PomyK Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 A może warto wydać więcej kasy i czasu na wymiene całej pary Najlepiej wymienić cały zestaw napędowy ja w swojej byłej Dt 80 zmieniałem z przodu z 15 na 14zebów i różnica była wyczuwalna :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Cały zestaw jest w idealnym stanie więc wimienie tylko przednią.Jeśli mam 15 to chce 13 zębów bo czuć sporą różnice ale nie jechać 50km v-max :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Cały zestaw jest w idealnym stanie więc wimienie tylko przednią.Jeśli mam 15 to chce 13 zębów bo czuć sporą różnice ale nie jechać 50km v-max Nie obawiaj sie jak teraz leci 90 to po zminiejszeniu o 2 zeby nie bedzie leciec 40km/h mniejRóżnica w prędkości będzie jak sądze nie wielka a w przyspieszeniu już nie mała :P Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Dzisiaj zobaczyłem pewien kruczek w światle przednim np:kiedy wjade w jakiś wybój to zapalają sie kontrolki zwykłych i długich swiatel a tak naprawde wcale nie swieci i kiedy znajdzie inną nierówność w drodze to znowu swieci(coraz czesciej mi sie zdaza)Moze to jest luz zarówki czy raczej przy stacyjce :roll: ?Dodam ze tylnie kierunki tez jakoś swiecą od niechcenia :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Cały zestaw jest w idealnym stanie więc wimienie tylko przednią.Jeśli mam 15 to chce 13 zębów bo czuć sporą różnice ale nie jechać 50km v-max Ja teraz 2 zeby mniej dalem w KDX'ie z przodu i jest duzo lepiej. Biegi sa fajne, krociutkie i moto bardzo szybko osiaga v-maxa. Spadek predkosci czuc, ale za to w terenie jest duzo lepiej (slide na 4 nie robi na nim wrazenia :P ).Obstawiam ze DT jak teraz leci 90km/h to moze poleciec hmmmm 80km/h po zmianie zebatek, ale wtedy bedzie miala wieksze obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Zwykle przyjmuje sie ze jeden zab to ok. 6km/h na maxymalnym biegu roznicy. Ale to wiadomo dla kazdego silnika inaczej jesyt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Teraz moja DT dziwacznie wygląda bo z tyłu mam opone 140-18 cross a z przodu 19 SM i zastanawiem sie czy istnieją rasowe crosowe opony 19?Można taką wymienić we własnym zakresie czy raczej na wulkanizacje z tym iść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Teraz moja DT dziwacznie wygląda bo z tyłu mam opone 140-18 cross Ale zes opone doje*al do motoroweru :-D . Wez to zmien na 100-18 :D i zastanawiem sie czy istnieją rasowe crosowe opony 19?Istnieja takie z trialowym bieznikiem i trzymaja calkiem dobrze (nie ma co porownywac z SM), ale kostka to kostka....19" to raczej tylko na tyl i nie wiem jak sie z przodu sprawdzi (wejsc powinna bo te takie 100/90 jest naprawde weziutkie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 23 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 A w takich motorkach zmienia sie wogle coś jak wstawie świece NGK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 A co z amortyaztorem?? Naprawiony czy do wymiany?? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Wczoraj rozkręciłem moto i okazało sie, że przez zime nie będe sie nudził bo musze wymienić tego amora i zebatki.Amor tak sie rozje*ał ze gdy tylko podnopse moto albo skocze to sie wybija i tył podnosi sie o 20cm i nie chce opaść, a gdy jade bo wybojach to nie da sie normalnie przyśpieszać bo tylnie poło cały czas se lata:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 A w takich motorkach zmienia sie wogle coś jak wstawie świece NGK??A jaka masz?Wczoraj rozkręciłem moto i okazało sie, że przez zime nie będe sie nudził bo musze wymienić tego amora i zebatki.Amor tak sie rozje*ał ze gdy tylko podnopse moto albo skocze to sie wybija i tył podnosi sie o 20cm i nie chce opaść, a gdy jade bo wybojach to nie da sie normalnie przyśpieszać bo tylnie poło cały czas se lata:(Co dokladnie w nim peklO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mch25 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Wczoraj rozkręciłem moto i okazało sie, że przez zime nie będe sie nudził bo musze wymienić tego amora i zebatki.Amor tak sie rozje*ał ze gdy tylko podnopse moto albo skocze to sie wybija i tył podnosi sie o 20cm i nie chce opaść, a gdy jade bo wybojach to nie da sie normalnie przyśpieszać bo tylnie poło cały czas se lata:( Zal.pl :P jednym zdaniem jestem starym wlascicielem tego motoru i powiem tak : Po 1 czmeu nie spytasz sie mnie po 2 : w amorze trzeba tylko wymeinic zimeringi nic wiecej poniewaz on jest dobry a to ze ci tyl skacze to normalka . Po porstu caly ciezar zostawiasz na kierownicy i dupa wtedy ci lata do gory jezeli podciagniesz kierownice do siebie podczas wyskoku to zoabczysz ze przod poleci do gory a nie tyl ... Jezdzilem an tym motorze wszedzie i chyba wiem lepiej :] ty go zaledwie masz 2 tygodnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Zal.pl jednym zdaniem jestem starym wlascicielem tego motoru i powiem tak : Po 1 czmeu nie spytasz sie mnie po 2 : w amorze trzeba tylko wymeinic zimeringi nic wiecej poniewaz on jest dobry a to ze ci tyl skacze to normalka . Po porstu caly ciezar zostawiasz na kierownicy i dupa wtedy ci lata do gory jezeli podciagniesz kierownice do siebie podczas wyskoku to zoabczysz ze przod poleci do gory a nie tyl ... Jezdzilem an tym motorze wszedzie i chyba wiem lepiej :] ty go zaledwie masz 2 tygodnie Ej ale on chyba polamal ten amortyzator, bo nawet gdzies fotke widzialem :P . Jak tył skacze to opuscic troche powietrza z opon i bedzie lepiej! amorze trzeba tylko wymeinic zimeringi nic wiecej poniewaz on jest dobry Na allegro widzialem ogloszenia regeneracji za 99zł i mysle ze warto bo sam tego nie zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 no no... ja jestem kolegs mch 25 i znam ten motor na pamiec. prawie wszystko w nim robiłem i nie robił zimeringów bo nie opłacało mu sie to... KASA$$$ :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.