie prowadzicie.....popierwsze nie wiem czy wiecie ale do jawy (mowie o ts) byly produkowane dwa rodzaje wydechow jedne krotsze drugie dluzsze. (roznily si etez kolankami wydechow-odpowiednio dlugoscia)...dlatego tez byly wklady takie i takie....jazda na pustym wydechu w dwusuwie sie nie oplaca bo moc raczej slabnie niz rosnie (jest to zwiazane z cyrkulacja spalin)bedzie glosniej (wiem co mowie bo sam pogubilem obecnie wklady i daje glosniej niz virago 750 na pustym wydechu)...co wazniejsze rosnie zuzycie paliwa.... jesli ktosnie wierzy odsylam do poradnika mechanika....albo innej literatury na temat silnika dwusowego....bardzo wazna jest tez wysokosc zamontowania wydechu oraz jego dlugosc i ksztalt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 sumując - nie poprawiac fabryki chyba ze naprawde sie znamy by osiacnac to co nas interesuje ale zawsze tylko w pewnym przedziale obrotów :cry: mozna kombinowac z tłumikem ale trzeba cierplowosci troche kluczy i rękawice :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.