Skocz do zawartości

Które wkłady założyc? (JAWA TS 350)


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no wiec tak:

tłumik trzykomorowy (inaczej 3 przegrodowy) wyglada w uproszczeniu tak:

c|==|=|====(

(gdzie ( to wylot), a czteroprzegrodowy tak:

c|==|=|==|==(

słownie: różnica polega na tym ze w tłumiku 4-o przegrodowym ta ostania długa cześć jest dzielona na 2

W tłumiku 3 przegrodowym sa 2 krązki z klingielitu jako wyciszenie, w 4-o

są 3 (przez co są cichsze (sprawdzałem, różnica jest dosc duza)) ale w dynamice różnicy nie ma absolutnie zadnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, mam ja

u mnie sa 3 uszczelki a dodatkowo na ostatniej częśc jest przecież jeszcze półprzegroda z blachy i to nie demontowalna! zatem sam już nie wiem ile tych przegród w sumie jest

 

co do jazdy bez uszczelek to próbowałem- przyspiesza lepiej a i przy 80-100 ciągnie jak cholera ale po kilku km uszy odpadały a jechałem sam i w kasku-dudnienie okropne! pasażer nie dałby napewno rady, stąd zapakowałem teraz blaszane by ich wreście nie paliło i git! a jak slicznie cyka! tylko mocy troche ubyło ale dam fabryczna 17 tke zamiast teraz 18 i powinno grac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś jak się będzie jeździć bez wkładów?? na pewno głośniej , ale ciekawe czy dynamika wzrośnie ?

Przejechałem ok 100m (sasiedzi :D ) ale powiem tak: elastycznosć zapiera dech w piersiach Nie wiem jak vmax ale przyspiechy kosmiczne. Reakcja na gaz jest katapultownaie moto do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dziwne debaty tu panowie prowadzicie.....

popierwsze nie wiem czy wiecie ale do jawy (mowie o ts) byly produkowane dwa rodzaje wydechow jedne krotsze drugie dluzsze. (roznily si etez kolankami wydechow-odpowiednio dlugoscia)...

dlatego tez byly wklady takie i takie....

jazda na pustym wydechu w dwusuwie sie nie oplaca bo moc raczej slabnie niz rosnie (jest to zwiazane z cyrkulacja spalin)

bedzie glosniej (wiem co mowie bo sam pogubilem obecnie wklady i daje glosniej niz virago 750 na pustym wydechu)...

co wazniejsze rosnie zuzycie paliwa.... jesli ktosnie wierzy odsylam do poradnika mechanika....albo innej literatury na temat silnika dwusowego....

bardzo wazna jest tez wysokosc zamontowania wydechu oraz jego dlugosc i ksztalt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...