Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

hmmmm u mnie nie ma czegos takiego, ale wiesz jak to jest "suzuki stuki puki" ale niedozajechania :). Byc moze cos niebawem ci sie sypnie jak tak jest, oczywiscie nie zycze ci tego.

 

 

POZDR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wasz suzi dr 350 na 7tys obrotow pracuje tak jakby zaraz mialby sie rozleciec bo tak chuczy ,ze az sie boje co moze sie stac.

Witam

Najpierw kolego sprawdz czy masz podokęcane wszytkie śruby w motocyklu, a w szczególności śruby mocujące silnik do ramy. Oczy wiście nie ręką tylko kluczami. Po drugie trzeba sprawdzić zawory, ale to po 2.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych lozysk to pewnie tez cos w tym jest, luz nie jest jakis ogromny ale wyczuwalny.

 

Co do opony, dzisiaj zmniejszylem cisnienie do 1.6 i jest ciut lepiej, tzn do 70km/h w miare ok ale pozniej to juz hardkore :flesje: lata po calej drodze. Ale w terenie miooodzik :] Chyba bede jezdzil do wiosny poznej rowami i polami a na lato enduro oponki wtedy co by po asfalcie posmigac.

 

Co do lozysk to mnie pocieszyles bo myslalem ze jakies niestandardowe sa, jak normalne to super. A wymieniales wszystkie?? Tzn kolo i zebatka osobno?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyzej to bylem ja :flesje: Tylko kobietka mi sie zalogowala i nie zauwazylem :flesje:))

 

Pozdrowki!

 

P.S. Co do halasowania silnika to bys posluchal mojej jak naparza. Walek i dzwigienki po regeneracji, 3 dni bawilem sie zeby to uciszyc. Wreszcie zrobilem tak ze halasuje ale wiem co i jestem spokojny. U mnie naparza sworzen (leciutko) i panewy leciutko. W styczniu jak przywali -20 to bede robil :D A obroty jak najbardzie spoko, gorzej jakbys nonstop na 3 tys jezdzil :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie nietypowe zapytanie do was !!!

 

Chodzi mi o plastiki do dr czy te oryginalne kolory w dr to sa naklejki czy poprostu plastik jest tak pomalowany. Pytam dlatego gdyz swoja dr kupilem i byla cala biala (plastiki). Zbiornik tez bialy gdyz jest zalozony ten duzy acerbisa.

 

 

POZDR !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!!

Mam pytanko jak wyregulowac gazior w mojej DRce 350 '94?? Motocykl mi kopci na czarno i zimny pali bez ssania :banghead: Latwo jest go tez zalac :/ Dodam tez ze mam wypruty tlumik (jak sie patrzy do wnetrza to widac takie trzy rurki tylko :flesje:). Jakie w tym wypadku maja buc ustawienia ?? Moze mi ktos dokladnie w miare opisac jak to zrobic bo nie chce mi sie oddawac moto do serwisu :cool: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jako nowy użyszkodnik DR 350 S :banghead:

 

Sprzęcik dzis świeżo zakupiony po przestudiowaniu forum i wielu wielu innych stron zdecydowalem sie wlasnie na Dr 350, a przesiadłem sie ze wspaniałego sprzeta jakim jest DR650 niestety masa tego motocykla dyskwalifikuje go w cięższym terenie a tam głównie używam motocykla.

Zaraz po zwiezieniu niewytrzymałem i na enduro-slikach uderzylem na najblizsze łąki i przeżyłem szok nie spodziewałem sie aż tak strasznej róznicy w terenowej jezdzie <lol>.

Jak narazie wykonuje mały przegląd , zmiana opon , podniesienie do standardowej wysokosci bo mały holender obniżył ją dośc znacznie z przodu i z tyłu ,wymiana oleju filtra , rejestracja i śmigam. Mam nadzieje ze posłuży długoooooo bo sprzęta w takim stanie jeszcze nie widziałem : 1991 rok i 6000km realnego przebiegu :flesje:

Motocykl jest naprawdę rewelacyjny ,pozdrawiam wszystkich upalaczy DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jako nowy użyszkodnik DR 350 S :flesje:

 

Sprzęcik dzis świeżo zakupiony po przestudiowaniu forum i wielu wielu innych stron zdecydowalem sie wlasnie na Dr 350, a przesiadłem sie ze wspaniałego sprzeta jakim jest DR650 niestety masa tego motocykla dyskwalifikuje go w cięższym terenie a tam głównie używam motocykla.

Zaraz po zwiezieniu niewytrzymałem i na enduro-slikach uderzylem na najblizsze łąki i przeżyłem szok nie spodziewałem sie aż tak strasznej róznicy w terenowej jezdzie <lol>.

Jak narazie wykonuje mały przegląd , zmiana opon , podniesienie do standardowej wysokosci bo mały holender obniżył ją dośc znacznie z przodu i z tyłu ,wymiana oleju filtra , rejestracja i śmigam. Mam nadzieje ze posłuży długoooooo bo sprzęta w takim stanie jeszcze nie widziałem : 1991 rok i 6000km realnego przebiegu :cool:

Motocykl jest naprawdę rewelacyjny ,pozdrawiam wszystkich upalaczy DR.

 

 

Czyżbyś to Ty kupił tą DR 350 z 91 roku z Trzebinia / Krzeszowice?Bo jęsli tak to naprawfe ładny sprzet :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten sprzęcik Trzebinia Krzeszowice z allegro trochę kosztowała ale w takim stanie to jeszcze nie widziałem sprzeta nie było sie do czego przyczepic wiec łyknołem , dostałem gratis oponki kostki i plastikowy bak,jedynie puszka liczników uszkodzona po tym jak holender kóło ćwiczył, wiec jak ktoś ma niedrogo to zchęcia zakupię. Ogólnie kolesie wporządku zwożą różne sprzety z Beneluxu, jedna nawet maja na częsci wiec mozna podbijac jak ktos cos potrzebuje. Oglądałem tez inna u nich chyba to ta wersja najostrzejsza bo bez licznikow i strasznie leciutka wziolem pod pache i przeniosłem, nawet jej nie odpalałem bo zewnetrznie nieporównywalna do mojej, za to techicznie tez podobno super jak ktos na kupnie moze śmiało obejrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...