Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szybkie pytanie bez owijania w bawelne. Co myslicie o tej DR'ce

http://moto.allegro.pl/item156293519_okazj...uki_dr_350.html

Szukam moto najlepiej w bardzo dobrym stanie a ta cena jest no powiedzmy mniejsza od przecietnej. Interesuje mnie sprzet ktory da sie zarejestrowac. Najlepiej z okolic pomorskiego lub sasiednich wojewodztw. Z tego co wiem koles ma wystawione ze 3 sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo z tej samej miejscowosci inny gosciu wystawia tez takie fury i myslalem ze to moze ten sam. Wiem ze to znajomy ale moze mogl bys napisac cos wiecej o tym moto. Z czym mial problemy co przydalo by sie w niedalekiej przyszlosci zrobic i takie tam. Bo wyglad ze zdjecia mozna okreslic na calkiem calkiem tylko ciekawe jak serduszko. Jak by co mozesz pisac na PW bylbym wdzieczny.

Edytowane przez bartek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie dzis Deera zponiewierala w lesie:) przełozylem zebatke z przodu na mniejsza i efekt bylo czuc odrazu ale maly blad tylnego a pozniej przodniego kola pod gore w koleinie z blota i zlamalem 3 drzewa dosc konkretne :flesje: jeszcze mnie łeb boli bo oczywiscie wyladowałem pare metrow dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

po prawie 5 miesiecznej przerwie w posiadaniu super DR 350/440ccm chce spowrotem ten model (no wiadomo,ze raczej 440cmm nie uda sie kupic ). Macie jakies sprawne i z papierem na oku?? I chyba jednak chcialbym z rozrusznikiem bo ta moja 440 czasami mnie zrazala odpalaniem :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie zebatki w swoich DR??

 

Ja mam przod 14 tyl 46 zebow i zastanawiam sie czy nie zmienic. Tak zeby moc byla lepiej oddawana od dolu czyli albo mniejszy przod albo wiekszy tyl.

Przos jedynie mniejszy jest 13 zebow z tego co widzialem w larssonie czyli tylko jeden zabek mniej. Na tyl juz moge sobie wybrac nawet 52 zeby. Co o tym sadzicie? Warto?

 

Pozdrowki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odzyskam moto z serwisu to się wypowiem na temat regeneracji tych częsci :buttrock:

 

 

mam pytanie bo zastanawiam sie nad dr ka i czytałem ze padaja głowice itp. prosze mi odp ile w przyblizeniu wyniósł by remont i czy na czesciach regenerowanych przejade przy naj mniej 2 sezony. prosze mi podpowiedzic.dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie zebatki w swoich DR??

 

Ja mam przod 14 tyl 46 zebow i zastanawiam sie czy nie zmienic. Tak zeby moc byla lepiej oddawana od dolu czyli albo mniejszy przod albo wiekszy tyl.

Przos jedynie mniejszy jest 13 zebow z tego co widzialem w larssonie czyli tylko jeden zabek mniej. Na tyl juz moge sobie wybrac nawet 52 zeby. Co o tym sadzicie? Warto?

 

Pozdrowki!

 

Zmiana przodu o jeden jest rowna ok 3 z tylu. Zaloz sobie na przod ta 13 przynajmniej raczej napewno lancuch bedzie mial odpowwiednia dlugosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam (bo sam tak mam) 13 z przodu z tyłu fabryczna.

Przy większej z tyłu lub jeszcze mniejszej z przodu sprzęt jest wg mnie za wolny. Po prostu przy rozpędzeniu na 6 biegu szybko kończy się zakres prędkości.

Oczywiście dotyczy to dr;ki ze sprawnym, mocnym silnikiem.

Na 1 i 2 przy takim przełożeniu mieli i idzie na koło, a zakres prędkości do ok 120. Chyba dalej kombinować to przesada.

Dodatkową zaletą (to już ktoś pisał) jest to, że: mieścimy się przy wymianie przedniej zębatki w standardowej dł. łańcucha

oraz

wymiana przedniej zębatki jest znacznie tańsza niż tylnej.

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie nie wiem jakie mam zebatki ale wiem na pewno ze szybko to mi motorek nie lata ;D Pod kazda gorke sie ladnie wbija (tylko raz pod calkiem spora gorke mi juz go mulilo na 2) i na kolo leci tak nawet z 3 przy porzadniejszym pociagnieciu kierownika. Czy ilosc zebow jest gdzies tam na zebatkach napisana czy trzeba liczyc?? :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mi powiedzcie czy DR trzeba szarpac mocno za kierownice zeby z gazu poszedl na kolo bo mi na trawie buksuje a podniesc zabardzo sie nie che a moze jakies inne sposoby np. wymagane obroty itp?

 

ja robie tak jak przy cebrze ale wiadomo inna ilosc koni rozpedzam troche zamulam i odkrecam a tu mi kolo buksuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...