żubr Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ooo i chyba sciagnoles ja nawet od znajomego z pod poznania->Bolechówka?? no sprzet ladny , wydech zwalszcza konkret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) Oj oj uwierz mi ze nie zagotujesz tam kompletnie nic :) Predzej sam sie zagotujesz <lol> Tych motorkow sie tak nie kreci bardzo one maja moc odrazu. Przejedz sie i zobacz sam. Co do zawiechy to ujdzie :P POZDRO Jak narzie to ja sie zagotowalem :icon_exclaim: 20 minut kopalem i nic :( Jak odpalacie swoje DR bo mi cały dobry nastrój przeszedł? :) Benek widze ze masz identyczna dr jak ja mam z tym duzym zbiornikiem Acerbica nawet rocznik ten sam :icon_twisted: Wlasnie sie zastanawialem czy ty masz ten zbiornik. Jeśli by ktoś chciał to moge sie zamienic na plastikowy ten mały :Pooo i chyba sciagnoles ja nawet od znajomego z pod poznania->Bolechówka?? no sprzet ladny , wydech zwalszcza konkretNo od niego... Dostałem info, że on był ściągnięty z Niemiec jako zajechany i miał zrobiony remont... oby dobrze zrobiony... Dźwięk jest super, tlumik super, wszystko super, tylko niech ta suka odpali!! :evil:Żubr, widze, że u ciebie też zmiany :D i to jakie... :D CRF Edytowane 3 Listopada 2006 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 A przekopujesz na dekompresorze z otwarta przepustnica jak sie zaleje?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 A przekopujesz na dekompresorze z otwarta przepustnica jak sie zaleje?? POZDROTzn. ja robie tak jak mi sprzedajacy pokazal. Wciskam dekompresator, kopie pare razy ok.6 jak zimny i puszczam lekko dekompresator i on sie zatrzymuje, kopie jeszcze lekko i dekompresator sam odskakuje, no i wtedy normalnie z kopa. Jak jest zimny to na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widget Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Ostatnio miałem mały wypadek na DR'ce :DZ czterech migaczy został tylko jeden :PLekko się też urwał licznik, ale nie o to chciałem zapytać. Skrzywiłem sobie kierownicę, będzie się dało ją naprostować, jeśli tak to jest jakiś dobry sposób? P.S Ostatnio zmontowałem filmik o dr'cehttp://video.google.pl/videoplay?docid=-49...459&q=suzuki+dr :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) No to mi sie udalo wkoncu odpalic i zrobilem se dzisiaj trase :D Skończyło sie na tym, że pchałem okolo 10km bo zabrklo paliwa i zaraz ide sapc bo padam na pysk :D Zgubiłem korek paliwa do tego baku Acerbisa :D ma ktoś odsprzedać? :DPs. DR'a jest super :) Edytowane 4 Listopada 2006 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Witam!Temat o DR wiec mam pytanie odnośnie jednego z modeli:-Suzuki DR 250 w 4t Mam okazje takiego nabyc-znaczy sie jeszcze go nie widzialem tlyko musze jechac-a mam kaaaawał drogi....i tutaj pytanie odnosnie ogólnie tego modelu!Ma ktoś?Jak się to sprawuje?Jak z częściami?Kilka słów o tym moto...itp. itd. etc. pozdrawiam i czekam na odpowiedzi;-) P.S. DO SPRZEDANIA MAM YAMAHE DT 80 LC 2 z niekompletną dokumentacją!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) Ostatnio miałem mały wypadek na DR'ce :banghead:Z czterech migaczy został tylko jeden :banghead:Lekko się też urwał licznik, ale nie o to chciałem zapytać. Skrzywiłem sobie kierownicę, będzie się dało ją naprostować, jeśli tak to jest jakiś dobry sposób? Kierownicy zapewne nie powinno sie prostować tylko odrazu kupić jakiąś wyższą alu do jazdy na stojąco i wytrzymalszą ale ja przyznam się że w DR650 prostowałem kierownicę a nie jest to trudne bo jest stalowa wiec :zaparlem jedną stronę o bramę wjazdową a na drugą stronę 2 metrowa rura jako dźwignia i wróciła do oryginalnych rozmiarów tylko trzeba manetki zabezpieczyć co by ich nie uszkodzić, jedynie poprzeczka(rozpórka) nie wróciła na swoje miejsce i trzeba było jej pomóc za pomocą młotka. Witam!Temat o DR wiec mam pytanie odnośnie jednego z modeli:-Suzuki DR 250 w 4t Mam okazje takiego nabyc-znaczy sie jeszcze go nie widzialem tlyko musze jechac-a mam kaaaawał drogi....i tutaj pytanie odnosnie ogólnie tego modelu! Tylko która 250?? Stary model chyba poprzednik 350 czy nówka sztuka DR-Z 250. Moim zdaniem zaznaczam ze nie mam doświadczenia z tymi sprzetami ale pewnie ciężko będzie znaleść kogoś kto się tym poruszał : 1. Stare to jest dobre wino i skrzypce a motocykl no niestety napewno zuzyty a czterosów w serwisowaniu nie jest tak tani jak 2T i to jeszcze w niewysilonym 80 pojemności (Twoja DT) o dostępność części też bym się obawiał bo np kumpel zakupił Hondę MTX80 (i tak bardziej popularna niż dr250) i w autoryzowanym serwisie nawet fiszek do tego nie ma wiec głownie na używkach leci, po za tym stara konstrukcja czyli wysoka masa 129kg, niska moc 17kM no i napewno kiepskie zawieszenia. Więc w tym przypadku wolał bym jakiś nowszy i o wiele bardziej popularny 125 2T (Mtx , DT) z niewysilonym silnikiem ktory bedzie sie napewno lepiej sprawował i dłużej wytrzyma od niestety juz zabytkowego sprzęta. 2.DR-Z 250 wygląda rewelacyjnie (młodszy brat 400) czyli juz prawie hard enduro ale zapewne o wyzszej wytrzymałości i o wiele tańszym serwisie niż pomarańczowe (KTM) jest nawet kilka testów w necie : test1 , test2 . Bardzo ładny sprzęcik i ta cena $4,699 za nówkę !!!! szkoda że sprzęt u nas niedostępny bo to wersja zapewne na japonie i stany a pojedyncze sztuki tylko prywatny import. Z zaopatrzeniem w części nie powinno być problemu bo to dość nowa maszynka. Edytowane 4 Listopada 2006 przez MarioCKR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 http://www.bikepics.com/pictures/220566/ Takie dr z 1991-1996 Zastanawia mnie dlaczego nie ma takich u nas :/ Tyle szukalem i lipa :/ P.S. nie chodzi mi o dr-z ani drz przed 90r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 http://www.bikepics.com/pictures/220566/ Takie dr z 1991-1996 Zastanawia mnie dlaczego nie ma takich u nas :/ Tyle szukalem i lipa :/ P.S. nie chodzi mi o dr-z ani drz przed 90r Jak po dobrych pieniądzach czyli taniej niż DR350 to bym brał bo chyba jest to to samo z mniejszym cylindrem czyli mocy troche mniej. Wersja zapewne na japonie i usa bo oni maja wlasnie takie dziwne pojemnosci ze wzgledu na kategorie prawa jazdy (80,125, 250, 400 itd) sam mialem kiedys kupowac Kawasaki ZZR400 prosto z japoni , u autoryzowanego dilera Czyli Rider powiedzieli mi ze jest to dokladnie to co 600 tyle ze z mniejszymi cylindrami. Wiec w przypadku DR250 bedzie to DR350 o zmniejszonej pojemnosci ( wiadomo ze mozna zwiekszyc pojemnosc nawet do 440 to dlaczego nie zmniejszyc) czyli ten sam zajebisty motocykl o ciut mniejszej mocy ale automatycznie zwiekszonej wytrzymalosci , zapewne wszystkie czesci pasuja z 350 oprocz tłoka, wiec wrazie ewentualnego zuzycia bedzie go mozna przerobic na 350 lub nawet 440 pojemnosci. Patrząc po zdjeciach nie widze zadnych roznic z Dr350 chociaz juz rocznik 97/98 to inny motocykl - chlodnica oleju inne dekle silnika a to tylko na pierwszy rzut oka. Najlepiej poproś sprzedawce o dokladne zdjecia sprzeta i wtedy choc zewnetrznie porownamy do 350.Tu: zdjecie silnika mojej 350 do porównania. Jeszcze raz zaznaczam ze w wiekszosci sa to moje domysły częściowo potwierdzone doświadczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Szczerze powiedziawszy to ta DRka mi wyglada jak 350 :flesje: Silniczek normalnie identyczny ;) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 dr250 musiała również być robiona na Europę. W te wakacje w Grecji widziałem mnóstwo dr250 w wypożyczalniach. Coś z tą wytrzymałością musi być na rzeczy skoro ponad połowa endurasów wypożyczanych o tej pojemności to dr250. Jako ciekawostkę powiem, że Dr350 nie widziałem nawet 1 szt. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M314557To jest chyba Drka któregoś z forumowiczów jak ktos wie dokładnie którego to byłbym wdzięczny za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 To jest DR forumowicza ENDURAS :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Wielkie dzięki :P .Chyba się nad nią zastanowie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.