Benek14 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Benek14 ty będziesz mógł nam coś powiedzieć jak zrobisz 2 tysiące km, albo lepiej 20 lub 40 tys km przebiegu. Widziałem regenerowane dźwigienki zaworowe które pracowały tylko dwa dni albo 200km i nadawały się na złom.Tak mi się tylko powiedziało z tym, że po odbiorze... No jak się u mnie zaczęło to na początku myslałem, że świeca, potem jak wymieniałem świece i nic się nie zmieniło to, że gaźnik a jak usłyszałem opinie eksperta... to szczena mi opadła, wkońcu moja była "po remoncie" :bigrazz: Co do regenerowania to mi się wydaje, że jak to porządnie zrobią w zakładzie to będzie się trzymać porządnie i bez strachu pojeźdże, tylko ciekawe czy tak mówie dlatego, że poprostu w innej opcji pozostaje mi siąść i płakać nad "niezniszczalną, nie do zajechania" DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Tak, mam teraz dwie dr 350 a miałem ich już kilka i we szystkich silniki były ciche. Prosta sprawa, jeśli oglądam dr-kę do kupienia i silnik stuka to jej nie kupuję, za duże ( za kosztowne ) dla mnie ryzyko by kupić padakę.Soku11 prosta sprawa, zacznij od sprawdzenia u siebie w jakim stanie jest łańcuszek rozrządu jeśli luźny to koniecznie trzeba go wymienić, jak przeskoczy to może rozwalić pół silnika, przy wymianie zobaczysz w jakim stanie masz dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu. Olej w silniku wymieniaj max co 3000km, jak go spuszczasz to też sprawdzaj co z nim wypływa, jeśli jakieś opiłki to trzeba znaleźć co się w silniku wycina. Jeśli sam sobie z tym nie poradzisz to oddaj furę do dobrego warsztatu, takie sprawdzenie tych elementów to podstawa jeśli to olejesz a silnik padnie z tego powodu to się pochlastasz. Tak to prawda dr -a i nie tylko ona, jest prawie niezniszczalna jeśli tylko jest w dobrym stanie, zadbana, wyregulowana i na czas ma wymieniane części i materiały eksploatacyjne. Topiłem te motocykle tak że wystawała tylko kierownica i bak, jeździłem nimi po górach tak stromych że dwójka była za słaba do podjazdu, w takim gliniastym błocie że trzech chłopa trzeba było do wyrwania jak się zassała, śmigałem po pustyni gdzie olej rozgrzewał się do ponad 120stopni, po śniegu i lodzie w taki mróz że po nocy nie byliśmy w stanie ich przekopać tak był zmarznięty olej. Raz udało się kumplowi zagotować paliwo w zbiorniku, aż bulgotało. Te silniki to wszystko przeżyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Hehe :biggrin: No to naprawde miales przygod. Moge sie pochwalic ze tez pod gorke sie podbijalem ze mi ta 2 cos tak slabla :bigrazz: Co do mojego moto to lancuszek 'podobno' 2-3 miechy temu wymieniony byl. Wedlug mnie slychac cykanie ale znajomy mowil ze mi sie zdaje - moze jestem przewrazliwiony. Moto i tak niedlugo bede musial do kogos oddac na sprawdzenie tych zaworow i regulacje dokladna gaznika. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Z tego co czytam z waszych opini itd. To moge byc bardzo zadowolony ze swojej dr przywiozlem ja; miala remont w niemczech. Mam ja 1,5 roku i chodzi pieknie ciuchutko i wogole(2 razy wymieniany olej + filtr). Tak sie zastanawiam dlaczego wiele osob twierdzi ze trzeba co 3000 tys regulowac zawory, zrobilem 7 tys i cyka jak szewajcarski zegarek wiec nie bede tego ruszal :) :wink: Edytowane 6 Stycznia 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Arma87 to twoje moto, można ściśle trzymać się zaleceń serwisówki, kontrolować częściej dla swojego spokoju lub nie robić nic. Jeśli luzy zaworowe powiększają się w trakcie użytkowania to silnk zaczyna bardziej hałasować i jest to dla ciebie znak że trzeba regulować. Ale jeśli się zmniejszają, silnik jest taki fajny cichutki, i po cichutku w twoim szwajcarskim zegarku wypalają się zawory wydechowe. I już nie jesteś taki zadowolony, szczęśliwy i dr-a już nie jest taka zajefajna. Pamiętaj " SIĘ DBA , SIĘ MA ", trzymaj się serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A wiecie moze czy za niski poziom oleju (czyt. duzo ponad min) moze wplywac na prace sprzegla?? Gdyz ostatnio sprawdzilem stan podczas sprawdzania jeszcze raz linki sprzegla (wrzucalem bieg i moto jechal - tylko na cieplym oraz sprzeglo baaardzo ciezko chodzilo) i okazalo sie ze jest za niski. Dolalem troche oleju tak zeby bylo max i po zlozeniu o dziwo rozgrzalem silniczek i pieknie lekko chodzi... Co o tym sadzicie?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Morpiel chcesz kupić dr z uszkodzonym silnikiem? Mówisz i masz.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M333648 Soku11, brak oleju to najszybsza droga do zajechania twojego silnika, wcale się nie dziwię że chodzi głośno. Poziom oleju sprawdzaj po każdej jeździe, proste- odstawiasz moto do garażu, gasisz silnik, sprawdzasz poziom na bagnecie, nie masz max- dolewasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A co sie stanie jak oleju bede mial za duzo?? Na co to wplynie?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Nie kombinuj, lej tyle by było max na bagnecie i będzie gicio. Za dużo nowych informacji też może zaszkodzić :bigrazz: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 No ok wiem zeby lac tyle ile potrzeba. Tylko ciekawi mnie jak sprawdzic poziom. Gdyz odpalilem ostatnio sprzeta, zrobilem z 3-4 koleczka po podworku, pozniej podstal z 3min i zgasilem. Odczekalem min sprawdzilem poziom oleju a tam suchutko ;) Doalem tak na max. Dzis przejechalem sie kawlaek (w deszczu :)) porzadniej rozgrzalem maszyne i odstawilem. Sprawdzilem po minucie i okazalo sie ze jest sporo nad linia max. Ktory pomiar jest prawidlowy?? Sadze ze jak bedzie nad max to olej nie bedzie mial dobrego obiegu, myle sie?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro27 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 jakbys troche wiecej poszperal to bys znalazl....na bikez.com nie ma wersji SH, ale w spisie ktory podalem wyzej - motocykle wypuszczone przez SUZUKI, widnieje wersja zwykla, S , SE , SH , SHC i nawet wersja N o ktorej nigdy nie slyszalem....wersje SH i SHC maja z przodu UP-SIDE-DOWN, a wersja SHC dodatkowo ma regulacje wysokosci siedziska,zgadza sie chlopaki?witam?czym róznia sie od siebie wersje S i SE??co to ta wersja N?? -------------------------- szukam fejnej dr dla. siebie jakbys troche wiecej poszperal to bys znalazl....na bikez.com nie ma wersji SH, ale w spisie ktory podalem wyzej - motocykle wypuszczone przez SUZUKI, widnieje wersja zwykla, S , SE , SH , SHC i nawet wersja N o ktorej nigdy nie slyszalem....wersje SH i SHC maja z przodu UP-SIDE-DOWN, a wersja SHC dodatkowo ma regulacje wysokosci siedziska,zgadza sie chlopaki?witam?czym róznia sie od siebie wersje S i SE??co to ta wersja N?? -------------------------- szukam fejnej dr dla. siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) ja leje oleju tyle ile jest napisane 1,7 + filtr czyli eychodzi 1,9. Takze wychodzi na to ze na bagnecie jest lekko ponizej max takze tak powinno byc :) AHA do ZNAFCY jak mi sie wypala tez zawory za 40 tys kilosow to dam ci znac hehehe. Po co sie zadreczac co sie stanie a co nie. Edytowane 7 Stycznia 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Poziom oleju sprawdzaj po każdej jeździe, proste- odstawiasz moto do garażu, gasisz silnik, sprawdzasz poziom na bagnecie, nie masz max- dolewasz. Sprawdzasz na gorącym w pełni rozgrzanym po jeździe silniku. Przed jazdą nie sprawdzasz, jeśli był poziom po jeździe i olej nie wyleciał z silnika przez dziurę to rano napewno będzie w motocyklu, to wszystko jest w manualu.Drugi jest prawidłowy. Jesli poziom masz jeden czy dwa centymetry nad max to się nie przejmuj. Arma87 jeśli wydechy przestaną ci się domykać to wypalisz je po kilkunastu lub kilkudziesięci kilometrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 OK! Dziex za odpowiedzi :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 co to ta wersja N?? wersja wyczynowa Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.