bartek85 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 WitamSzybkie pytanie bez owijania w bawelne. Co myslicie o tej DR'cehttp://moto.allegro.pl/item156293519_okazj...uki_dr_350.htmlSzukam moto najlepiej w bardzo dobrym stanie a ta cena jest no powiedzmy mniejsza od przecietnej. Interesuje mnie sprzet ktory da sie zarejestrowac. Najlepiej z okolic pomorskiego lub sasiednich wojewodztw. Z tego co wiem koles ma wystawione ze 3 sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 motocykl znajomego jest faktycznie tak jak pisze w aukcji i nie ma trzech wystawionych... kula na niej jakies 1,5 sezonu bez wiekszych problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 (edytowane) Bo z tej samej miejscowosci inny gosciu wystawia tez takie fury i myslalem ze to moze ten sam. Wiem ze to znajomy ale moze mogl bys napisac cos wiecej o tym moto. Z czym mial problemy co przydalo by sie w niedalekiej przyszlosci zrobic i takie tam. Bo wyglad ze zdjecia mozna okreslic na calkiem calkiem tylko ciekawe jak serduszko. Jak by co mozesz pisac na PW bylbym wdzieczny. Edytowane 9 Stycznia 2007 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ale mnie dzis Deera zponiewierala w lesie:) przełozylem zebatke z przodu na mniejsza i efekt bylo czuc odrazu ale maly blad tylnego a pozniej przodniego kola pod gore w koleinie z blota i zlamalem 3 drzewa dosc konkretne :flesje: jeszcze mnie łeb boli bo oczywiscie wyladowałem pare metrow dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Hehe normalna akcja w jezdzie terenowej :flesje: Trzeba miec pelno ochraniaczy zeby sie nie polamac. Ja sie nawet ostatnio na 6 na prostej wylozylem -> zamraznieta ziema + zuzyte kostki. Bolalo konkretnie :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam,po prawie 5 miesiecznej przerwie w posiadaniu super DR 350/440ccm chce spowrotem ten model (no wiadomo,ze raczej 440cmm nie uda sie kupic ). Macie jakies sprawne i z papierem na oku?? I chyba jednak chcialbym z rozrusznikiem bo ta moja 440 czasami mnie zrazala odpalaniem :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Jakie macie zebatki w swoich DR?? Ja mam przod 14 tyl 46 zebow i zastanawiam sie czy nie zmienic. Tak zeby moc byla lepiej oddawana od dolu czyli albo mniejszy przod albo wiekszy tyl. Przos jedynie mniejszy jest 13 zebow z tego co widzialem w larssonie czyli tylko jeden zabek mniej. Na tyl juz moge sobie wybrac nawet 52 zeby. Co o tym sadzicie? Warto? Pozdrowki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psa5 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Jak odzyskam moto z serwisu to się wypowiem na temat regeneracji tych częsci :buttrock: mam pytanie bo zastanawiam sie nad dr ka i czytałem ze padaja głowice itp. prosze mi odp ile w przyblizeniu wyniósł by remont i czy na czesciach regenerowanych przejade przy naj mniej 2 sezony. prosze mi podpowiedzic.dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Jakie macie zebatki w swoich DR?? Ja mam przod 14 tyl 46 zebow i zastanawiam sie czy nie zmienic. Tak zeby moc byla lepiej oddawana od dolu czyli albo mniejszy przod albo wiekszy tyl. Przos jedynie mniejszy jest 13 zebow z tego co widzialem w larssonie czyli tylko jeden zabek mniej. Na tyl juz moge sobie wybrac nawet 52 zeby. Co o tym sadzicie? Warto? Pozdrowki! Zmiana przodu o jeden jest rowna ok 3 z tylu. Zaloz sobie na przod ta 13 przynajmniej raczej napewno lancuch bedzie mial odpowwiednia dlugosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 W krakowie w Suzuki ul Kaminskiego maja do przodu 12 zebow ja zalozylem 13 przod 44 tyl ale nastepna zmiana zaloze z tylu przynajmniej 3 wiecej.Maja sprzedaz wysylkowa na necie a zebatki sa firmy Afam koszt przodu okolo 45-50zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Polecam (bo sam tak mam) 13 z przodu z tyłu fabryczna.Przy większej z tyłu lub jeszcze mniejszej z przodu sprzęt jest wg mnie za wolny. Po prostu przy rozpędzeniu na 6 biegu szybko kończy się zakres prędkości.Oczywiście dotyczy to dr;ki ze sprawnym, mocnym silnikiem. Na 1 i 2 przy takim przełożeniu mieli i idzie na koło, a zakres prędkości do ok 120. Chyba dalej kombinować to przesada.Dodatkową zaletą (to już ktoś pisał) jest to, że: mieścimy się przy wymianie przedniej zębatki w standardowej dł. łańcucha oraz wymiana przedniej zębatki jest znacznie tańsza niż tylnej. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 ja natomiast mam przelozenie 14-43 ale zasatnawiam sie zeby dac na przod 13 bo zaszybki troche chce poprostu wiekszego kopa :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A ja wlasnie nie wiem jakie mam zebatki ale wiem na pewno ze szybko to mi motorek nie lata ;D Pod kazda gorke sie ladnie wbija (tylko raz pod calkiem spora gorke mi juz go mulilo na 2) i na kolo leci tak nawet z 3 przy porzadniejszym pociagnieciu kierownika. Czy ilosc zebow jest gdzies tam na zebatkach napisana czy trzeba liczyc?? :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Czasami jest napisane,ale to chyba nie problem policzyc :icon_twisted:Wg mnie zebatki tak nalezy dobrac w dr ,zeby te 80km/h jechac przy ok 6 tys obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Teraz mi powiedzcie czy DR trzeba szarpac mocno za kierownice zeby z gazu poszedl na kolo bo mi na trawie buksuje a podniesc zabardzo sie nie che a moze jakies inne sposoby np. wymagane obroty itp? ja robie tak jak przy cebrze ale wiadomo inna ilosc koni rozpedzam troche zamulam i odkrecam a tu mi kolo buksuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.